Pazo Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 THERES NOTHING LEFT HERE TO REMIND MEEEE!!! JUST THE MEMORY OF YOUR FAAACCEEEE!
Pazo Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Fan va bra Mariah Carey var innan 😄😆 Man blir ju lessen att hon har blivit dum å sunkat ner sin talang 🙁
Overkill Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Hellre Kafka på tyska än tafsa på en ryska! beror på vilken ryska 😄 men generellt sett: ja. 😆
Pazo Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 (redigerat) Hellre Kafka på tyska än tafsa på en ryska! beror på vilken ryska 😄 men generellt sett: ja. 😆 De finns fan rätt heta ryskor! Redigerat 27 augusti 2008 av Pazo
Dingbats Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Och här försökte jag googla fram en bild som motbevis, men misslyckades...
Micke H Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Hellre Kafka på tyska än tafsa på en ryska! beror på vilken ryska 😄 men generellt sett: ja. 😆 De finns fan rätt heta ryskor! Jag refererar till min keyboardist i mitt band som bevis för detta påstående! 🙁
Dingbats Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 http://internetledsign.com/html/index.html - här kan man slösa några minuter ibland.
Dingbats Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Så, nu har jag skrivit en alldeles för privat presentation av mig själv för min svenskalärare på ett a4.
Overkill Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 det låter ju som en kul svenska c-uppgift. börjar du med några nya kurser nu? beroende på vilka filosofer man studerar så kan nog filosofi vara skoj. de gamla grekerna kan ju kvitta men lite modernare hade varit intressantare. miljökunskap har jag också börjat med, det kan nog bli typ det värsta någonsin eller motsatsen, samma med internationella relationer. men historia b 🙂 1900-talshistoria ftw! 🙂
Micke H Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Pics or it didn't happen! Jag refererar till min signatur - länken till bandsidan. 🙂
Micke H Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Varför fungerar inte mitt nya SIM-kort för!!!!! 🙂 jag har ju laddat den med pengar, det ska funka nu. 🙂
Dingbats Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 det låter ju som en kul svenska c-uppgift. börjar du med några nya kurser nu? beroende på vilka filosofer man studerar så kan nog filosofi vara skoj. de gamla grekerna kan ju kvitta men lite modernare hade varit intressantare. miljökunskap har jag också börjat med, det kan nog bli typ det värsta någonsin eller motsatsen, samma med internationella relationer. men historia b 🙂 1900-talshistoria ftw! 😄 Jag kommer ha filosofi i vår, det kan nog bli kul, men jag känner på mig att läraren kommer vara aningen flummig. Hoppas det inte bara blir massa etik och moral. Jag håller på och läser den här boken av George Lakoff och Mark Johnson nu (på fritiden), och den handlar typ om hur hela den traditionella västerländska filosofin är feltänkt, så det ska bli intressant. Usch om jag blev tvungen att läsa historia B.
Fidden Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 och då sitter du och surfar? 🙂 Jaaa, vadå skulle jag sitta och titta på när den tinade? 😄
Overkill Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 grand archives har lagt ut en video där de spelar en ny låt 🙂
Overkill Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 det låter ju som en kul svenska c-uppgift. börjar du med några nya kurser nu? beroende på vilka filosofer man studerar så kan nog filosofi vara skoj. de gamla grekerna kan ju kvitta men lite modernare hade varit intressantare. miljökunskap har jag också börjat med, det kan nog bli typ det värsta någonsin eller motsatsen, samma med internationella relationer. men historia b 🙂 1900-talshistoria ftw! 😄 Jag kommer ha filosofi i vår, det kan nog bli kul, men jag känner på mig att läraren kommer vara aningen flummig. Hoppas det inte bara blir massa etik och moral. Jag håller på och läser den här boken av George Lakoff och Mark Johnson nu (på fritiden), och den handlar typ om hur hela den traditionella västerländska filosofin är feltänkt, så det ska bli intressant. Usch om jag blev tvungen att läsa historia B. Historia B ska bli skitskoj. Kommunismen, alla USA-krig, civil rights movement osv. 😄
Dingbats Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Usch jag har verkligen fått nog av alla samhällsämnen nu. Måste ändå stå ut med religion, geografi och psykologi det här året...
Overkill Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Geografi var ingen höjdare. Vi hade en vikarie i fyra månader, vilka vi tillbringade med att skriva på samma uppsats två gånger i veckan. Lite trött på den uppgiften efter det. Religion är också rätt tråkigt, psykologi likaså. Hittills på gymnasiet är psykologi och naturkunskap definitivt mina hatämnen. Tur man är klar med det ena.
Dingbats Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Fy fan. -------------------------------------- Det vore kul att spela in mer analogt! Min farsa har en gammal rullbandare som han har snott från skolan han jobbar på, det ska bli kul att spela in på den! Synd bara att det är så jäkla mycket svårare.
Overkill Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Ja, hade också velat ha det. När jag spelade med mitt första band hade vi en vanlig bandspelare som hnde på väggen som vi spelade in på kassett med. Fan vad gay det lät. ☺️
Dingbats Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Alltså seriöst. The Olivia Tremor Control måste vara världens bästa band. Det finns mycket annat som är bra, men i slutändan slår ingenting OTC. Alltså fy fan.
Overkill Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Mitt sånt band är Death Cab. Plans kan vara världens bästa skiva.
Overkill Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Fast nu lyssnar jag på Something About Airplanes från 1999. Lite mindre polerad, lite råare, lite mer udda. ☺️
Dingbats Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Death Cab... men det är så simpelt. OTC är verkligen konst, och då menar jag inte i nån överdriven bemärkelse, utan det är verkligen konst. Synd att de bara hann med två skivor (om än långa).
Recommended Posts