Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Fan sitter på jobbet och har tråkigt. nån som har något intressant man kan kolla in?

Postat

Hörde precis på nyheterna på radion. Ordet "stalkning" är nu okej att använda. Uttalas liknande "kalkning". Antar att man inte längre behöver ha engelskt uttal när man pratar om "stalkers".

Postat

jag ska börja "missbruka" citationstecken, så att folk blir "förvirrade" och inte riktigt förstår vad jag "menar".

Postat

Vet nån va de kan vara för problem när datorn helt plötsligt börjat sega ihop något djävligt!

Typ en dag till den andra ggår det inte att ens surfa när man lyssnar på musik för då börjar musiken att hacka fast å sega sönder 😛

Och när man ska kolla på youtube så måste man låta klippet laddat klart innan man kan börja se. 😄

Postat (redigerat)
Vet nån va de kan vara för problem när datorn helt plötsligt börjat sega ihop något djävligt!

Typ en dag till den andra ggår det inte att ens surfa när man lyssnar på musik för då börjar musiken att hacka fast å sega sönder 😛

Och när man ska kolla på youtube så måste man låta klippet laddat klart innan man kan börja se. 😄

antivirusprogrammet scannar?

uppdatering på väg?

CTRL-ALT-DEL och sedan task manager och kolla vad som snor all "kräm"?

Redigerat av Fidden
Postat

uppdatering på väg?

Såntdär finns ju inte på vista ju! Vet att det ska finnas en aktivitetshanterare men när jag försöker öppna den så står det bara att administratorn har stängt av aktivitetshanteraren 😉

Postat
ska även "göra" detta IRL.

sånt är fett störande!

förresten, stalkning uttalas som kalkning 😛 ungefär som när dom säger FBI och CIA med svenskt uttal. 😄

Postat

Och när man ska kolla på youtube så måste man låta klippet laddat klart innan man kan börja se. 😉

uppdatering på väg?

Såntdär finns ju inte på vista ju! Vet att det ska finnas en aktivitetshanterare men när jag försöker öppna den så står det bara att administratorn har stängt av aktivitetshanteraren 😄

Ägd av dig själv! 😄

Postat
ska även "göra" detta IRL.

sånt är fett störande!

förresten, stalkning uttalas som kalkning 😛 ungefär som när dom säger FBI och CIA med svenskt uttal. 😄

En annan irriterande sak är när de ändrar så mycket i undertexterna för att försöka krysta tillbaks en poäng som gick förlorad i översättningen.

typ som bob-skämtet i scrubs, "man gör så när man åker bobsleigh".

Postat (redigerat)

H4XX0R P420!

edit: hmm, jag ändrade "PAZO" så mycket att det nu ser ut mer som en modellbeteckning på en bil...

Redigerat av Fidden
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.