Micke H Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 Meh, varför det? Har jag rätt så har jag rätt. Har jag fel, så ligger bollen lite hos henne. Jag har tydligt visat att jag är intresserad.
Dingbats Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 Jag har kanske chans på en 1:a på 23 kvadratmeter jävligt centralt. 😆 Synd att det inte var en 2:a 🙂 Fast då kanske man inte skulle vilja hyra i andra hand...
Dingbats Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 O jäääävlar. Laddar ner Those Dancing Days-skivan från TPB, och den tankar med 1% i sekunden! 🙂
Overkill Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 Clap Your Hands Say Yeah är ju bra. Typ glömt av dom lite, men nu så. 🙂 Deras andra skiva är dock rätt kass. Men första är grym!
Overkill Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 Pazo! Kan man se någonstans vilka betyg som krävdes för att komma in på ett visst program på UU?
Dingbats Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 Vad är det för konstigt med glömma av? 😉 Alla som bor här säger iaf "glömma bort"...
Overkill Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 Vad är det för konstigt med glömma av? 😉 Alla som bor här säger iaf "glömma bort"... Hmm, fräckt. Här säger man nog oftast glömma av faktiskt.
Fidden Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 O jäääävlar. Laddar ner Those Dancing Days-skivan från TPB, och den tankar med 1% i sekunden! 🙁 de kommer till studentpuben här i november 🙁 fast då är jag inte student längre 🙁 men jag har kvar mitt studentleg 🙁 men kanske har flyttat härifrån 🙁
Fidden Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 (redigerat) Pazo! Kan man se någonstans vilka betyg som krävdes för att komma in på ett visst program på UU? http://www.VHS.se edit: närmare bestämt http://www.vhs.se/templates/Page.aspx?id=1442 Redigerat 7 oktober 2008 av Fidden
Dingbats Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 Jag tror jag just insåg på riktigt för första gången hur fantastisk In the Aeroplane Over the Sea (skivan) är.
Fidden Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 äh, jag kom av mig, kommer inte ihåg vad det var jag var.
Recommended Posts