Dingbats Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 Nu ska jag ut och röra på mig bara för att jag inte ska ha suttit inne hela dan.
Overkill Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 (redigerat) jag vill ha en polaroidkamera. framförallt nu när dom ska sluta göra filmen. ännu coolare. Redigerat 6 september 2008 av Overkill
Fidden Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 shit, Chad VanGaalen har lagt upp hela sin kommande skiva på myspace... De var fan fett creepy video! Asbra låt dock! 😏 gillar att han gör musiken och videosarna själv.
Pazo Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 Köpe en nu då och köp ett lager film! Annars äru fucked!
Pazo Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 shit, Chad VanGaalen har lagt upp hela sin kommande skiva på myspace... De var fan fett creepy video! Asbra låt dock! 🙂 gillar att han gör musiken och videosarna själv. Jo jag såg det! Fett cool kille som kan måla!
Micke H Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 Supa ikväll! Har precis druckit tre stycken 7.2-Pripps-öl! Inte så jävla gott direkt...men sprit är sprit! 🙂
Dingbats Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 MEN VAD I HELVETE ------------------------------ Höll på och drog ut och in adaptrar, och så helt plötsligt så har toppen längst ut på en RCA-hona/tele-hane lossnat. Vad i helvete. Jävla cp-adapter. Hej hej till en halvtimme av att leta efter var den är. Till slut ser jag att den har fastnat längst in i ett telejack på ljudkortet. Får plugga ur ljudkortet och sitta i tio minuter med en dyrk och en skruvmejsel och pilla ut den lilla jäveln. Men då självklart är den där lilla svarta ringen som håller fast huvet på proppen fortfarande fast. Efter en massa lönlöst pillande med skruvmejsel öppnar jag upp chassit för att peta ut den, men då är det såklart en liten låda fastlödd runt jacket. Pillar och pillar, men nix, den vill inte ut. Tyvärr inget lyckligt slut på den historien.
Overkill Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 det gör helt jävla ont ont ont ont ont ont 🤪
Overkill Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 nej 🤪 har typ överansträngt armen och fått en muskel inflammerad (den som fäster precis under armbågen), förmodligen från att ha suttit med datorn i sängen och grejat oergonomiskt. tog på en salva typ som tigerbalsam som min mamma använde när hon hade musarm och nu gör det bara ännu ondare och hela högerarmen gör cpont. och om det gör ondare när man använder den salvan så är det ett tydligt tecken på inflammation 🙁
Dingbats Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 Här sitter vi alla och lider tillsammans... 🤪 Nej jag tror nog att Overkill lider mer än mig just nu, nusse på dig
Dingbats Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 Ajdå, killis. Det går nog över av sig självt... om tre månader 🤪
Overkill Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 det jag är rädd för, att det kommer ta tid. mamma fick musarm i januari eller februari och det är inte riktigt bra än. bye bye trumspelande isf liksom 🤪
Fidden Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 Om du bara suttit konstigt, så går inflammationen över snabbt om du vilar skulle jag tro. 🤪 Ta en alvedon eller nån annan värktablett. De är inflammationshämmande.
Overkill Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 fast musarm och sånt säger dom är jättelätt att få men svårt att bli av med så. är väl inte musarm utan bara en vanlig inflammation så du har nog rätt 🤪
Recommended Posts