Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
6 sexiga tjejer som tillsammans har 12 12" tuttar, varav 7 är sjukligt slängiga. Ja då är det bara en femma kvar. Det räcker till en Piggelin.

Tolvtumstuttar?

friend (oregistrerad)
Postat

Förväntasfull idag.

Illustratören som jag som hastigast fick anlita, förre ballade ur och sket i jobbet-skitstöveln,

kommer att vara klart snart med omslaget till CD'n.

Den kommet att vara tryckt på Digipak inom 3 veckor. 🙂😆

Postat

Hur många Digipak blir det? Vad kostade det? Varför digipak och inte vanligt CD, blev det billigare då? Och vad kostade illustratören?

Postat
Ska se Dark Knight ikväll igen. 😉 Med en snygg tjej. 🙂

Jag vill också vara med en (+/- specifik) snygg tjej... ☺️

Nej, Robyn suger, praktexempel på överhajpad.

Postat

Om det får dig att må bättre, så är sagda tjej inte det minsta intresserad av mig, trots att jag är intresserad av henne...

Postat

Om det får dig att må bättre, så är sagda tjej inte det minsta intresserad av mig, trots att jag är intresserad av henne...

Nej, det hjälper inte, snarare tvärtom...

Nu ska jag lyssna lite på gamla rullband som ligger och ligger och se om det är nåt på dem.

Postat

Varför får det dig att må sämre? Är du kanske så empatisk att du också mår dåligt när alla omkring dig mår dåligt? 🙂

Postat
Varför får det dig att må sämre? Är du kanske så empatisk att du också mår dåligt när alla omkring dig mår dåligt? 🙂

Nej, men det känns lite mer hoppfullt om det funkar för andra!

Postat

Sitter och lyssnar på en värdelös version av Stand by Me som nån musikklass har spelat in på ett gammalt rullband jag har ligger och skräpar. Nu blev de Come Together, ännu värre.

Postat
Vafan Grahn, du rekommenderar ju dig själv på din ReverbNation-sida. 😄

Japp! Ingen annan gör ju det... 😄😛

Jag gör ju det... 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.