Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
amen liksom hej!

Nya macar imorgon!

Har den "lilla" inte FW port for jag ävl köpa en pro 🙁

Läste inte så noga, men på länken Fidden skickade stod det att Pro också saknade FW, enligt det ryktet.

Postat
amen liksom hej!

Nya macar imorgon!

Har den "lilla" inte FW port for jag ävl köpa en pro 🙁

Läste inte så noga, men på länken Fidden skickade stod det att Pro också saknade FW, enligt det ryktet.

nä, men den hade nog bara en fw-port.

Postat

ja. studio och kent hade tydligen någon tävling om att man kunde vinna fem dagar i deras studio och det ville dom andra vara med i så då blev det snabab ryck, sista dag för anmälan är 31 oktober. sen håller dom på och bygger en studio i huset där vi har replokal som vi kommer få gratis tillgång till (verkar så iaf) så det bir grymt.

Postat

haha, kan du hålla dig från att skriva något i röde-tråden, dingbats?

Är 2:an verkligen så mycket bättre?

Postat

Jag fattar inte hur folk kan tycka att Leopard är snyggare än Tiger, det är ju asfult med allt det gråa och genomskinliga och reflexerna och hit och dit.

Postat

Vi provspelade trummis igår, han är jätteintresserad. 😆 Men han ska provspela för ett annat band på torsdag, hoppas det går dåligt. 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.