Micke H Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 🙂 Låter som en dröm också! EMG-mickarna gör verkligen stor jävla skillnad, det är mycket mera tydlighet och respons i ljudet nu. Nu är det inte lika lätt längre att dölja mina misstag... 😛
Pazo Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 HÖHÖ! Jag är hemma nu! Jag ska på fest ikväll! Staffan och Marcus skulle intervjua Kristian Antilla ikväll! Antilla spelar i uppsala ikväll så det är därför de tar sig hit. Så de skulle nog joina festen efter det.
Micke H Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 Vår keyboardist är tjej, vad kallar man oss då? Blandband? 😉
Fidden Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 jag skulle vilja vara med i ett band som bara finns ibland. Ett iblandband.
Micke H Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 Band? Nej, könet på medlemmarna är för viktigt för att bortses ifrån.
Micke H Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 Singelband? Vi är faktiskt alla singlar just nu. 😉
Neosus Postat 3 oktober 2008 Trådstartare Postat 3 oktober 2008 Ni kanske skulle ta och spela in en cd-singel........ (hihi)
Overkill Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 idag repade vi för första gången i nya lokalen! vårt nya mixerbord kom idag med. 😄 men puckot som vi köpte det av hade inte lagt med strömsladden. 😉
Dingbats Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 Den måste man köpa separat. Köp helst en Genelec för 70 000.
Neosus Postat 4 oktober 2008 Trådstartare Postat 4 oktober 2008 Jag är lite framis känner jag... Måste nog skita ner mig lite så jag kommer i rätt form igen. Fan oxå ska åka iväg halv fem. Hinner jag fixa till mig? hmmm.. får hoppa ut och rulla runt i leran.
Dingbats Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Våran hund är sjuk så det förstör stämningen lite.
Overkill Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Tråkigt! Jag ska nog satsa på att göra Certificate of Proficiency in English (CPE) istället för Certificate in Advanced English (CAE) till våren när vi ska göra det. 😆 Vore fett!
Micke H Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Lärde mig just Tears in Heaven. Var inte särskilt svår. Men härligt rolig att spela är den. Börjar bli bättre på fingerspel nu.
Pazo Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Känns lite tråkigt att sitta hemma en lördagkväll när alla polare festar.
Dingbats Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Nu ska jag hänga lite på ett forum och sen gå och lägga mig.
Neosus Postat 4 oktober 2008 Trådstartare Postat 4 oktober 2008 Lärde mig just Tears in Heaven. Var inte särskilt svår. Men härligt rolig att spela är den. Börjar bli bättre på fingerspel nu. Jag har gjort en liten egen variant av den där. Lite mer instrumentalt lixom.. på gitarren. Det är lite bas, komp och melodi samtidigt-variant. Ska jag lira in den så du får höra? Så kan jag fixa tab sedan?
Micke H Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Lärde mig just Tears in Heaven. Var inte särskilt svår. Men härligt rolig att spela är den. Börjar bli bättre på fingerspel nu. Jag har gjort en liten egen variant av den där. Lite mer instrumentalt lixom.. på gitarren. Det är lite bas, komp och melodi samtidigt-variant. Ska jag lira in den så du får höra? Så kan jag fixa tab sedan? Det vore grymt! Kör på! ☺️
Dingbats Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 you moved to new york to be an artist but are you anything gonatt hörrni
Neosus Postat 4 oktober 2008 Trådstartare Postat 4 oktober 2008 Lärde mig just Tears in Heaven. Var inte särskilt svår. Men härligt rolig att spela är den. Börjar bli bättre på fingerspel nu. Jag har gjort en liten egen variant av den där. Lite mer instrumentalt lixom.. på gitarren. Det är lite bas, komp och melodi samtidigt-variant. Ska jag lira in den så du får höra? Så kan jag fixa tab sedan? Det vore grymt! Kör på! 😉 Okay! 😆
Micke H Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Hmm, en sak jag funderade på när jag hörde din version, var om man kunde få in ett coolt solo, utan att avvika från ackorden och basen? Ska pröva att experimentera lite.
Recommended Posts