Micke H Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 An Irish man walks into a pub. The bartender asks him, "what'll you have?" The man says, "Give me three pints of Guinness please." So the bartender brings him three pints and the man proceeds to alternately sip one, then the other, then the third until they're gone. He then orders three more. The bartender says, "Sir, I know you like them cold. You don't have to order three at a time. I can keep an eye on it and when you get low I'll bring you a fresh cold one." The man says, "You don't understand. I have two brothers, one in Australia and one in the States. We made a vow to each other that every Saturday night we'd still drink together. So right now, my brothers have three Guinness Stouts too, and we're drinking together. The bartender thought that was a wonderful tradition. Every week the man came in and ordered three beers. Then one week he came in and ordered only two. He drank them and then ordered two more. The bartender said to him, "I know what your tradition is, and I'd just like to say that I'm sorry that one of your brothers died." The man said, "Oh, me brothers are fine----I just quit drinking."
Overkill Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 men kuk också vill verkligen inte lägga pengar på en ny telefon 😛
Overkill Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 nej. brukar inte direkt vara full i skolan. 😛 hade den på lunchen, så åkte den ur min ficka, lade i den igen och nu är den inte där. 🙂
Overkill Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 🤪 ringde fårn ming kompis mobil. men eftersom jag var i skolan var den på ljudlös så den varken vibrerar eller ringer 🙂
Dingbats Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 Kan du inte haxa lite och skicka ett virus som stänger av ljudlös?
Linus Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 Ring din mobiloperatör och fråga dem om den fortfarande är påslagen. 🙂
Overkill Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 Är väl bara att ringa telefonen och om det går fram signaler så är den det? 🙂
Dingbats Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_Roundabout_(Swindon)
Dingbats Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 Jag inser alltid runt elva på måndagkvällarna att jag har sovmorgon på tisdagar. Härligt härligt! 🙂
Micke H Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 Jag har kanske chans på en 1:a på 23 kvadratmeter jävligt centralt. 😉
Micke H Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 Jag kommer få hyra den i andra hand, så den blir kanske inte så dyr. En väns vän typ.
Overkill Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 din mamma! 😆 okej kanske inte. kunde varit dock! okej kanske inte för du är äldre. but still!
Micke H Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 Overkill har tjeeeeeeej. 😆 Fick för övrigt idag starka misstankar om att 7Eleven-bruden är upptagen... 🙂 Att det ska vara så jävla svårt att hitta någon just nu! 🙂
Recommended Posts