musik (oregistrerad) Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 Det regnar vatten. Kan man dricka det direkt eller måste det renas, hur är det med det egentligen?
android Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 Regnvatten är nog helt ok att dricka om man inte bor i närheten av nån smutsig industri. Fast det är ju såklart en del småskräp som fångas upp på väg ner genom luften, så lite sot, damm och annat bös lär man väl få i sig...
tordA Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 "Dina mappar är 8% fulla" räknas det inte i promille 😛 är en alkoholiserad millionär en pro-mille 🙂 ...eller mer ? livets många svåra frågor... 🙂
android Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 "Dina mappar är 8% fulla"räknas det inte i promille 🙂 Jisses vad full din mapp måste vara då! 8% är samma som 800 promille... 😛
tordA Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 "Dina mappar är 8% fulla"räknas det inte i promille 😛 Jisses vad full din mapp måste vara då! 8% är samma som 800 promille... 😄 800 grader var det väll... 🙂 men är det promille så är ju full-heten så till den milda grad maximal... att man undrar vad Max gjorde i en mal 🙂 ( ugh, jag har brainstormat för mycket i mitt skrivande 🙂 sorry, det kommer garanterat att upprepas 😮 )
Pazo Postat 27 januari 2008 Postat 27 januari 2008 Hejsan... på festen igårsla tashil n ugnhlafaidn och glaset gick sönder. samtidigt så spilldes massa vin på taket och väggen. fråga mig inte hur. 😆 Surt att de måste betala för en hlet ny ugn. Typ 10 lök 😉
Neosus Postat 27 januari 2008 Trådstartare Postat 27 januari 2008 10 lök? 😆 ...de va billigt. Apelsiner är väl dyrare 😉
Dingbats Postat 27 januari 2008 Postat 27 januari 2008 Jag ber om ursäkt för att jag dröjde med mitt svar, men jag var tvungen att tänka efter länge innan jag kunde bemöta ditt inlägg ordentligt. Jag har inte ens tvättat håret. Det är sånt som händer, man glömmer. Det gör nog inget. Men jag var hos Ortopeden idag. Det är bra, det är ju trevligt för ortopeden att inte känna sig så ensam. Så har jag lämnat in halva stryktipset. Bara halva? Jag tycker det är bäst att göra allt på en gång. Sket gjorde jag förut. Livets små nöjen! 😲 Sen såg jag förresten han den strackars efterhängsna typen på spårvagn - som var efter oss på Jam. Jag anar både medlidande och irritation på din sida..? Är det nåt du vill tala mer om? Jag var på Apoteket och talade om läget för en farmacevt. Så hur är läget då? Jag skulle ha startat diskmaskinen, men det blev inte så. Nej, men det är väl inte hela världen. Om en vecka är det glömt och förlåtet.
Dingbats Postat 27 januari 2008 Postat 27 januari 2008 Idag var jag ledig från jobbet, men skrev ändå inget på boken. Det kan du ju inte rå för, kommer inte inspirationen så kommer den inte. Imon ska jag se Mansfield mot Middlesbrough i FA-Cupen på teve 13.30-15.30. Det låter trevligt! 😲 Imon ska det visst bli storm, mer än 25 m/sek, men i själva innerstan runt 11 m/sek. Se upp så du inte blåser iväg! Jag väntade förgäves idag på att min Cajon skulle anlända från Tyskland - jag beställde den i tisdags. Vad är en Cajon? Idag har jag spårat den, att den åkt från Freschen till Unna och därefter till Malmö. Nu verkar chuffören slafa i Malmö, för den kommer inte längre inatt. Slöa chaufförer är bland det mest irriterande som finns! Idag har det ösregnat. Jobbigt. Här har det vart helt okej faktiskt. Filmen jag glanar på på TV4 nu är helknasigt - den heter Jacket. Jag fattar inte ett skit! Jag tror den handlar om jackor. Det blev sen middag ikväll - pasta, grytbitar och rödcurrysås. Tranbärsjuice. Tranbärsjuice är bra för urinvägarna. Trevligt att höra från dig! 🙂 Jag fick dela upp det i två inlägg för den sa ifrån annars.
Micke H Postat 27 januari 2008 Postat 27 januari 2008 Words have no meaning except the meaning communicated.
Dingbats Postat 27 januari 2008 Postat 27 januari 2008 Words have no meaning except the meaning communicated. Stämmer. För övrigt, vad kallar ni när man gnuggar knogarna mot nåns skalle, oftast som bestraffning för nånting? Jag har växt upp med att kalla det "björngnugg", men av nån anledning är det massa folk som inte fattar vad man menar när man säger det. För mig har det alltid vart självklart att det heter det!
Micke H Postat 27 januari 2008 Postat 27 januari 2008 Klimpen-gnugg har jag hört, men det var mest på skämt. Vad det heter på riktigt, vet jag inte...
Micke H Postat 27 januari 2008 Postat 27 januari 2008 The words he doesn't say are just as important as the words he does.
Dingbats Postat 27 januari 2008 Postat 27 januari 2008 Klimpen-gnugg har jag hört, men det var mest på skämt. Vad det heter på riktigt, vet jag inte... Fast vad det heter "på riktigt" är ju en ganska meningslös frågeställning. Det är ju som att fråga vad det heter på riktigt, "hus", "house" eller "maison"?
Dingbats Postat 27 januari 2008 Postat 27 januari 2008 Äh, sluta, nu blev du för djup för mig... 😲 Haha, det är bara att jag går igång automatiskt på sånt där! 🙂 Gonatt!
david.roennlund Postat 28 januari 2008 Postat 28 januari 2008 Äh, sluta, nu blev du för djup för mig... ☺️ Haha, det är bara att jag går igång automatiskt på sånt där! 😛 Gonatt! va, blir du upphetsad av dylika saker 😉
Overkill Postat 28 januari 2008 Postat 28 januari 2008 Hej. När jag gick på riddaregatan i lördags så på någon gata upp där så var dte värsta manifestationen för ett fritt palestina.
Recommended Posts