Micke H Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Varför fungerar inte alltid Print Screen för mig? Vad gör jag fel??
Overkill Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Då ska man till Stockholm till helgen igen då.
tommiejohansson Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Brors och hans polares eget community NL - växer så det knakar, mata den med din registration! Jag funderar på att skapa en egen myspace-sida...
Overkill Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Jag gillar nog det gamla skalet bättre... Blir väl iofs skönare när det vita försvinner.
Dingbats Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Jag gillar nog det gamla skalet bättre... Blir väl iofs skönare när det vita försvinner. Samma här. Jag är pissnödig, men så länge jag sitter still märker jag inte av det. Det är najs.
Pazo Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Ikväll blire ett alldeles fräsch Kyle XY avsnitt och chips! Clara ska bara dusscha klart 🙂
Pazo Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Kyle XY är så dåligt. 🙂 Jag trodde också de var sjukt B å dåligt. Sen tankade vi hela s1 och började se. Fan va spännande de var. Typ i klass med heroes 🙂
Overkill Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 ÖH, NEJ! Jag såg de första avsnitten på tv och det var ju askasst. Jämför det inte med Heroes 🙂
Dingbats Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Lol, som om Heroes var nåt att ha. 🙂 Six Feet Under, där har ni en grym serie (som tyvärr är slut).
Dingbats Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Fan, jag fastnar alltid vid datorn när jag ska gå och lägga mig... gonatt.
Micke H Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Bytte tillbaka till gamla skinet...jag tröttnade på dubbelreklam högst upp.
Fidden Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Vadå, har man väl ömsat kan man väl inte klä på sig det gamla skinnet igen?
tommiejohansson Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Vad tycker ni, ska man skaffa sig en egen hemsida eller ska man skaffa en myspace istället? eller kanske både och? 🙂 Namnet på den egna sidan skulle i sådana fall bli tommiejohansson.se eller tommiejohansson.nu annars blir iallafall myspacet myspace.com/tommiejohansson... vad tycker ni? 🙂
Fidden Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Vad tycker ni, ska man skaffa sig en egen hemsida eller ska man skaffa en myspace istället? eller kanske både och? 😄Namnet på den egna sidan skulle i sådana fall bli tommiejohansson.se eller tommiejohansson.nu annars blir iallafall myspacet myspace.com/tommiejohansson... vad tycker ni? 😄 Det beror väl på vad man ska ha det till...
tommiejohansson Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Vad tycker ni, ska man skaffa sig en egen hemsida eller ska man skaffa en myspace istället? eller kanske både och? 😄Namnet på den egna sidan skulle i sådana fall bli tommiejohansson.se eller tommiejohansson.nu annars blir iallafall myspacet myspace.com/tommiejohansson... vad tycker ni? 😄 Det beror väl på vad man ska ha det till... så som andra artister har det till? 😄
Fidden Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Vad tycker ni, ska man skaffa sig en egen hemsida eller ska man skaffa en myspace istället? eller kanske både och? 😄Namnet på den egna sidan skulle i sådana fall bli tommiejohansson.se eller tommiejohansson.nu annars blir iallafall myspacet myspace.com/tommiejohansson... vad tycker ni? 😄 Det beror väl på vad man ska ha det till... så som andra artister har det till? 😄 well... det mest flexibla är ju egen hemsida, men då finns alltid risken att ingen hittar dit. På myspace finns alltid möjligheten till nätverkning... om det nu är ett ord på svenska. Networking. Börja med en myspace. det är billigare.
Overkill Postat 23 januari 2008 Postat 23 januari 2008 Lol, som om Heroes var nåt att ha. 🙂 Six Feet Under, där har ni en grym serie (som tyvärr är slut).HÄDARE!
Micke H Postat 23 januari 2008 Postat 23 januari 2008 Tear down these walls for me. Stop me from going under. You are the only one who knows I'm holding back. It's not too late for me, to keep from sinking further I am trying to find my way out Tear down these walls for me now
Recommended Posts