Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag gillar nog det gamla skalet bättre... Blir väl iofs skönare när det vita försvinner.

Samma här.

Jag är pissnödig, men så länge jag sitter still märker jag inte av det. Det är najs.

Postat

Vad tycker ni, ska man skaffa sig en egen hemsida eller ska man skaffa en myspace istället? eller kanske både och? 🙂

Namnet på den egna sidan skulle i sådana fall bli tommiejohansson.se eller tommiejohansson.nu annars blir iallafall myspacet myspace.com/tommiejohansson... vad tycker ni? 🙂

Postat
Vad tycker ni, ska man skaffa sig en egen hemsida eller ska man skaffa en myspace istället? eller kanske både och? 😄

Namnet på den egna sidan skulle i sådana fall bli tommiejohansson.se eller tommiejohansson.nu annars blir iallafall myspacet myspace.com/tommiejohansson... vad tycker ni? 😄

Det beror väl på vad man ska ha det till...

Postat
Vad tycker ni, ska man skaffa sig en egen hemsida eller ska man skaffa en myspace istället? eller kanske både och? 😄

Namnet på den egna sidan skulle i sådana fall bli tommiejohansson.se eller tommiejohansson.nu annars blir iallafall myspacet myspace.com/tommiejohansson... vad tycker ni? 😄

så som andra artister har det till? 😄

Postat

så som andra artister har det till? 😄

well... det mest flexibla är ju egen hemsida, men då finns alltid risken att ingen hittar dit. På myspace finns alltid möjligheten till nätverkning... om det nu är ett ord på svenska. Networking.

Börja med en myspace. det är billigare.

Postat

Tear down these walls for me.

Stop me from going under.

You are the only one who knows I'm holding back.

It's not too late for me, to keep from sinking further

I am trying to find my way out

Tear down these walls for me now

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.