Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
Vad ligger en ride på? Kommer du bli rik?

Nej. Får 800kr för den. Inget bra märke så. Men jag får lite cash från mitt gamla trummsett också. 1500 där. så de blir ju 2300 totalt å crashen får jag för under 2000 :rolleyes:

Postat
Vad ligger en ride på? Kommer du bli rik?

Nej. Får 800kr för den. Inget bra märke så. Men jag får lite cash från mitt gamla trummsett också. 1500 där. så de blir ju 2300 totalt å crashen får jag för under 2000 😄

Coolt, vinst! Räcker till typ 10-15 öl i studentpuben :rolleyes:

Postat
Nu blir det till att börja bege sig mot skolan igen. Hörs när vi hörs Fredrik och Sebastian!

Hejdå!

Hejdå Ricardo Ocampo Daza

Postat
jag trodde den skulle bort i samband med att dom la upp den där ovanpå. Men jag vet inte, jag kom just... :rolleyes:

Jag med... jag har försökt Adblocka bort den, men jag har inte fått det att funka riktigt... :rolleyes:

Postat
jag trodde den skulle bort i samband med att dom la upp den där ovanpå. Men jag vet inte, jag kom just... :rolleyes:
Okay, waaaay too much information... :rolleyes:

FÖrresten så kommer Foo Fighters till Sverige. De ska spela på "Way Out East" den 14:e juni.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.