Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Fidden! Grahn (du kommer altid vara Grahn för mig 😏)! Dingbats! Lynxo (du kommer alltid vara Lynxo för mig 😄) Gå och lyssna då! 😄 I rockkategorin!

Postat

jag är så jäääääkla snygg i mustasch! funderar på att gå på halloweenfest ikväll. Den skulle tydligen vara maskerad 🙂

Postat

Ibland önskar jag att jag inte var så jävla meta och så jävla nostalgisk.

...

Kan jag inte få spola tillbaks till första januari 2007 och leva om hela det året igen exakt som det var? 2007 var fan det bästa året nånsin. Börjar lite piss i en månad eller så kanske, men sen är det bara grymt rakt igenom.

😛

jag ska lyssna sen overkill när jag är på bättre humör

Postat

Äh. Min syster och hennes pojkvän har gjort slut (även om de fortfarande är vänner och så) och vi tre har liksom vart de enda jag har hängt med, så nu känns det lite oroligt om hur det ska bli och så... men det löser sig väl antar jag. hmm

Postat

Ja, men Rhubarb är igång fortfarande för det. Det är väl mest att vi inte kommer vara riktigt lika tajta längre kanske. Men det visar sig.

Men jag ska inte tråka ut er med mitt dravel.

😛

Postat

Jag brukar inte bry mig så mycket om era problem så det blir bara orättvist om ni bryr er om mina! Efter den här linjen är allt glömt:

---------------------------------

Postat

haha, roligaste grejen på jobbet förut förresten! det var en som skulle beställa en chicken wrap, men hon sa crap istället! 😛 så "hej, chicken crap tack"! 🙂

Postat
nu ska jag vara taktisk och inte svara i låttråden på KR förrän i morgon bitti för en liten oskyldig bump 😆

smaaaart 😲

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.