Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Du, ALLA tar inte med sig polare. 😄 Det är väl tio bandmedlemmar och tio vänner, plus att det kan bli fler eftersom många inte har svarat än. Grymt kul ska det bli i alla fall! Speciellt med tanke på att det bara är typ två, tre stycken jag aldrig träffat, alla andra är grymt sköna snubbar/brudar. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 Kan du inte? Kan jag. 😉

Jag kan det varken hemma eller på jobbet, oavsett webbläsare...jag kan klicka på ikonen och komma till det senaste inlägget, men det står hela tiden att det finns oläsa inlägg, hur många gånger jag än går in i tråden...

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, jag kollar aldrig på den ikonen. Jag brukar hålla kolla på tiden på senaste inlägget.

Jag löste det. Det fanns olästa längsta-trådar i chattavdelningen, bara jag gick in i dom och gjorde dom "lästa" så löste det sig. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland blir man mörkrädd. En i min klass frågade, helt seriös, vår spanskalärare om man pratade spanska eller mexikanska i Ecuador. En annan gång när vi skulle se en film om Dalai lama och den nuvarandes föregångare sa hon "vadå, handlar den om massa lamor?".

Ibland alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...