Neosus Postat 5 oktober 2008 Trådstartare Postat 5 oktober 2008 Jo fingerpel är lite kruligt... men roligt. Nu måste jag fasiken gå och sova gonatt
Overkill Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 UGH! Jag hatar verkligen tandkrämsskum. Har fått feta kväljningarna när jag borstat tänderna nu de senaste tre dagarna. Nästan spytt. 😛
Dingbats Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 UGH! Jag hatar verkligen tandkrämsskum. Har fått feta kväljningarna när jag borstat tänderna nu de senaste tre dagarna. Nästan spytt. 😛 Å det är så irriterande. Jag brukar skölja utav helvete när jag ska gå och lägga mig för att inte ha nån tandkräm kvar i mun, och då blir det alltid att man råkar svälja en del av vattnet så då ligger man där och är pissnödig sen.
Neosus Postat 5 oktober 2008 Trådstartare Postat 5 oktober 2008 Jo fingerpel är lite kruligt... men roligt. Nu måste jag fasiken gå och sova gonatt Nej det ska stå klurigt... 😛
Neosus Postat 5 oktober 2008 Trådstartare Postat 5 oktober 2008 vet inte är aldrig inne nu för ti´n 😱 Hursårå?
Micke H Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Skulle gissa att den skickar spam till Pazo. Många av mina kontakter gör det ibland... 😱
Neosus Postat 5 oktober 2008 Trådstartare Postat 5 oktober 2008 Vilket skit.. 🙁 Finns det något program som motverkar detta spammandet? 😱
Micke H Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Inget jag nånsin hört talas om i alla fall. Men det går kanske att googla och hitta nåt.
Pazo Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Ja den spammar mig lite då då! Inget jag stör mig på direkt men ändå 😱
Neosus Postat 5 oktober 2008 Trådstartare Postat 5 oktober 2008 ...eller får man helt enkelt kasta ner msn-skiten ner i papperskorgen och spruta ner lite T-Röd och TÄNDA PÅ UTAV HELVETTE ...kanske? 😱
Fidden Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 (redigerat) förresten, din 2:an-kommentar hade ju orsakat varning på flashback, men här på studioforumet är vi mer toleranta 😆 edit: dingbats alltså... Redigerat 5 oktober 2008 av Fidden
Overkill Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Hmm, det finns en reklambanner (utan reklam dock) längst ner nu med. 😳
Recommended Posts