Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Skämtar du! 🙂 Hon var knappast söt. 😛

Tuva är Gud om Gud vore en brud. 🥰😉

Vad snackar du om!! Tuva är ju alldeles för stel och hård, den här är ju bara så man vill hoppa upp och krama henne direkt!

Vissa människor och deras skeva smak 😱

Du är ironisk va? 😲

Eh, nej? Tuva är väl liksom... söt eller nåt, men inte så himla speciell. Ska jag visa några bilder på söta tjejer? Dels hon i mitt förra inlägg, och så kan vi ta (palla göra små bilder):

audrey_tautou_1.jpg

tn2_maggie_gyllenhaal_2.jpg

Och den här:

http://farm2.static.flickr.com/1069/721876...bc3f592.jpg?v=0

Några invändningar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fine, om du vill vara så petig. Men jag vidhåller min åsikt. Dom två andra var rätt tråkiga och alldagliga.

Audrey Tautou på den bilden kanske. Sista tjejen absolut inte. Typ definitionen av söt. Tuva Novotny är för maskulin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi måste ha helt olika preferenser. Jag ser typ det motsatta du gör - en leende, kramgo människa som man vill mysa med i soffan. 😛

Jag tycker att en söt tjej ska vara liksom ganska rund och mjuk (inte tjock, inte särskilt mullig, helst helt normalsmal) och stora ögon och rakt brunt hår till typ axlarna... typ som de två sista tjejerna jag postade där uppe. Och som ler mycket och inte håller på och är poser hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo när dom som putar med munnen så där på varenda bild. "MmmMMM puss å slisk på dig kom och ta mig nuuu"

..OCH SEDAN NÄR MAN KOMMER OCH TAR DOM SÅ SER DOM UT SOM SJÄLVASTE FAAN!!! 😛

Jag blir så förbannad... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats: tjejen i FotC är lite lik
tycker jag.

Ja, aningen kanske. Fast hon i FotC är sötare.

Sen tycker jag också att "Amelie" är hysteriskt söt. Favoritskådis.

Ja, hon är jättesöt. Fast jag valde kanske en inte så jättebra bild där uppe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag behöver eran hjälp!

I... förrgår PM:ade jag en tjej på ett annat stort internationellt forum (xkcd) för jag såg att hon var svensk, så jag frågade vart hon bodde. Och hon bor i Stockholm tydligen. Liksom shit, en 18-årig tjej från Stockholm som måste ha liknande intressen som jag eftersom hon läser xkcd. Kan det bli bättre? Om inte annat liksom en kompis man kan snacka med om lite nördiga grejer och sånt.

Så jag har bestämt mig för att PM:a henne igen och fråga om hennes msn (jag kan ju knappast fråga om hon vill träffas, eller hur? lite creepy). Jag har ju inget att förlora.

Men hur ska jag göra det? Jag måste ju formulera det lite snyggt så att det inte känns stalker-aktigt eller desperat. Om hon skriver tillbaks nu (det vore helt naturligt om hon inte gjorde det) så kan jag kanske kontra med att fråga vilken skola hon går i, det skulle nog verka helt normalt. Men om hon inte gör det? Ska jag bara helt apropå ingenting skriva ett nytt PM och säga typ "förresten, har du nån msn så vi kan snacka?"? Känns lite onaturligt.

Har jag ens ett problem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...