Overkill Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Pazo! Kan man se någonstans vilka betyg som krävdes för att komma in på ett visst program på UU? http://www.VHS.se edit: närmare bestämt http://www.vhs.se/templates/Page.aspx?id=1442 Men du heter ju inte Pazo. SÄH! 😛 Tack.
Overkill Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 När jag vaknade imorse hade jag kramp i min vänstra vad. Så nu gör det skitont i den 😛
Overkill Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Jonathan stoppade för en stund sedan en fet kluddklump i mitt hår och tryckte verkligen in det så det fastnade.
Dingbats Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Jonathan stoppade för en stund sedan en fet kluddklump i mitt hår och tryckte verkligen in det så det fastnade. 😱
Overkill Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Det gjorde ont att få ur kan jag ju säga. Sen hade jag mobilen i en påse där jag även hade mat i. Naturligtvis gick matlådan sönder så det läckte ut sås på mobilen. Den var helt sjukt äcklig och sölig, men den funkade efter en stund iaf. 😄
Overkill Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Jo, den fick jag tillbaka igår. Trodde jag sagt det här men det kanske jag inte har...
Pazo Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Vadå fick tillbaka? Tog dom den som snott den eller kom den mystoskt fram?
Overkill Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Jag tappade den i skolan och någon hade lämnat in den till vaktmästaren. 😄
Dingbats Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 När Ubuntu 8.10 kommer om några veckor ska jag passa på att göra en swapfil i samma veva som jag uppgraderar. Kom på att det antagligen är därför datorn laggar så jävligt ibland. </information ingen bryr sig om>
Overkill Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Idag fick jag Kafkas die Verwandlung. Det blir till att läsa, inte förstå någonting, Wikipedia den och sedan skriva sammanfattning misstänker jag. 😛
Dingbats Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Apropå ingenting: hur uttalar du verbet "Wikipedia" i den meningen? Med samma tonaccent som "trainspotting" eller "knarkare"?
Recommended Posts