Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Vad är Java bra för egentligen? Varför vill Windows att jag ska uppgradera till senaste Java-versionen? Vad har jag för nytta av det?

Vill verkligen Windows det, inte webbläsaren eller Java självt? Annars är det väl av samma anledning som det är bra att ha Flash eller vad som helst.

Hur lyckades jag göra ett stort hål i kalsongerna nån gång under natten? :rolleyes:😆

Det var inte du, det var en liten spindel, en saitis barpipes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

förresten så hatar jag när ex plötsligt börjar prata med en igen så fort de gjort slut med sina pojkvänner. "Ååååh, min säng är så skön. Kom hit och mys med min nya katt. Jag bjuder på fika"...

Ska dit om ett par timmar. Ska titta på hennes nya säng och säga "fin", klappa den där katten lite, dricka en kopp kaffe och lyssna på hennes irriterande röst som aldrig slutar prata om ingenting. Sedan ska jag svära över mänskligheten på vägen hem, för att sedan bedöva huvudvärken, som jag förmodligen fått, med en näve värktabletter, och hoppas att någon inkompetent apotekare av någon outgrunlig anledning råkat fylla pillerkartan med strykninpiller.

Tack gode gud att det är söndag, och att en ny härligt monoton arbetsvecka börjar imorgon.

I love my life.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vart inte så illa ändå. Tydligen hade hon brutit kontakten med mig pga att hennes pojkvän inte tyckte hon skulle vara kompis med sina ex. Kändes lite som att hon kontaktade mig för att hon behövde min penis, men så var det alltså inte. Skönt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Apelsinjuice är gott! Linda Bengtzing är het!

Säga vad man vill om Linda Bengtzing och shlagerfestivaler men man får ju vara jääävligt tråkig som person om man inte blir glad av hennes billiga skitmusik. 😮

(Är det bara jag eller påminner den inte ganska mycket om Mikas Gracy Kelly. Ja, både text- och musikmässigt.)

Puss 🙂

Nä usch, meningslös musik som man bara blir på dåligt humör av och inte är hon särskilt snygg heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...