Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Hihi, kommer Fidden att kalla mig mansgris nu? 😳

Jag kan kalla dig mansgris istället.

Gör det du då. 😄

Kan ju bara påpeka att alla som känner mig vet att jag är 100% sarkastisk/ironisk när jag säger sånt där.

Förutom att jag FAKTISKT just nu hellre vill ha guran än en brud. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad beställde du för skivor nu då, Dingbats? 😛

Få se nu.

Animal Collective - Feels

Of Montreal - Coquelicot Asleep in the Poppies: A Variety of Whimsical Verse

Gorky's Zygotic Mynci - Barafundle

Benjamin Biolay - Rose Kennedy

Link to comment
Dela på andra sajter

Faith No More är lite töntiga. 🙂 Har en skiva av dom, Album of The Year. Kan skicka nått om du vill?

Tack, men går ändå inte just nu. Har inget internet hemma, väntar fortfarande på att modem-jävlarfanskapet ska komma. Har beställt trådlöst, eftersom det inte finns bredband där jag bor just nu.

Och det faktum att ni kallar Faith No More töntiga gör mig bara ännu mer nyfiken på dom. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Därför att jag väljer att jobba på McDonald's istället. Ger mer pengar plus sommarjobb.

Aha ok. Skulle aldrig i livet vilja jobba på McDonald's.

Och Faith No More... nej tack. Sångaren suger och musiken är rätt intetsägande den med.

Du kan inte säga att Mike Patton suger! Eller iofs har de haft flera sångare.

Micke, har du lyssnat nånting på Mr. Bungle? Det är grym musik. Deras första två skivor är lite väl cp, men deras sista, California, är riktigt cool.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hihi, kommer Fidden att kalla mig mansgris nu? 🙂

Jag kan kalla dig mansgris istället.

Gör det du då. 🙁

Kan ju bara påpeka att alla som känner mig vet att jag är 100% sarkastisk/ironisk när jag säger sånt där.

Förutom att jag FAKTISKT just nu hellre vill ha guran än en brud. 😛

så om lantis-frasse (fiktiv person, ber om ursäkt till eventuell äkta lantis-frasse) kommer hit och börjar dra skämt om att svarta bara är bra som slavar, är det okej då?

men jag ogillar iofs ujuj-tråden också... jag är väl känslig.

Link to comment
Dela på andra sajter

så om lantis-frasse (fiktiv person, ber om ursäkt till eventuell äkta lantis-frasse) kommer hit och börjar dra skämt om att svarta bara är bra som slavar, är det okej då?

Skulle inte säga att det är helt jämförbart. Svarta människor har liksom inte samma funktion som tjejer.

Men sen vet jag inte om jag skulle bli så upprörd heller. Det mesta kan man skämta om.

Link to comment
Dela på andra sajter

så om lantis-frasse (fiktiv person, ber om ursäkt till eventuell äkta lantis-frasse) kommer hit och börjar dra skämt om att svarta bara är bra som slavar, är det okej då?

Skulle inte säga att det är helt jämförbart. Svarta människor har liksom inte samma funktion som tjejer.

Men sen vet jag inte om jag skulle bli så upprörd heller. Det mesta kan man skämta om.

jag vet, jämförelsen haltar massor. Men vad jag menar är att bakom ett skämt finns ofta skämtarens fördomar gömda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har funderat massor och jag vetifan hur jag ska lyckas spela bra live utan att bara köra DJ liksom! Det svåraste är ju alla fills som finns mellan styckenna. skitsvårt ju hur fan ska jag göra dem bra!?

EDIT: Jag menar! utan att liksom köra låten från början till slut i sequencern och bara feppla med effekterna på den. Vill kunna styra när vissa partioer börjar och allt sånt!

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

så om lantis-frasse (fiktiv person, ber om ursäkt till eventuell äkta lantis-frasse) kommer hit och börjar dra skämt om att svarta bara är bra som slavar, är det okej då?

Skulle inte säga att det är helt jämförbart. Svarta människor har liksom inte samma funktion som tjejer.

Men sen vet jag inte om jag skulle bli så upprörd heller. Det mesta kan man skämta om.

jag vet, jämförelsen haltar massor. Men vad jag menar är att bakom ett skämt finns ofta skämtarens fördomar gömda.

Håller med så är det!

... vet ni förresten vad det första blondinen gör på morgonen?

Klä på sig och går hem.

😉😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...