Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
Hihi, kommer Fidden att kalla mig mansgris nu? 😳

Jag kan kalla dig mansgris istället.

Gör det du då. 😄

Kan ju bara påpeka att alla som känner mig vet att jag är 100% sarkastisk/ironisk när jag säger sånt där.

Förutom att jag FAKTISKT just nu hellre vill ha guran än en brud. 😄

Postat
Vad beställde du för skivor nu då, Dingbats? 😛

Få se nu.

Animal Collective - Feels

Of Montreal - Coquelicot Asleep in the Poppies: A Variety of Whimsical Verse

Gorky's Zygotic Mynci - Barafundle

Benjamin Biolay - Rose Kennedy

Postat
Nästa gång jag köper skivor ska jag nog köpa Chris Wallas soloalbum samt Great Lake Swimmers. My Morning Jacket står på listan med 😛

Låter bra det!

Postat

😛

Jag vill köpa lite Faith No More, det jag hört av dom har varit ganska coolt. 😛 Gärna lite Zappa också. ViktorDenLille! Visst diggar du honom? Vad rekommenderar du?

Postat
Nu skickade jag mail till min redaktör och sa att jag ville sluta på tidningen...

Varför?

Faith No More är rätt larviga. Mr. Bungle är mycket mycket bättre.

Postat
Faith No More är lite töntiga. 🙂 Har en skiva av dom, Album of The Year. Kan skicka nått om du vill?

Tack, men går ändå inte just nu. Har inget internet hemma, väntar fortfarande på att modem-jävlarfanskapet ska komma. Har beställt trådlöst, eftersom det inte finns bredband där jag bor just nu.

Och det faktum att ni kallar Faith No More töntiga gör mig bara ännu mer nyfiken på dom. 😛

Postat
547663_800.jpg

Så, så, så vacker. 🙂 Vem behöver köttstycken med bröst och fitta, när man kan få smeka dessa skönheter när och hur man vill?

😛

Postat

Därför att jag väljer att jobba på McDonald's istället. Ger mer pengar plus sommarjobb.

Och Faith No More... nej tack. Sångaren suger och musiken är rätt intetsägande den med.

Postat
Därför att jag väljer att jobba på McDonald's istället. Ger mer pengar plus sommarjobb.

Aha ok. Skulle aldrig i livet vilja jobba på McDonald's.

Och Faith No More... nej tack. Sångaren suger och musiken är rätt intetsägande den med.

Du kan inte säga att Mike Patton suger! Eller iofs har de haft flera sångare.

Micke, har du lyssnat nånting på Mr. Bungle? Det är grym musik. Deras första två skivor är lite väl cp, men deras sista, California, är riktigt cool.

Postat
Hihi, kommer Fidden att kalla mig mansgris nu? 🙂

Jag kan kalla dig mansgris istället.

Gör det du då. 🙁

Kan ju bara påpeka att alla som känner mig vet att jag är 100% sarkastisk/ironisk när jag säger sånt där.

Förutom att jag FAKTISKT just nu hellre vill ha guran än en brud. 😛

så om lantis-frasse (fiktiv person, ber om ursäkt till eventuell äkta lantis-frasse) kommer hit och börjar dra skämt om att svarta bara är bra som slavar, är det okej då?

men jag ogillar iofs ujuj-tråden också... jag är väl känslig.

Postat
så om lantis-frasse (fiktiv person, ber om ursäkt till eventuell äkta lantis-frasse) kommer hit och börjar dra skämt om att svarta bara är bra som slavar, är det okej då?

Skulle inte säga att det är helt jämförbart. Svarta människor har liksom inte samma funktion som tjejer.

Men sen vet jag inte om jag skulle bli så upprörd heller. Det mesta kan man skämta om.

Postat

Skulle inte säga att det är helt jämförbart. Svarta människor har liksom inte samma funktion som tjejer.

Men sen vet jag inte om jag skulle bli så upprörd heller. Det mesta kan man skämta om.

jag vet, jämförelsen haltar massor. Men vad jag menar är att bakom ett skämt finns ofta skämtarens fördomar gömda.

Postat (redigerat)

Jag har funderat massor och jag vetifan hur jag ska lyckas spela bra live utan att bara köra DJ liksom! Det svåraste är ju alla fills som finns mellan styckenna. skitsvårt ju hur fan ska jag göra dem bra!?

EDIT: Jag menar! utan att liksom köra låten från början till slut i sequencern och bara feppla med effekterna på den. Vill kunna styra när vissa partioer börjar och allt sånt!

Redigerat av Pazo
Postat

jag vet, jämförelsen haltar massor. Men vad jag menar är att bakom ett skämt finns ofta skämtarens fördomar gömda.

Håller med så är det!

... vet ni förresten vad det första blondinen gör på morgonen?

Klä på sig och går hem.

😉😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.