Fidden Postat 29 augusti 2008 Postat 29 augusti 2008 Absolut, man vill inte gå mätt till en restaurang! Tvärtemot vill man gå full därifrån.
Overkill Postat 29 augusti 2008 Postat 29 augusti 2008 Pink Floyd-dokumentär på tv nu. Lite intressant 😎
Pazo Postat 29 augusti 2008 Postat 29 augusti 2008 jag blev fan rätt mätt! Men ändå ska clara å jag mysa till det med en film och chips 😎
Pazo Postat 29 augusti 2008 Postat 29 augusti 2008 Lammkotlett, köttfärsbiff, tsatsiki, klyftpotatis och sallad! det åt jag! 😎
Overkill Postat 29 augusti 2008 Postat 29 augusti 2008 GE MIG CHIPS! jag kollade precis lite på Tenacious D - The Pick of Destiny men jag somnade. Helt sjukt trött är jag.
Niiles Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 Fan sitter på jobbet och har tråkigt. nån som har något intressant man kan kolla in?
Pazo Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 mmm... Chips igårkväll! överblivna chips nu på morgonen... yummie!
Overkill Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 jag vill också ha. 😄 nu kollar jag på obamas tal från demokraternas konvent.
Overkill Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 "Fuck you OSAMA BIN LADEN. Oops. I meant OBAMA AND BIDEN." 😄
Pazo Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 Ny tyckte overkill att han var rolig. Han ska dessutom jobba idag.
Pazo Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 Jag var borta på pollax och hängde med lite nollor och kompisar. Käkade en hamburgare också...de var nice
Fidden Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 Hörde precis på nyheterna på radion. Ordet "stalkning" är nu okej att använda. Uttalas liknande "kalkning". Antar att man inte längre behöver ha engelskt uttal när man pratar om "stalkers".
Fidden Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 jag ska börja "missbruka" citationstecken, så att folk blir "förvirrade" och inte riktigt förstår vad jag "menar".
Pazo Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 Vet nån va de kan vara för problem när datorn helt plötsligt börjat sega ihop något djävligt! Typ en dag till den andra ggår det inte att ens surfa när man lyssnar på musik för då börjar musiken att hacka fast å sega sönder 😛 Och när man ska kolla på youtube så måste man låta klippet laddat klart innan man kan börja se. 😄
Fidden Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 (redigerat) Vet nån va de kan vara för problem när datorn helt plötsligt börjat sega ihop något djävligt! Typ en dag till den andra ggår det inte att ens surfa när man lyssnar på musik för då börjar musiken att hacka fast å sega sönder 😛 Och när man ska kolla på youtube så måste man låta klippet laddat klart innan man kan börja se. 😄 antivirusprogrammet scannar? uppdatering på väg? CTRL-ALT-DEL och sedan task manager och kolla vad som snor all "kräm"? Redigerat 30 augusti 2008 av Fidden
Pazo Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 Vet nån va de kan vara för problem när datorn helt plötsligt börjat sega ihop något djävligt! Typ en dag till den andra ggår det inte att ens surfa när man lyssnar på musik för då börjar musiken att hacka fast å sega sönder 😛 Och när man ska kolla på youtube så måste man låta klippet laddat klart innan man kan börja se. 😄 antivirusprogrammet scannar? uppdatering på väg? CTRL-ALT-DEL och sedan task manager och kolla vad som snor all "kräm"? Såntdär finns ju inte på vista ju! Vet att det ska finnas en aktivitetshanterare men när jag försöker öppna den så står det bara att administratorn har stängt av aktivitetshanteraren 😉
Overkill Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 ska även "göra" detta IRL. sånt är fett störande! förresten, stalkning uttalas som kalkning 😛 ungefär som när dom säger FBI och CIA med svenskt uttal. 😄
Fidden Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 Vet nån va de kan vara för problem när datorn helt plötsligt börjat sega ihop något djävligt! Typ en dag till den andra ggår det inte att ens surfa när man lyssnar på musik för då börjar musiken att hacka fast å sega sönder 😛 Och när man ska kolla på youtube så måste man låta klippet laddat klart innan man kan börja se. 😉 antivirusprogrammet scannar? uppdatering på väg? CTRL-ALT-DEL och sedan task manager och kolla vad som snor all "kräm"? Såntdär finns ju inte på vista ju! Vet att det ska finnas en aktivitetshanterare men när jag försöker öppna den så står det bara att administratorn har stängt av aktivitetshanteraren 😄 Ägd av dig själv! 😄
Fidden Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 ska även "göra" detta IRL. sånt är fett störande! förresten, stalkning uttalas som kalkning 😛 ungefär som när dom säger FBI och CIA med svenskt uttal. 😄 En annan irriterande sak är när de ändrar så mycket i undertexterna för att försöka krysta tillbaks en poäng som gick förlorad i översättningen. typ som bob-skämtet i scrubs, "man gör så när man åker bobsleigh".
Pazo Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 HÖHÖ! Haxade fram aktivitetshanteraren mha google!!!!
Fidden Postat 30 augusti 2008 Postat 30 augusti 2008 (redigerat) H4XX0R P420! edit: hmm, jag ändrade "PAZO" så mycket att det nu ser ut mer som en modellbeteckning på en bil... Redigerat 30 augusti 2008 av Fidden
Recommended Posts