Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Jodå, jag vet att högsta hastighet för mitt mobila bredband är 7,2. Men jag betvivlar att den NÅGONSIN har kommit upp i hastigheten...

Jag menade bara att, just nu, kolla hur snabbt linan går.

Ja? det är ju det du kollar med tptest! Hur snabbt det går precis just nu.

och aMsn har jag inte! Har vanliga och så Mercury när jag ska ha camsex via msn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, jag vet att högsta hastighet för mitt mobila bredband är 7,2. Men jag betvivlar att den NÅGONSIN har kommit upp i hastigheten...

Jag menade bara att, just nu, kolla hur snabbt linan går.

Ja? det är ju det du kollar med tptest! Hur snabbt det går precis just nu.

och aMsn har jag inte! Har vanliga och så Mercury när jag ska ha camsex via msn.

Aha, tack för tipset! Visar sig att jag ligger på runt 1 MB i sekunden just nu...En sjundedel av vad mitt mobila bredband klarar. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej skit i det testet!

Gå in på TPTEST och ladda ner det och sen kör!

Bästa bredbandstestet!

När upunet höll på att renovera/koppla om nätet borta där jag bodde innan så kom jag upp i 55mbit/s 😄

de råkade nog koppla bort spärren medans de höll på å fixa! tankade som fan just den stunden. synd bara att de var bara en stund innan jag ksulle sova 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej skit i det testet!

Gå in på TPTEST och ladda ner det och sen kör!

Bästa bredbandstestet!

När upunet höll på att renovera/koppla om nätet borta där jag bodde innan så kom jag upp i 55mbit/s 😄

de råkade nog koppla bort spärren medans de höll på å fixa! tankade som fan just den stunden. synd bara att de var bara en stund innan jag ksulle sova 😳

Men Pazo... Det var ju tptestet jag länkade till?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej nu tar jag och lägger på lite feta pads på min gamla låt som jag håller på att spela in på nytt och som kommer att bli fett bra efter jag har lagt feta pads

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...