Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Vad var det för skiva? Och i vissa torrentprogram kan man välja vilka filer man vill ladda hem. Alltså ta hela på 2,6 gig men sedan bara kryssa i den skivan.

En gammal demo med Neutral Milk Hotel, "Invent Yourself a Shortcake". Jag har en sån funktion i mitt program också (Deluge), men jag vill kunna seeda den sen också och då måste jag ju tanka allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var det för skiva? Och i vissa torrentprogram kan man välja vilka filer man vill ladda hem. Alltså ta hela på 2,6 gig men sedan bara kryssa i den skivan.

En gammal demo med Neutral Milk Hotel, "Invent Yourself a Shortcake". Jag har en sån funktion i mitt program också (Deluge), men jag vill kunna seeda den sen också och då måste jag ju tanka allt.

De går ju seeda precis lika bra även om du inte laddar ner hela :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var det för skiva? Och i vissa torrentprogram kan man välja vilka filer man vill ladda hem. Alltså ta hela på 2,6 gig men sedan bara kryssa i den skivan.

En gammal demo med Neutral Milk Hotel, "Invent Yourself a Shortcake". Jag har en sån funktion i mitt program också (Deluge), men jag vill kunna seeda den sen också och då måste jag ju tanka allt.

De går ju seeda precis lika bra även om du inte laddar ner hela 😆

Det känns FEL att inte ha HELA...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kollar på Secret Window. Den är bra. Var rätt längesen jag såg den. 😆

Den var bra minns jag.

Nu tänker jag skriva en lista på filmer som är sådära att man kollar på dem och blir helt inne i dem och det är lite mysigt:

- Lost in translation

- Ghost world

- Night on earth

- ???

- PROFIT!

hej

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...