Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Hellre Kafka på tyska än tafsa på en ryska!

beror på vilken ryska 😄 men generellt sett: ja. 😆

De finns fan rätt heta ryskor!

Jag refererar till min keyboardist i mitt band som bevis för detta påstående! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

det låter ju som en kul svenska c-uppgift. börjar du med några nya kurser nu? beroende på vilka filosofer man studerar så kan nog filosofi vara skoj. de gamla grekerna kan ju kvitta men lite modernare hade varit intressantare. miljökunskap har jag också börjat med, det kan nog bli typ det värsta någonsin eller motsatsen, samma med internationella relationer. men historia b 🙂 1900-talshistoria ftw! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

det låter ju som en kul svenska c-uppgift. börjar du med några nya kurser nu? beroende på vilka filosofer man studerar så kan nog filosofi vara skoj. de gamla grekerna kan ju kvitta men lite modernare hade varit intressantare. miljökunskap har jag också börjat med, det kan nog bli typ det värsta någonsin eller motsatsen, samma med internationella relationer. men historia b 🙂 1900-talshistoria ftw! 😄

Jag kommer ha filosofi i vår, det kan nog bli kul, men jag känner på mig att läraren kommer vara aningen flummig. Hoppas det inte bara blir massa etik och moral. Jag håller på och läser den här boken av George Lakoff och Mark Johnson nu (på fritiden), och den handlar typ om hur hela den traditionella västerländska filosofin är feltänkt, så det ska bli intressant.

Usch om jag blev tvungen att läsa historia B.

Link to comment
Dela på andra sajter

det låter ju som en kul svenska c-uppgift. börjar du med några nya kurser nu? beroende på vilka filosofer man studerar så kan nog filosofi vara skoj. de gamla grekerna kan ju kvitta men lite modernare hade varit intressantare. miljökunskap har jag också börjat med, det kan nog bli typ det värsta någonsin eller motsatsen, samma med internationella relationer. men historia b 🙂 1900-talshistoria ftw! 😄

Jag kommer ha filosofi i vår, det kan nog bli kul, men jag känner på mig att läraren kommer vara aningen flummig. Hoppas det inte bara blir massa etik och moral. Jag håller på och läser den här boken av George Lakoff och Mark Johnson nu (på fritiden), och den handlar typ om hur hela den traditionella västerländska filosofin är feltänkt, så det ska bli intressant.

Usch om jag blev tvungen att läsa historia B.

Historia B ska bli skitskoj. Kommunismen, alla USA-krig, civil rights movement osv. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Geografi var ingen höjdare. Vi hade en vikarie i fyra månader, vilka vi tillbringade med att skriva på samma uppsats två gånger i veckan. Lite trött på den uppgiften efter det. Religion är också rätt tråkigt, psykologi likaså. Hittills på gymnasiet är psykologi och naturkunskap definitivt mina hatämnen. Tur man är klar med det ena.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan.

--------------------------------------

Det vore kul att spela in mer analogt! Min farsa har en gammal rullbandare som han har snott från skolan han jobbar på, det ska bli kul att spela in på den! Synd bara att det är så jäkla mycket svårare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...