Pazo Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 igår så brännde jag mig fett jobbigt. VI hade gjort potatis i ugnen och när jag tog ut plåten råkade jag få med mig gallret också ni vet som finns i ugnen. Så jag lyfte upp båda. Men gallret var jobbigt när allt väl låg på diskbänken så jag lyfte lite på plåten och skulle ta ta ut gallret som var under plåten. När jag gjorde detta märkte jag inte hur långt fram gallret var så jag drog det emot mig å vips så fick jag gallret mot min mage. fyyyyfan va ont de gjorde (bar överkropp). Så nu är jag brännmärkt 🙂 Kan visa det sen 😛
musik (oregistrerad) Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 igår så brännde jag mig fett jobbigt. VI hade gjort potatis i ugnen och när jag tog ut plåten råkade jag få med mig gallret också ni vet som finns i ugnen. Så jag lyfte upp båda. Men gallret var jobbigt när allt väl låg på diskbänken så jag lyfte lite på plåten och skulle ta ta ut gallret som var under plåten. När jag gjorde detta märkte jag inte hur långt fram gallret var så jag drog det emot mig å vips så fick jag gallret mot min mage. fyyyyfan va ont de gjorde (bar överkropp).Så nu är jag brännmärkt 😑 Kan visa det sen ⚠️ Farsan var däremot märkt av diabetes och hade så dålig känsel, att han brukade ta ut plåtarna med bara händerna och aldrig märka att de var heta. 😕 :musik
Pazo Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 Fan va gött! imörgo kommer csn. Och på torsdag skickas min crash 😏
Micke H Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 igår så brännde jag mig fett jobbigt. VI hade gjort potatis i ugnen och när jag tog ut plåten råkade jag få med mig gallret också ni vet som finns i ugnen. Så jag lyfte upp båda. Men gallret var jobbigt när allt väl låg på diskbänken så jag lyfte lite på plåten och skulle ta ta ut gallret som var under plåten. När jag gjorde detta märkte jag inte hur långt fram gallret var så jag drog det emot mig å vips så fick jag gallret mot min mage. fyyyyfan va ont de gjorde (bar överkropp).Så nu är jag brännmärkt 😏 Kan visa det sen 😉 Pics or it didn't happen!
Overkill Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 Jag har pics på Pazos brända mage på min mobil. 😎
Pazo Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 Jag har pics på Pazos brända mage på min mobil. 😎 Japp! Jag har inte min mobil till dator sladd här så jag kan inte stoppa in
Pazo Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 Bara för det skickade jag mms till lynxos mobil också. Men han har säkert inte en som tar emot mms. eller så har han bytt nummer
Overkill Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 Jag har somnat typ 21.30 de två senaste dagarna. Asskönt!
Pazo Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 DIE DIE DIE DIE DIE DIE DIE!!! DIE BY MY HAND! I CREEP ACROSS THE LAND!!! KILLING FIRST BORN MAN!! 🙂 SÅ JÄVLA KUKFITTA BRA! HORA HORA HORA DÖÖÖÖ!!!! 😎
Overkill Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 Senna krappen! Jag har matteprov imorgon. Ska plugga i cirka tolv och en halv minut för att sedan se på Gossip Girl!
Recommended Posts