Overkill Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Wooohoooo! Purify är med i Emergenza! 😛😄🙂 Haha! Vi med snart 😄 Vi har anmält oss men inte betalat än tror jag.
Dingbats Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Wooohoooo! Purify är med i Emergenza! 😉😄😄 Haha! Vi med snart 😄 Vi har anmält oss men inte betalat än tror jag. Lycka till med er båda två! 🙂 313 är för övrigt Kalle Ankas bils registreringsnummer.
Neosus Postat 5 november 2008 Trådstartare Postat 5 november 2008 Learn swedish - How to say some ordinary words in swedish
Micke H Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Ett tips - betala så fort du kan, så ni är säkra på att få en plats.
Pazo Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Combobreaker! Finaste bilden på länge! 😄 Vad är emergenza? 😉
Overkill Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 tog precis bort guns n' roses, red hot chili peppers och dream theater från min last.fm så bort med tp 7-8000 spelningar 🙂
Micke H Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 tog precis bort guns n' roses, red hot chili peppers och dream theater från min last.fm 😉 så bort med tp 7-8000 spelningar 🙂 Varför? Och hur?
Overkill Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 För att jag inte ville ha RHCP och GN'R bland mina toppband.
Overkill Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 fast jag skapade en ny användare nu för att kolla lite och det gick att importera tidigare spelningar i itunes, så nu importerade den alla itunesspelningar sedan jag fick datorn. 🙂 får se om jag ska köra på den...
Micke H Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Vågar du inte stå för dom band du en gång gillade? 😛 Själv sitter jag just nu och lyssnar på Spotify, klockren tjänst faktiskt! Jag älskar den! 😄
Overkill Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Handlar väl inte om vad jag står för och inte, men det ger ju en rätt orättvis bild av vad jag lyssnar på för tillfället när dom ligger där uppe.
Pazo Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 hihi Tar fan lååång tid att hålla på och överföra filer 😛
Pazo Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Liiite konstigt. Har jag högsta volym på datorn så knastrar ljudet. Men sänker jag volymen på datorn å istället maxar på ljudkortet så knastrar de inte... aja. Löste ju iaf knasterproblemet så de funkar ju nice 😛
Overkill Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Liiite konstigt. Har jag högsta volym på datorn så knastrar ljudet. Men sänker jag volymen på datorn å istället maxar på ljudkortet så knastrar de inte... aja. Löste ju iaf knasterproblemet så de funkar ju nice 😉 Samma för mig! Jag kopplar den till min förstärkare och då måste jag ha bara en plupp på datorn för att det ska funka. 🙂
Recommended Posts