ViktorDenStore Postat 18 augusti 2008 Postat 18 augusti 2008 Sådär =) Nu har du nåt sött att titta på också 😑
Micke H Postat 18 augusti 2008 Postat 18 augusti 2008 Linda Bengtzing är faktiskt både bra och snygg! Så det så! 😉
Micke H Postat 18 augusti 2008 Postat 18 augusti 2008 In other news, idag blev jag officiellt ansvarig för att svara i telefon! 😉
Overkill Postat 18 augusti 2008 Postat 18 augusti 2008 http://celebrifi.com/21445-David-Hasselhof...rival-HoffSpace 😉
ViktorDenStore Postat 18 augusti 2008 Postat 18 augusti 2008 Det händer så lite i den här stackars tråden nu för tin 😄 Jag postade den här häromveckan men guuu va bra den är! 🙂
Pazo Postat 18 augusti 2008 Postat 18 augusti 2008 Alltså faaaannn! idag innan kom en tjej och kollad epå mitt rum.. hon var jättetrevlig och av rent sammanträffande så kände hon folk jag känner nere i småland å massa sånt! Skitnice! Så jag tänkte! henne hyr jag ut mitt rum till! ... ikväll skulle en till tjej komma och kolla på rummet så jag tänkte. äschdå hon får kolla på det men jag säger ner till henne då för den första var nice! Men nu när jag visade rummet för den andra så var hennes morsa mä. å de liksom gjorde fetaste AMBUSHEN på mig! De kom å sa bara: Ja men vi åker bort imorgon till spanien så vi skulle behöva lösa dethär idag. Och vi fick intrycket av att vi låg etta så vi skulle vilja skriva något kontrakt nu och få rummet nu å bla bla bla... å jag som är så snäll kunde liksom inte göra något åt det. så hon som kom ikväll fick rummet 🙂😄 Nu mår jag jättedåligt! för hon den första tjejen hadde inget boende alls! och hon var ju jättesnäll! 😛
Overkill Postat 18 augusti 2008 Postat 18 augusti 2008 bloc party har livechat och dom svarade på en av mina frågor 😆
Overkill Postat 18 augusti 2008 Postat 18 augusti 2008 JAAAAAA! NNytt album den 27 oktober som heter Intimacy 😆
Dingbats Postat 18 augusti 2008 Postat 18 augusti 2008 Alltså faaaannn! idag innan kom en tjej och kollad epå mitt rum.. hon var jättetrevlig och av rent sammanträffande så kände hon folk jag känner nere i småland å massa sånt! Skitnice! Så jag tänkte! henne hyr jag ut mitt rum till! ... ikväll skulle en till tjej komma och kolla på rummet så jag tänkte. äschdå hon får kolla på det men jag säger ner till henne då för den första var nice! Men nu när jag visade rummet för den andra så var hennes morsa mä. å de liksom gjorde fetaste AMBUSHEN på mig! De kom å sa bara: Ja men vi åker bort imorgon till spanien så vi skulle behöva lösa dethär idag. Och vi fick intrycket av att vi låg etta så vi skulle vilja skriva något kontrakt nu och få rummet nu å bla bla bla... å jag som är så snäll kunde liksom inte göra något åt det. så hon som kom ikväll fick rummet 😆🙂 Nu mår jag jättedåligt! för hon den första tjejen hadde inget boende alls! och hon var ju jättesnäll! 🙂 🙁 Stackars dig. Sånt är jättejobbigt.
Dingbats Postat 18 augusti 2008 Postat 18 augusti 2008 Här sitter jag och lyssnar på min hårddisk. Nu ska jag gå och lägga mig. Jag är hungrig.
Micke H Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 Alltså faaaannn! idag innan kom en tjej och kollad epå mitt rum.. hon var jättetrevlig och av rent sammanträffande så kände hon folk jag känner nere i småland å massa sånt! Skitnice! Så jag tänkte! henne hyr jag ut mitt rum till! ... ikväll skulle en till tjej komma och kolla på rummet så jag tänkte. äschdå hon får kolla på det men jag säger ner till henne då för den första var nice! Men nu när jag visade rummet för den andra så var hennes morsa mä. å de liksom gjorde fetaste AMBUSHEN på mig! De kom å sa bara: Ja men vi åker bort imorgon till spanien så vi skulle behöva lösa dethär idag. Och vi fick intrycket av att vi låg etta så vi skulle vilja skriva något kontrakt nu och få rummet nu å bla bla bla... å jag som är så snäll kunde liksom inte göra något åt det. så hon som kom ikväll fick rummet 😛 :P Nu mår jag jättedåligt! för hon den första tjejen hadde inget boende alls! och hon var ju jättesnäll! 🙁 🙁 Varför trodde hon som skulle till Spanien att hon låg etta?
Micke H Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 "My personal success rate of various pick-up lines getting me a response out of being tried on 20 random women: Hello- 60% What's your name- 15% I have nothing to follow this up with if you respond- 95%"
Overkill Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 death cab ska på europaturné i höst men inga sverigedatum än ☺️
Overkill Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 och bloc party's skiva släpps visst digitalt redan den 21a augusti! ☺️
Micke H Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 Och Opeth kommer den 19:e december, och jag har biljetter! Vi blir ett ganska stort gäng som ska gå! ☺️
Dingbats Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 (redigerat) Tuva Novotny är väl inte så himla söt. Nån som är söt är hon som spelar Mel i Flight of the Conchords: Redigerat 19 augusti 2008 av Dingbats
Micke H Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 Skämtar du! 🙂 Hon var knappast söt. 🙂 Tuva är Gud om Gud vore en brud. 🙂☺️
Micke H Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 Hmm, det rimmar ju. Man kanske skulle göra en låt på det? ☺️
Dingbats Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 (redigerat) Skämtar du! 🙂 Hon var knappast söt. 😛 Tuva är Gud om Gud vore en brud. 🙂☺️ Vad snackar du om!! Tuva är ju alldeles för stel och hård, den här är ju bara så man vill hoppa upp och krama henne direkt! Vissa människor och deras skeva smak 🙂 Redigerat 19 augusti 2008 av Dingbats
Micke H Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 är ju alldeles för stel och hård, That's what she said.
Dingbats Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 är ju alldeles för stel och hård, That's what she said. Det där var liksom ingen komplimang till dig själv.
Micke H Postat 19 augusti 2008 Postat 19 augusti 2008 är ju alldeles för stel och hård, That's what she said. Det där var liksom ingen komplimang till dig själv. Nåt fel på att vara stel och hård? Din mamma klagade inte.
Recommended Posts