Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
Wooohoooo! Purify är med i Emergenza! 😉😄😄

Haha! Vi med snart 😄 Vi har anmält oss men inte betalat än tror jag.

Lycka till med er båda två! 🙂

313 är för övrigt Kalle Ankas bils registreringsnummer.

Postat
tog precis bort guns n' roses, red hot chili peppers och dream theater från min last.fm 😉 så bort med tp 7-8000 spelningar 🙂

Varför? Och hur?

Postat

fast jag skapade en ny användare nu för att kolla lite och det gick att importera tidigare spelningar i itunes, så nu importerade den alla itunesspelningar sedan jag fick datorn. 🙂 får se om jag ska köra på den...

Postat

Vågar du inte stå för dom band du en gång gillade? 😛

Själv sitter jag just nu och lyssnar på Spotify, klockren tjänst faktiskt! Jag älskar den! 😄

Postat

Handlar väl inte om vad jag står för och inte, men det ger ju en rätt orättvis bild av vad jag lyssnar på för tillfället när dom ligger där uppe.

Postat

Liiite konstigt. Har jag högsta volym på datorn så knastrar ljudet. Men sänker jag volymen på datorn å istället maxar på ljudkortet så knastrar de inte... aja. Löste ju iaf knasterproblemet så de funkar ju nice 😛

Postat
Liiite konstigt. Har jag högsta volym på datorn så knastrar ljudet. Men sänker jag volymen på datorn å istället maxar på ljudkortet så knastrar de inte... aja. Löste ju iaf knasterproblemet så de funkar ju nice 😉

Samma för mig! Jag kopplar den till min förstärkare och då måste jag ha bara en plupp på datorn för att det ska funka. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.