Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

MEN VAD I HELVETE

------------------------------

Höll på och drog ut och in adaptrar, och så helt plötsligt så har toppen längst ut på en RCA-hona/tele-hane lossnat. Vad i helvete. Jävla cp-adapter. Hej hej till en halvtimme av att leta efter var den är. Till slut ser jag att den har fastnat längst in i ett telejack på ljudkortet. Får plugga ur ljudkortet och sitta i tio minuter med en dyrk och en skruvmejsel och pilla ut den lilla jäveln. Men då självklart är den där lilla svarta ringen som håller fast huvet på proppen fortfarande fast. Efter en massa lönlöst pillande med skruvmejsel öppnar jag upp chassit för att peta ut den, men då är det såklart en liten låda fastlödd runt jacket. Pillar och pillar, men nix, den vill inte ut.

Tyvärr inget lyckligt slut på den historien.

Link to comment
Dela på andra sajter

nej 🤪 har typ överansträngt armen och fått en muskel inflammerad (den som fäster precis under armbågen), förmodligen från att ha suttit med datorn i sängen och grejat oergonomiskt. tog på en salva typ som tigerbalsam som min mamma använde när hon hade musarm och nu gör det bara ännu ondare och hela högerarmen gör cpont. och om det gör ondare när man använder den salvan så är det ett tydligt tecken på inflammation 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...