Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
Haru tjejproblem på riktigt eller vadå? 😉

Nee typ inte. Jag bara ser alla tjejer jag har tittat i ögona som potentiella flickvänner. Och med "potentiell" menar jag "aldrig i livet att det kommer hända".

Postat
The black hole in the center of the universe is God, and the cause of societies descent into sin is the universes expansion, and hence our growing distance from the Creator. In order to combat sinfulness, we must reverse the expansion of the universe, in some incredibly ridiculous manner, utilizing the unique quantum properties of a certain terrestrial material.
Postat

min mac har börjat krångla lite. den sätter sig i viloläge lite då och då helt godtyckligt. kan sitta och skriva eller scrolla och så bara den slocknar. 😉

Postat

Tänkte också lyssna på Tiny Vipers men jag sparar sån slömusik till senare på kvällen. Nu ska jag lyssna på lite mer upplyftande grejer.

Postat

haha, för mig brukar det vara tvärtom. 😆 kör alltid, utan undantag, hela skivor på ipoden. mest för att om det kommer nått jag inte vill lyssna på så är det jobbigt att hålla på och byta låt. men när jag sitter vid datorn kör jag shuffle ibland.

Postat

Fast nuförtiden kommer det väl inte nya veckouppdateringar på söndagar? Utan nu är det "senaste 7 dagarna". Men du kanske fortfarande har söndag som en sån dag. 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.