Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Jag slänger INGEN skiva. Det finns ingen genomrutten musik, det finns någonting gott i allting. 😄 Plus att jag älskar att samla. 🙂

Varför tror du jag har alla Dream Theaters CD och DVD's, plus ännu fler bootlegs? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Alltså generellt sett känns det ju fel att tacka nej till en skiva, men om man har en massa skitskivor i hyllan blir det ju svårare för andra att se att man egentligen har en killersamling.

Alltså...vem bryr sig vad andra tycker? Du får gärna tycka att jag har en skitsamling, jag ser det som att jag är en av jävligt få som äger denna snubbens skiva, vilket gör den extremt sällsynt. :A

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså generellt sett känns det ju fel att tacka nej till en skiva, men om man har en massa skitskivor i hyllan blir det ju svårare för andra att se att man egentligen har en killersamling.

Alltså...vem bryr sig vad andra tycker? Du får gärna tycka att jag har en skitsamling, jag ser det som att jag är en av jävligt få som äger denna snubbens skiva, vilket gör den extremt sällsynt. :A

Jag bryr mig kanske inte så mycket vad andra tycker, men jag vill för min egen skull att hela min skivsamling är klockren. Det är väl för jag är perfektionist och kontrollfreak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Till: Läsarombudsmannen

Avs: En före detta prenumerant

Det var med förskräckelse jag bläddrade igenom DN den 20/8 för att upptäcka att ingenstans finns ett ord om laser. Jag kan förstå om det inte bedöms nödvändigt att trycka på första sidan. Jag kan till och med ha överseende med att det inte nämns i ledaren. Men jag kan inte förstå, hur ni tänker när ni låter en hel dag passera utan överhuvudtaget ge en antydan till att bry er om laser. Ni kan inte låtsas som att det inte finns! Det är ovärdigt en så högt ansedd tidning att negligera något sådant. Det är pinsamt, det är skamligt.

Tills ni börjar ta laser på allvar läser jag Svenska Dagbladet istället.

Hälsningar,

En djupt besviken prenumerant

Link to comment
Dela på andra sajter

Till: Läsarombudsmannen

Avs: En före detta prenumerant

Det var med förskräckelse jag bläddrade igenom DN den 20/8 för att upptäcka att ingenstans finns ett ord om laser. Jag kan förstå om det inte bedöms nödvändigt att trycka på första sidan. Jag kan till och med ha överseende med att det inte nämns i ledaren. Men jag kan inte förstå, hur ni tänker när ni låter en hel dag passera utan överhuvudtaget ge en antydan till att bry er om laser. Ni kan inte låtsas som att det inte finns! Det är ovärdigt en så högt ansedd tidning att negligera något sådant. Det är pinsamt, det är skamligt.

Tills ni börjar ta laser på allvar läser jag Svenska Dagbladet istället.

Hälsningar,

En djupt besviken prenumerant

haha, kung!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...