Dingbats Postat 26 oktober 2008 Postat 26 oktober 2008 nas skiva Illmatic är bland det bästa jag hört känner jag just nu.
Micke H Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 A father asked his 10-year old son if he knew about the birds and the bees. "I don't want to know!" the child said, bursting into tears. "Promise me you won't tell me!" Confused, the father asked what was wrong. The boy sobbed. "When I was six, I got the 'There's no Easter Bunny' speech. At seven, I got the 'There's no Tooth Fairy' speech. When I was eight, you hit me with the 'There's no Santa' speech." "If you're going to tell me that grownups don't really get laid, I'll have nothing left to live for!"
Fidden Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 Gaaah, jag blir galen! Det är ju LUNCHDAGS enligt kroppen, jag är såååååå hungrig.. 🙁
Pazo Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 Jag ska äta nu. En bra kttklump och poatatis/rotfrukts gratäng
Fidden Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 jag åt quorn-fileer och ris... och nån yoghurtsås. och en massa sallad... och ett gäng knäckemackor. Blev knappt mätt 🙁 köpte några bananer att smaska på framåt tretiden också.
debatt Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 Om man har förskottslön och blir sjuk - vad händer? Får man betala tillbaka då? 🙁
Neosus Postat 27 oktober 2008 Trådstartare Postat 27 oktober 2008 Svar: Ja ..men fråga din chef för säkerhetskull 🙁
Micke H Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 Mitt band har spelning dagen efter ditt band En fredag alltså. Med andra ord mycket bättre. Jag har snackat lite med folk, jag ska improvisera och leka lite med några andra medlemmar ur Viperia. Som ett litet jam. 😎
Neosus Postat 27 oktober 2008 Trådstartare Postat 27 oktober 2008 Eller jag vet men det tänker jag inte tala om ...fast det gjorde jag nyss 😎 Håll käften Grahn! Jaaja ja ska.. 😱
Neosus Postat 27 oktober 2008 Trådstartare Postat 27 oktober 2008 Mitt band har spelning dagen efter ditt band En fredag alltså. Med andra ord mycket bättre. Jag har snackat lite med folk, jag ska improvisera och leka lite med några andra medlemmar ur Viperia. Som ett litet jam. 😎 Fan va skoj! 😱
Micke H Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 Kommer lätt dokumenteras i bild och videoform, och spammas till alla man känner. 😎
Recommended Posts