Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Alltså faaaannn!

idag innan kom en tjej och kollad epå mitt rum.. hon var jättetrevlig och av rent sammanträffande så kände hon folk jag känner nere i småland å massa sånt! Skitnice! Så jag tänkte! henne hyr jag ut mitt rum till! ... ikväll skulle en till tjej komma och kolla på rummet så jag tänkte. äschdå hon får kolla på det men jag säger ner till henne då för den första var nice!

Men nu när jag visade rummet för den andra så var hennes morsa mä. å de liksom gjorde fetaste AMBUSHEN på mig! De kom å sa bara: Ja men vi åker bort imorgon till spanien så vi skulle behöva lösa dethär idag. Och vi fick intrycket av att vi låg etta så vi skulle vilja skriva något kontrakt nu och få rummet nu å bla bla bla... å jag som är så snäll kunde liksom inte göra något åt det. så hon som kom ikväll fick rummet 🙂😄

Nu mår jag jättedåligt! för hon den första tjejen hadde inget boende alls! och hon var ju jättesnäll! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså faaaannn!

idag innan kom en tjej och kollad epå mitt rum.. hon var jättetrevlig och av rent sammanträffande så kände hon folk jag känner nere i småland å massa sånt! Skitnice! Så jag tänkte! henne hyr jag ut mitt rum till! ... ikväll skulle en till tjej komma och kolla på rummet så jag tänkte. äschdå hon får kolla på det men jag säger ner till henne då för den första var nice!

Men nu när jag visade rummet för den andra så var hennes morsa mä. å de liksom gjorde fetaste AMBUSHEN på mig! De kom å sa bara: Ja men vi åker bort imorgon till spanien så vi skulle behöva lösa dethär idag. Och vi fick intrycket av att vi låg etta så vi skulle vilja skriva något kontrakt nu och få rummet nu å bla bla bla... å jag som är så snäll kunde liksom inte göra något åt det. så hon som kom ikväll fick rummet 😆🙂

Nu mår jag jättedåligt! för hon den första tjejen hadde inget boende alls! och hon var ju jättesnäll! 🙂

🙁 Stackars dig. Sånt är jättejobbigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså faaaannn!

idag innan kom en tjej och kollad epå mitt rum.. hon var jättetrevlig och av rent sammanträffande så kände hon folk jag känner nere i småland å massa sånt! Skitnice! Så jag tänkte! henne hyr jag ut mitt rum till! ... ikväll skulle en till tjej komma och kolla på rummet så jag tänkte. äschdå hon får kolla på det men jag säger ner till henne då för den första var nice!

Men nu när jag visade rummet för den andra så var hennes morsa mä. å de liksom gjorde fetaste AMBUSHEN på mig! De kom å sa bara: Ja men vi åker bort imorgon till spanien så vi skulle behöva lösa dethär idag. Och vi fick intrycket av att vi låg etta så vi skulle vilja skriva något kontrakt nu och få rummet nu å bla bla bla... å jag som är så snäll kunde liksom inte göra något åt det. så hon som kom ikväll fick rummet 😛 :P

Nu mår jag jättedåligt! för hon den första tjejen hadde inget boende alls! och hon var ju jättesnäll! 🙁

🙁

Varför trodde hon som skulle till Spanien att hon låg etta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skämtar du! 🙂 Hon var knappast söt. 😛

Tuva är Gud om Gud vore en brud. 🙂☺️

Vad snackar du om!! Tuva är ju alldeles för stel och hård, den här är ju bara så man vill hoppa upp och krama henne direkt!

Vissa människor och deras skeva smak 🙂

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...