Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

igår så brännde jag mig fett jobbigt. VI hade gjort potatis i ugnen och när jag tog ut plåten råkade jag få med mig gallret också ni vet som finns i ugnen. Så jag lyfte upp båda. Men gallret var jobbigt när allt väl låg på diskbänken så jag lyfte lite på plåten och skulle ta ta ut gallret som var under plåten. När jag gjorde detta märkte jag inte hur långt fram gallret var så jag drog det emot mig å vips så fick jag gallret mot min mage. fyyyyfan va ont de gjorde (bar överkropp).

Så nu är jag brännmärkt 🙂

Kan visa det sen 😛

musik (oregistrerad)
Postat

Vad är detta?

En chat?

musik (oregistrerad)
Postat
igår så brännde jag mig fett jobbigt. VI hade gjort potatis i ugnen och när jag tog ut plåten råkade jag få med mig gallret också ni vet som finns i ugnen. Så jag lyfte upp båda. Men gallret var jobbigt när allt väl låg på diskbänken så jag lyfte lite på plåten och skulle ta ta ut gallret som var under plåten. När jag gjorde detta märkte jag inte hur långt fram gallret var så jag drog det emot mig å vips så fick jag gallret mot min mage. fyyyyfan va ont de gjorde (bar överkropp).

Så nu är jag brännmärkt 😑

Kan visa det sen ⚠️

Farsan var däremot märkt av diabetes och hade så dålig känsel, att han brukade ta ut plåtarna med bara händerna och aldrig märka att de var heta.

😕

:musik

Postat

Så nu är jag brännmärkt 😏

Kan visa det sen 😉

Pics or it didn't happen!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.