Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Om han säger ordagrant "nu växer min näsa" är ju det en lögn (om den inte håller på och växer), vilket får den att växa. När den väl då håller på och växer så är det ju en annan tidpunkt än när han ljög, så då blir ju inte påståendet sant för det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där är en sån där typisk meningslös "kuggfråga". Det beror väl på hur man definierar ljud. Om man kräver att nån ska höra det för att det ska räknas som ljud, så nej. Om man bara definierar det som det som teoretiskt skulle kunna uppfattas av ett öra eller en mikrofon eller nåt, så ja. Inget svårt dilemma alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, här är en annan:

Om du lirar ett jättehögt gitarrsolo mitt inne i skogen och ingen är i närheten, och du har stora feta proppar i öronen, ger du då något ljud ifrån dig?

Min mattelärare körde en sån en gång... Typ "om ni blundar, finns overheaden då?"

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke, harru fått gitarren än?

Nope, när jag skulle betala med kreditkortet så krånglade dom...dom ville ha inskannad bild på kreditkortet och ett ID-kort...

Så i förrgår betalade jag via banköverföring istället. Nästa vecka ska jag väl förhoppningsvis få gitarren...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det låter väl som lossless i princip, det är bara att man vill ha möjlighet att kunna koda om till vilket format man vill och liksom, om man kan köra lossless så gör man ju det.

Jo 😉 Men är lite begränsad, dels på grund av inte jättemycket utrymme på datorn men också eftersom iPoden inte stödjer alla format.

Förresten ska jag få nytt batteri till min dator.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...