Dingbats Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Vad är Java bra för egentligen? Varför vill Windows att jag ska uppgradera till senaste Java-versionen? Vad har jag för nytta av det? Vill verkligen Windows det, inte webbläsaren eller Java självt? Annars är det väl av samma anledning som det är bra att ha Flash eller vad som helst. Hur lyckades jag göra ett stort hål i kalsongerna nån gång under natten? 😆 Det var inte du, det var en liten spindel, en saitis barpipes.
Fidden Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 förresten så hatar jag när ex plötsligt börjar prata med en igen så fort de gjort slut med sina pojkvänner. "Ååååh, min säng är så skön. Kom hit och mys med min nya katt. Jag bjuder på fika"... Ska dit om ett par timmar. Ska titta på hennes nya säng och säga "fin", klappa den där katten lite, dricka en kopp kaffe och lyssna på hennes irriterande röst som aldrig slutar prata om ingenting. Sedan ska jag svära över mänskligheten på vägen hem, för att sedan bedöva huvudvärken, som jag förmodligen fått, med en näve värktabletter, och hoppas att någon inkompetent apotekare av någon outgrunlig anledning råkat fylla pillerkartan med strykninpiller. Tack gode gud att det är söndag, och att en ny härligt monoton arbetsvecka börjar imorgon. I love my life.
Dingbats Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Du ska vara glad att tjejer överhuvudtaget vill prata med dig...
Fidden Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Det vart inte så illa ändå. Tydligen hade hon brutit kontakten med mig pga att hennes pojkvän inte tyckte hon skulle vara kompis med sina ex. Kändes lite som att hon kontaktade mig för att hon behövde min penis, men så var det alltså inte. Skönt.
Micke H Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Sally and Johnny always ask me how the entire black community feels about certain topics. I really respect this about them because I am black and therfore obviously know how all blacks feel about everything! 😉
Dingbats Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Sally loves to touch my hair! She always asks me how I got my hair to do this. That makes me feel special. Like I have magical powers! 😉
Overkill Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Sångmelodin är jäkligt skön i refrängen i Nancy Boy. 😉
Dingbats Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Lyssnar du nåt på Animal Collective, Overkill?
ViktorDenStore Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 (redigerat) nepp. bra? Nej de är asdåliga - det är därför han frågar... 😮🙂 😄 EDIT: missade ett "a" Redigerat 17 augusti 2008 av ViktorDenStore
ViktorDenStore Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Apelsinjuice är gott! Linda Bengtzing är het! Säga vad man vill om Linda Bengtzing och shlagerfestivaler men man får ju vara jääävligt tråkig som person om man inte blir glad av hennes billiga skitmusik. 😮 (Är det bara jag eller påminner den inte ganska mycket om Mikas Gracy Kelly. Ja, både text- och musikmässigt.) Puss 🙂
Dingbats Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Apelsinjuice är gott! Linda Bengtzing är het! Säga vad man vill om Linda Bengtzing och shlagerfestivaler men man får ju vara jääävligt tråkig som person om man inte blir glad av hennes billiga skitmusik. 😮 (Är det bara jag eller påminner den inte ganska mycket om Mikas Gracy Kelly. Ja, både text- och musikmässigt.) Puss 🙂 Nä usch, meningslös musik som man bara blir på dåligt humör av och inte är hon särskilt snygg heller.
ViktorDenStore Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Jag sa aldrig att hon vad snygg. Het, min vän, het! 😮
ViktorDenStore Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Jag ska vara på jobbet strax efter 07.00 så nu är det dags att sova. Vi hörs! Natti natti
Dingbats Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 Jag sa aldrig att hon vad snygg. Het, min vän, het! 😑 Het är överskattat. Söt är det som gäller.
Recommended Posts