Fidden Postat 25 augusti 2008 Postat 25 augusti 2008 Alltså, om man tror att "jail" stavas "Yale" så förtjänar man inte ett MVG i engelska. En del människor 🥰 det beror väl på, han kanske menade att någon skulle börja på universitetet. Kul ord förresten, slutar på tetet. tetetetetetet. MVG till mig.
Overkill Postat 25 augusti 2008 Postat 25 augusti 2008 Alltså, om man tror att "jail" stavas "Yale" så förtjänar man inte ett MVG i engelska. En del människor 🥰 det beror väl på, han kanske menade att någon skulle börja på universitetet. Kul ord förresten, slutar på tetet. tetetetetetet. MVG till mig. Jag smygkikade på hennes anteckningar på historian förut. "Nelson Mandela was in yale for 27 years." Och såvida han inte var extremt dålig i skolan så tror jag minsann att det är en felstavning
Dingbats Postat 25 augusti 2008 Postat 25 augusti 2008 Jag har kommit fram till att min nästa skiva måste bli grym som fan. Gonatt på er.
Pazo Postat 25 augusti 2008 Postat 25 augusti 2008 HÖHÖ. Nu har vi suttit på orvars och supit öööööölll!! 😄☺️😎 Alla i min klass stog tydligen aslänge i kön in till värmlands och väntade på "en ut en in" för att komma in ☺️ nu när vi drog från orvars för att knulla eller whatever så skulle de precis få gå in. aja... whatever. jag drog de bästa valet 😛
Dingbats Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 nu kan jag alla afrikas länder Vilka länder gränsar till Uganda?
Overkill Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 tanzania, kenya och demokratiska republiken kongo kommer jag på såhär på rak arm 🙂 efter lite wikipediande så glömde jag visst rwanda och sudan. här är spelet: http://www.flashgamesite.com/play16game.html fast där är inte rwanda med
Overkill Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 förresten så bloggar Chris Walla från demokraternas konvent i Denver och han och Ben Gibbard ska spela där med 🙂
Micke H Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 Jag installerade just Firefox 3, jag gillar layouten. 🙂 Fast jag har inte riktigt koll på vad som är nytt. 🙂
Micke H Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 Det handlar inte om vad jag vill, i mitt arbete måste jag ha tillgång till alla browsrar! Vilket gör detta program extremt användbart för mig. 😉
Overkill Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 lite onödigt kanske men jag skrev ut the communist manifesto nu 😉
Pazo Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 lite onödigt kanske men jag skrev ut the communist manifesto nu ☺️ Varför det? vem har skivit den?
Overkill Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 jag skrev ut den så jag kan anteckna i den och det är jobbigt att läsa på datorn. och det är ju karl marx som har skrivit den! en skäggig gubbe ☺️
Dingbats Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 Varför "the communist manifesto" och inte "det kommunistiska manifestet"? Originalet är ju på tyska i vilket fall.
Overkill Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 plus att den svenska översättningen verkar vara det kommunistiska partiets manifest ("manifest der kommunistischen partei")
Dingbats Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 Usch, om jag såg den lovar jag att jag skulle bli på dåligt humör resten av veckan för den är så meningslös.
Fidden Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 Alltså, om man tror att "jail" stavas "Yale" så förtjänar man inte ett MVG i engelska. En del människor 🙂 det beror väl på, han kanske menade att någon skulle börja på universitetet. Kul ord förresten, slutar på tetet. tetetetetetet. MVG till mig. Jag smygkikade på hennes anteckningar på historian förut. "Nelson Mandela was in yale for 27 years." Och såvida han inte var extremt dålig i skolan så tror jag minsann att det är en felstavning 🙂 han kanske var professor där... kanske på distans medans han satt 27 år i fängelse. 😮
Recommended Posts