Overkill Postat 17 oktober 2008 Postat 17 oktober 2008 har inte använt så många så jag vet inte... bitcomet har det iaf.
Dingbats Postat 17 oktober 2008 Postat 17 oktober 2008 Vad var det för skiva? Och i vissa torrentprogram kan man välja vilka filer man vill ladda hem. Alltså ta hela på 2,6 gig men sedan bara kryssa i den skivan. En gammal demo med Neutral Milk Hotel, "Invent Yourself a Shortcake". Jag har en sån funktion i mitt program också (Deluge), men jag vill kunna seeda den sen också och då måste jag ju tanka allt.
Pazo Postat 17 oktober 2008 Postat 17 oktober 2008 Vad var det för skiva? Och i vissa torrentprogram kan man välja vilka filer man vill ladda hem. Alltså ta hela på 2,6 gig men sedan bara kryssa i den skivan. En gammal demo med Neutral Milk Hotel, "Invent Yourself a Shortcake". Jag har en sån funktion i mitt program också (Deluge), men jag vill kunna seeda den sen också och då måste jag ju tanka allt. De går ju seeda precis lika bra även om du inte laddar ner hela
Overkill Postat 17 oktober 2008 Postat 17 oktober 2008 Eller ladda hem den och göra en ny torrent med bara den demon?
Overkill Postat 17 oktober 2008 Postat 17 oktober 2008 haha 😆 vi åt precis kladdkaka, som vi lade ett FETT lager nutella på och sedan massa glass med krokantsmak på också 😄 asgott! men bara en liten stund 😄
Dingbats Postat 17 oktober 2008 Postat 17 oktober 2008 Vad var det för skiva? Och i vissa torrentprogram kan man välja vilka filer man vill ladda hem. Alltså ta hela på 2,6 gig men sedan bara kryssa i den skivan. En gammal demo med Neutral Milk Hotel, "Invent Yourself a Shortcake". Jag har en sån funktion i mitt program också (Deluge), men jag vill kunna seeda den sen också och då måste jag ju tanka allt. De går ju seeda precis lika bra även om du inte laddar ner hela 😆 Det känns FEL att inte ha HELA...
Overkill Postat 17 oktober 2008 Postat 17 oktober 2008 HÖHÖ Mättande eller? 😆 Som fan! Blev lite äckligt sen 😄
Neosus Postat 17 oktober 2008 Trådstartare Postat 17 oktober 2008 Min mac den har träkanterrrr träkaaaanterr har min mac lalala
Fidden Postat 17 oktober 2008 Postat 17 oktober 2008 när jag är klar med mitt exjobb, ska jag göra om laptopen till en hackintosh 😆
Dingbats Postat 17 oktober 2008 Postat 17 oktober 2008 Nästa skiva kanske jag helt enkelt inte ska använda akustisk gitarr på.
Overkill Postat 17 oktober 2008 Postat 17 oktober 2008 Jag kollar på Secret Window. Den är bra. Var rätt längesen jag såg den. 😆
Fidden Postat 17 oktober 2008 Postat 17 oktober 2008 eller också kan du falla en sån som fruktar på lever
Dingbats Postat 17 oktober 2008 Postat 17 oktober 2008 Jag kollar på Secret Window. Den är bra. Var rätt längesen jag såg den. 😆 Den var bra minns jag. Nu tänker jag skriva en lista på filmer som är sådära att man kollar på dem och blir helt inne i dem och det är lite mysigt: - Lost in translation - Ghost world - Night on earth - ??? - PROFIT! hej
Neosus Postat 17 oktober 2008 Trådstartare Postat 17 oktober 2008 Nästa skiva kanske jag helt enkelt inte ska använda akustisk gitarr på. Ja eller nej alltså, ja! Nej!
Dingbats Postat 17 oktober 2008 Postat 17 oktober 2008 Nästa skiva kanske jag helt enkelt inte ska använda akustisk gitarr på. Ja eller nej alltså, ja! Nej! Betyder det... nej? Eller ja? Nejja? Janne? 😉
Recommended Posts