Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

gött 😎

förresten, förutom hihaten så använder han inga cymbaler alls i I Will Possess Your Heart. Inte ett enda slag på crashen eller riden liksom. 🙂

Postat

Holy crap! Nästa vecka, på lördagen, så blir vi ett stort jävla gäng som ska ut! Purify och Viperia, plus massa polare. Och polares polare, och polares polares polare...vi blir runt tjugo stycken. 🙂 :)

Postat

Du, ALLA tar inte med sig polare. 😄 Det är väl tio bandmedlemmar och tio vänner, plus att det kan bli fler eftersom många inte har svarat än. Grymt kul ska det bli i alla fall! Speciellt med tanke på att det bara är typ två, tre stycken jag aldrig träffat, alla andra är grymt sköna snubbar/brudar. 😉

Postat
😄 Kan du inte? Kan jag. 😉

Jag kan det varken hemma eller på jobbet, oavsett webbläsare...jag kan klicka på ikonen och komma till det senaste inlägget, men det står hela tiden att det finns oläsa inlägg, hur många gånger jag än går in i tråden...

Postat
Okej, jag kollar aldrig på den ikonen. Jag brukar hålla kolla på tiden på senaste inlägget.

Jag löste det. Det fanns olästa längsta-trådar i chattavdelningen, bara jag gick in i dom och gjorde dom "lästa" så löste det sig. ☺️

Postat

Wow, inte mycket inlägg idag.

Vi kom just fram till den vanligaste kommentaren på det här kontoret: "DET FUNKADE JU NYSS!!!!!" 😉

Postat

ha! Man kan byta språk i Facebook till Pirate English! 😄

Spy Me Portraits.

Mangle Me Swag.

Bottle o' Messages

Och vill du logga ut, klickar du på Abandon Ship! 😄

Postat

Ibland blir man mörkrädd. En i min klass frågade, helt seriös, vår spanskalärare om man pratade spanska eller mexikanska i Ecuador. En annan gång när vi skulle se en film om Dalai lama och den nuvarandes föregångare sa hon "vadå, handlar den om massa lamor?".

Ibland alltså.

Postat

Fan vad coolt det vore att bli rövknullad av kungen. Det känns liksom symboliskt på nåt sätt men jag vet inte vad det vore symbol för.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.