Pazo Postat 31 augusti 2008 Postat 31 augusti 2008 bästa nyheten btw http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1...85&rss=1399 ☺️ 😉
Fidden Postat 31 augusti 2008 Postat 31 augusti 2008 Skickade precis in min ansökan om studiebidrag... bara att hoppas att jag får nåt.
Dingbats Postat 31 augusti 2008 Postat 31 augusti 2008 Hej igen, jag har vart och sett bla bob hund och de ägde utav bara fan. Nu ska jag snart sova fast det är tråkigt.
Pazo Postat 31 augusti 2008 Postat 31 augusti 2008 Jag är trött nu. Och imorgon har jag min första föreläsning 😄
Pazo Postat 31 augusti 2008 Postat 31 augusti 2008 idag har jag haft den nyttiga kosten av Pizza till jättesen frukost och sen chips till kvällsmat
Micke H Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 Skojar du! 😲 Hatar måndagar SÅÅÅÅÅÅ mycket... 😉
Pazo Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 Skojar du! 😲 Hatar måndagar SÅÅÅÅÅÅ mycket... 🙁 Looks like someone's got a case of the mondays! bubu hubu! 😉
Micke H Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 Borde jag bli road eller oroad över att dom visste att jag ville ha en latte nere på 7Eleven innan jag öppnat munnen? 😲
Overkill Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 micke du blir stalkad (svenskt uttal såklart!) av en hel affär 🙂
Overkill Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 frågan är om jag orkar läsa kommunistiska manifestet eller om jag ska titta på lite tv-serier...
Micke H Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 micke du blir stalkad (svenskt uttal såklart!) av en hel affär 😄 Eller så köper jag en latte där ALLDELES för ofta. 🙂 Finns en ganska snygg brud där! Synd att det inte var hon som kände igen mig. 🙂
Micke H Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 micke du blir stalkad (svenskt uttal såklart!) av en hel affär 😄 Alltså...hur blir svenskt uttal på stalkad egentligen? Som i stall? Då borde det vara två l... 🙂 Förresten, lyssnar på Bo Kaspers orkester. Dom har ju rätt snuskiga texter! 🙂😄
Overkill Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 Alltså, jag vet inte. Stalkad med svenskt uttal låter ju fetingghey. Man säger det ju med engelskt uttal såklart 🙂
Micke H Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 Näe, svenskt uttal på engelska uttryck is the shit! Eller förlåt... is te skit!
Dingbats Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 hela jävla skolan är en enda stor inavelsbunker om jag skulle bli intresserad av nån så känner hon nån som känner nån i min klass som jag inte vill ha och göra med. och den enda söta tjejen på matten är en jävla utbytesstudent tugg tugg tugg på päron jävla skit tugg tugg tugg
Pazo Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 hela jävla skolan är en enda stor inavelsbunkerom jag skulle bli intresserad av nån så känner hon nån som känner nån i min klass som jag inte vill ha och göra med. och den enda söta tjejen på matten är en jävla utbytesstudent tugg tugg tugg på päron jävla skit tugg tugg tugg OOch vafan göre om tjejen är kompis med någon du hatar? de är ju ändå du som är hennes kille isf 😛
Dingbats Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 hela jävla skolan är en enda stor inavelsbunkerom jag skulle bli intresserad av nån så känner hon nån som känner nån i min klass som jag inte vill ha och göra med. och den enda söta tjejen på matten är en jävla utbytesstudent tugg tugg tugg på päron jävla skit tugg tugg tugg OOch vafan göre om tjejen är kompis med någon du hatar? de är ju ändå du som är hennes kille isf 😛 Nämen liksom det är så jävla man kan inte komma ifrån det liksom. vart man än vänder sig så är det samma jävla människor i slutändan.
Dingbats Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 Nu känner jag verkligen för att lyssna på The Microphones.
Pazo Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 Nu känner jag verkligen för att lyssna på The Microphones. De är ju faktiskt rätt bra! Ang samma människor så äre väl bara å skit i de! orka bry sig 😛
Dingbats Postat 1 september 2008 Postat 1 september 2008 Jag vet, oftast bryr jag mig inte, men ibland blir man så less. The Glow, pt 2 är fantastisk.
Recommended Posts