Micke H Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 Jag slänger INGEN skiva. Det finns ingen genomrutten musik, det finns någonting gott i allting. 😄 Plus att jag älskar att samla. 🙂 Varför tror du jag har alla Dream Theaters CD och DVD's, plus ännu fler bootlegs? 🙂
Dingbats Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 Alltså generellt sett känns det ju fel att tacka nej till en skiva, men om man har en massa skitskivor i hyllan blir det ju svårare för andra att se att man egentligen har en killersamling.
Micke H Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 Alltså generellt sett känns det ju fel att tacka nej till en skiva, men om man har en massa skitskivor i hyllan blir det ju svårare för andra att se att man egentligen har en killersamling. Alltså...vem bryr sig vad andra tycker? Du får gärna tycka att jag har en skitsamling, jag ser det som att jag är en av jävligt få som äger denna snubbens skiva, vilket gör den extremt sällsynt. :A
Dingbats Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 Alltså generellt sett känns det ju fel att tacka nej till en skiva, men om man har en massa skitskivor i hyllan blir det ju svårare för andra att se att man egentligen har en killersamling. Alltså...vem bryr sig vad andra tycker? Du får gärna tycka att jag har en skitsamling, jag ser det som att jag är en av jävligt få som äger denna snubbens skiva, vilket gör den extremt sällsynt. :A Jag bryr mig kanske inte så mycket vad andra tycker, men jag vill för min egen skull att hela min skivsamling är klockren. Det är väl för jag är perfektionist och kontrollfreak.
Dingbats Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 Heh. Veckan efter nästa börjar Programmering A. Jag ska ha en tjej som lärare tydligen, kan nog vara lite skönt.
Overkill Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 nu har jag laddat hem loopar till garageband 🙁
Dingbats Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 C'est à vous, monsieur! "M-mais... c'est minuit!"
Dingbats Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 Till: Läsarombudsmannen Avs: En före detta prenumerant Det var med förskräckelse jag bläddrade igenom DN den 20/8 för att upptäcka att ingenstans finns ett ord om laser. Jag kan förstå om det inte bedöms nödvändigt att trycka på första sidan. Jag kan till och med ha överseende med att det inte nämns i ledaren. Men jag kan inte förstå, hur ni tänker när ni låter en hel dag passera utan överhuvudtaget ge en antydan till att bry er om laser. Ni kan inte låtsas som att det inte finns! Det är ovärdigt en så högt ansedd tidning att negligera något sådant. Det är pinsamt, det är skamligt. Tills ni börjar ta laser på allvar läser jag Svenska Dagbladet istället. Hälsningar, En djupt besviken prenumerant
Fidden Postat 23 augusti 2008 Postat 23 augusti 2008 Till: LäsarombudsmannenAvs: En före detta prenumerant Det var med förskräckelse jag bläddrade igenom DN den 20/8 för att upptäcka att ingenstans finns ett ord om laser. Jag kan förstå om det inte bedöms nödvändigt att trycka på första sidan. Jag kan till och med ha överseende med att det inte nämns i ledaren. Men jag kan inte förstå, hur ni tänker när ni låter en hel dag passera utan överhuvudtaget ge en antydan till att bry er om laser. Ni kan inte låtsas som att det inte finns! Det är ovärdigt en så högt ansedd tidning att negligera något sådant. Det är pinsamt, det är skamligt. Tills ni börjar ta laser på allvar läser jag Svenska Dagbladet istället. Hälsningar, En djupt besviken prenumerant haha, kung!
Fidden Postat 23 augusti 2008 Postat 23 augusti 2008 jag förstår fortfarande inte 😄 så jävla random liksom 🙂
Pazo Postat 23 augusti 2008 Postat 23 augusti 2008 Vad lite det skrivs.... overkill jobbar på donken nu.
Pazo Postat 23 augusti 2008 Postat 23 augusti 2008 vad bra det gick i OS hörrni... haha. Ska du också bli en bitter gammal svensk?
Recommended Posts