Neosus Postat 29 januari 2008 Trådstartare Postat 29 januari 2008 (redigerat) Va i helvette... Nu har snuset blitt så jävla dyrt så att tillåme katten har fått ståpäls 😱 Och jag som inte har nån katt.. Redigerat 29 januari 2008 av Neosus
Pazo Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 GOssip girl har ju stoppats pga strejken Slutade på avsnitt 13 å sen inge mer
Dingbats Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 Nu tänker jag minsann gå och lägga mig hörrni!
Overkill Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 GOssip girl har ju stoppats pga strejken 🥰 Slutade på avsnitt 13 å sen inge mer Ja. Samma med Scrubs och Heroes med ju. Hoppas den inte håller på så länge att de måste pausa One Tree Hill sen. 🙂
Pazo Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 GOssip girl har ju stoppats pga strejken 😏 Slutade på avsnitt 13 å sen inge mer Ja. Samma med Scrubs och Heroes med ju. Hoppas den inte håller på så länge att de måste pausa One Tree Hill sen. 😑 Hoppas skrivarna får sina pengar 😑
musik (oregistrerad) Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Bara för det skickade jag mms till lynxos mobil också. Men han har säkert inte en som tar emot mms. eller så har han bytt nummer Var det därför jag fick de bilderna istället?? 😑😏😑
Micke H Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Nope, jag kunde inte ta emot ditt mms, Pazo! 😑 Inte heller har jag några pengar, därför svarade jag inte med sms... 😏 Jag svär, nån gång på fyllan kommer jag ringa alla i min telefonbok jag aldrig ringt förut. Tro inte att tanken inte slagit mig. Så passa er, Pazo och Sebbe! 😑
Pazo Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Nope, jag kunde inte ta emot ditt mms, Pazo! 😛 Inte heller har jag några pengar, därför svarade jag inte med sms... 😏 Jag svär, nån gång på fyllan kommer jag ringa alla i min telefonbok jag aldrig ringt förut. Tro inte att tanken inte slagit mig. Så passa er, Pazo och Sebbe! 😄 De vågar du aldrig! 😎
Pazo Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Hähä. Min kompis ringde Pazo en gång. Japp! Och han lät värmländsk! Och så var han ful
Dingbats Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Overkill, snart tusen inlägg! Hur ska du fira?
Overkill Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Jag har nog gått över 1000 ett par gånger men av någon anledning så har jag åkt ner igen. 😏
Pazo Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 jAG ÄR SNAR TPÅ TVÅTUSEN. mEN DÅ JAG KNAPPT ALDRIG SKRIVER I REGULJÄRA FORUMET SÅ KOMMER DET NOG TA VÄLDIGT LÅNG TID innan jag är upp på det. tydligen var caps på och ajg orkade int skriva om sådetså!
Dingbats Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Jag försöker skriva lite i vanliga forumen ibland också för det känns lite snyltigt att bara skriva här...
Micke H Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 En gång har jag ringt en gammal klasskamrat från mellanstadiet. Det tog fem minuter för henne att förstå vem jag var.. 🙂
Micke H Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Jag venne...det verkade vara en bra idé då... 🙂
tommiejohansson Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Jag hatar telefoner men undrar om det kanske skulle vara en bra idé att ringe en person som man aldrig har tid att snacka med IRL när jag ser hon? den personen jag helst av alla i hela världen skulle vilja få träffa IRL... men kan inte telefon?... bra eller dåligt? ;D
Dingbats Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Om man verkligen vill träffa nån så tar man sig tid att träffa henne IRL oavsett om det gör att man missar hemkunskapen...
tommiejohansson Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Om man verkligen vill träffa nån så tar man sig tid att träffa henne IRL oavsett om det gör att man missar hemkunskapen... har inte hemkunskap... jag går på Industriprogrammet i Emmaboda/Lindås... och man vet aldrig om det blir något betygs-bestämmande som kommer upp under dagen så... telefon?... bra eller dåligt? ;D
Micke H Postat 30 januari 2008 Postat 30 januari 2008 Men suck! Ta bara kontakt med henne! Hur du gör det, spelar väl mindre roll! Ring om det är det du vill!
Recommended Posts