Dingbats Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Nån mer som har skämt som de har väntat på att få läge att dra i åratal? Jag har ett ganska klockrent: Jag: *värdelöst skämt* De: Den har du klämt på länge va? Jag: Inte lika länge som den här! *lägger av en brakare* Jag kom på den i typ åttan men har inte fått läge att dra den än. Det är rätt mycket som ska klaffa.
Micke H Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 God created Chuck Norris. Then he gave up creationism.
Overkill Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Nån mer som har skämt som de har väntat på att få läge att dra i åratal? Jag har ett ganska klockrent: Jag: *värdelöst skämt* De: Den har du klämt på länge va? Jag: Inte lika länge som den här! *lägger av en brakare* Jag kom på den i typ åttan men har inte fått läge att dra den än. Det är rätt mycket som ska klaffa. 😆
Micke H Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 I lördags så hånglade jag tydligen med en kille...och en tjej...under en och samma kväll... 😛 Som tur är, minns jag bara bruden. 😆
Fidden Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Det är ganska exakt 1,5 år sedan jag hånglade senast. Det var inte med en kille, fast med en tokfeminist, så jag kände mig lite som hennes bitch ändå.
Dingbats Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 I lördags så hånglade jag tydligen med en kille...och en tjej...under en och samma kväll... 😱 Som tur är, minns jag bara bruden. 😳 Det är vad du tror...
Pazo Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Jag hånglade nog senast igårkväll. pussades imorse iof. Något som är kul är att verkligen råhångla! Smakar godare också! 😳
Fidden Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 naaah, kött är godare stekt, har hört att det är onyttigt med rått kött. fast jag är iofs vegetarian. får väl hitta nån jävla grönsak.
Dingbats Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 booooooolaa boooooooolaaaaa, booooooolaa boooooooolaaaaa.
Overkill Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Japp! Ska ta lite bilder nästa gång! 🙂 Nu är jag klar med historian. Fett skönt. 😉
Overkill Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Den här playlisten jag har är megagrym! Jag menar, Grapevine Fires -> Soul Meets Body -> Your Bruise -> SRXT -> Monsters kan verkligen få en deppig. 😳
Dingbats Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Hade skolfoto idag förresten. Vi skulle göra nåt spex, men det blev bara blaj. Våran klass kan aldrig organisera oss... men jag fick iaf stå i mitten längst upp!
Overkill Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Jag fick sitta ner i mitten! 😆 Idag på lunchen så kopplade vi ihop min dator med en projektor (vi har såna som sittr fast i taket nuförtiden) och kollade på Scrubs på storbild. 😳 det var fett!
Micke H Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Fucking fucking yeah! 😆😛 Paul Gilbert? Japp, han var grymt skön! 😄 Fast hur visste du det? 😳
Fidden Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 jag gillar T. fast det ska vara naturellt. T är också okej, fast det är inte riktigt T egentligen.
Recommended Posts