Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Har Splittr bara gjort en låt? Hittar banne mej inga fler än en på youtube. Men en himla massa olika mixar på den där finns det... där... 😑

Postat
TACK 🥰

..ska spela in ny musik när jag fått tummen ur röven. 😱

Hihi, nu ser jag ju att du har en Reverbnation-profil! Mitt band Purify, har blivit ett fan till dig nu! 🥰

Postat

OS Bolt 100 meter. Nån som såg det?

Ta mig fasen det kaxigaste jag nånsin sett. Killen springer ifrån dom hur lätt som helst.

10-15 meter från mål SLÅR HAN AV! 😱 sträcker ut armarna, slår sig för bröstet "Kolla in mig" SEN rullar in över mål OCH slår VÄRLDSREKORD?!!! Helt jävla otroligt! Skrek av skratt 🥰

Snart 22 bast närmre 2 meter lång och är "nybörjare". Vi kommer lätt att få se många nya världsrekord den snubben! Bästa jag sett! 🥰

Postat
TACK 🥰

..ska spela in ny musik när jag fått tummen ur röven. 😱

Hihi, nu ser jag ju att du har en Reverbnation-profil! Mitt band Purify, har blivit ett fan till dig nu! 🥰

Najs för fan! 😄

Postat
OS Bolt 100 meter. Nån som såg det?

Ta mig fasen det kaxigaste jag nånsin sett. Killen springer ifrån dom hur lätt som helst.

10-15 meter från mål SLÅR HAN AV! 😱 sträcker ut armarna, slår sig för bröstet "Kolla in mig" SEN rullar in över mål OCH slår VÄRLDSREKORD?!!! Helt jävla otroligt! Skrek av skratt 🥰

Snart 22 bast närmre 2 meter lång och är "nybörjare". Vi kommer lätt att få se många nya världsrekord den snubben! Bästa jag sett! 🥰

Ja det är otroligt! 😄

Postat

Kan tanka ett par låtar från den och se om det verkar vara nåt!

Vet du en annan skiva som ääääger? The Olivia Tremor Control - Black Foliage: Animation Music Volume One

Postat

Skivan växer med! Tyckte inte den var så speciell från början men när man har lyssnat på den ett par gånger blir den ännu mer spännande och intressant. 😠

Och Elephant 6-banden har jag tänkt att lyssna på ... någon gång.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.