Micke H Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Jodå, jag vet att högsta hastighet för mitt mobila bredband är 7,2. Men jag betvivlar att den NÅGONSIN har kommit upp i hastigheten... Jag menade bara att, just nu, kolla hur snabbt linan går.
Micke H Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Förresten är aMsn lätt bästa messenger-klienten jag prövat hittills. 🙂
Dingbats Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 päronskrud, marmelud, gurgelljud tycker inte amsn var så bra som jag minns
Overkill Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Jodå, jag vet att högsta hastighet för mitt mobila bredband är 7,2. Men jag betvivlar att den NÅGONSIN har kommit upp i hastigheten... Jag menade bara att, just nu, kolla hur snabbt linan går. Ja? det är ju det du kollar med tptest! Hur snabbt det går precis just nu. och aMsn har jag inte! Har vanliga och så Mercury när jag ska ha camsex via msn.
Micke H Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Jodå, jag vet att högsta hastighet för mitt mobila bredband är 7,2. Men jag betvivlar att den NÅGONSIN har kommit upp i hastigheten... Jag menade bara att, just nu, kolla hur snabbt linan går. Ja? det är ju det du kollar med tptest! Hur snabbt det går precis just nu. och aMsn har jag inte! Har vanliga och så Mercury när jag ska ha camsex via msn. Aha, tack för tipset! Visar sig att jag ligger på runt 1 MB i sekunden just nu...En sjundedel av vad mitt mobila bredband klarar. 🙂
Overkill Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Vi har 8 mbit/s och jag ligger på 7 nu. Ganska bra 🙂
Micke H Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 En rolig sak med att ha bärbar dator: man kan sitta och skita och snacka på MSN samtidigt. 🙂 Sidnotering: använder NÅGON uttrycket chatta längre?
Overkill Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 inte direkt... bara på engelska. ännu bättre är ju att bajsa och cama (det ser cp ut när man skriver det) samtidigt 🙂
Pazo Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Nej skit i det testet! Gå in på TPTEST och ladda ner det och sen kör! Bästa bredbandstestet! När upunet höll på att renovera/koppla om nätet borta där jag bodde innan så kom jag upp i 55mbit/s 😄 de råkade nog koppla bort spärren medans de höll på å fixa! tankade som fan just den stunden. synd bara att de var bara en stund innan jag ksulle sova 🙂
Dingbats Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 ännu bättre är ju att bajsa och cama (det ser cp ut när man skriver det) samtidigt 😄 Okääj... 😳 Jag säger chatta bara om det inte skulle framgå av sammanhanget att "snacka" betyder över internet.
Micke H Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Jag säger chatta när jag snackar med päronen, för annars förstår dom inte... 😳
Dingbats Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Vid närmare eftertanke använder jag nog aldrig verbet "chatta", men "chatt" kan jag väl använda ibland. Fast då säger jag nog IRC eller MSN eller vad det nu kan vara för protokoll.
Overkill Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Nej skit i det testet! Gå in på TPTEST och ladda ner det och sen kör! Bästa bredbandstestet! När upunet höll på att renovera/koppla om nätet borta där jag bodde innan så kom jag upp i 55mbit/s 😄 de råkade nog koppla bort spärren medans de höll på å fixa! tankade som fan just den stunden. synd bara att de var bara en stund innan jag ksulle sova 😳 Men Pazo... Det var ju tptestet jag länkade till?
Dingbats Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Precis sett Lords of Dogtown... fy fan vad underground jag känner mig!
Neosus Postat 18 oktober 2008 Trådstartare Postat 18 oktober 2008 (redigerat) Nej nu tar jag och lägger på lite feta pads på min gamla låt som jag håller på att spela in på nytt och som kommer att bli fett bra efter jag har lagt feta pads Redigerat 18 oktober 2008 av Neosus
Overkill Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 dokumentärtips: This Divided State som började för 8 minuter sedan på TV8!
Overkill Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 haven't seen the sun in weeks and my skin is getting pale
Micke H Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 Denna helg är en sprit-fri helg för mig. Beror iofs mest på pengabrist då... 🤪
Overkill Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 man kanske skulle gå upp ur sängen och gå och äta frukost
Recommended Posts