Neosus Postat 8 september 2008 Trådstartare Postat 8 september 2008 För två minuter sedan beställde jag min nya Schecter-gura!!! :rolleyes: 🙂 Jag är inte ett DUGG JÄVla... avundsjuk
Dingbats Postat 8 september 2008 Postat 8 september 2008 En teori: Ju senare det blir på kvällen, desto fortare går tiden. En timme klockan 02:00 motsvarar typ en kvart klockan 14:00.
Dingbats Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 Vad finns det för skällsord mot heterosexuella?
Micke H Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 För två minuter sedan beställde jag min nya Schecter-gura!!! 😄 :D 😄 Jag är inte ett DUGG JÄVla... avundsjuk 🙂 😄
Pazo Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 Fyffaaan va kuul! Har suttit ett tag nu och lekt med min padKontrol! SÅ jävla sköj! Har gjort så att jag kan köra hela min Britney remix live nu! 😛 WEEEII! fett skoj! 🙂 Nu ska jag gå in på vendlin och leta efter en Microkontroll! sen har jag nog alla kontrolytor jag behöver 🙂
Pazo Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 BADGER BADGER BADGER BADGER! Snaaaake! a snaaake! OH NO!! ITS A SNAAAKE!
Micke H Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 BADGER BADGER BADGER BADGER! Snaaaake! a snaaake! OH NO!! ITS A SNAAAKE! MUSHROOM! MUSHROOM!
Micke H Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 Fyffaaan va kuul!Har suttit ett tag nu och lekt med min padKontrol! SÅ jävla sköj! Har gjort så att jag kan köra hela min Britney remix live nu! 🙂 WEEEII! fett skoj! 🙂 Nu ska jag gå in på vendlin och leta efter en Microkontroll! sen har jag nog alla kontrolytor jag behöver 🙂 🙂
Micke H Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 Helvetes jävlar trummis att inte ens dyka upp för provspelning, trots att vi hyrt jävla lokal och allting...
Overkill Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 Death Cab kommer till Europa i november! KOM TILL SVERIGE OCKSÅ DÅ!
Overkill Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 förutom jag och pazo då! vad hände med viktor förresten? Han övergav oss lika fort som han kom 😄
Pico Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 Skummard... Inte fildelning enligt sajten själv... men fan... måste väl vara bra jävla nära? xD
Dingbats Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 Nä vadåra, det är ju bara radio. Men sen varför man skulle vilja lyssna på så dålig kvalitet kan man ju undra.
Dingbats Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 Jag kom på en grym raggnings...scen. Jag: Tjena snygging, vad heter du då? Hon: Namn. Jag: Jag heter Edvin *sträcker fram handen* Hon: Det heter min pojkvän! 😛 Jag: Inte länge till... 🙂 Jag: ... 😄 Eller nåt...
Recommended Posts