Micke H Postat 11 augusti 2008 Postat 11 augusti 2008 Fast jag ska lägga typ 4-5000 på en gitarr nu, och 6000 på ett par mickar... Vilken gitarr/mickar?
Dingbats Postat 11 augusti 2008 Postat 11 augusti 2008 Fast jag ska lägga typ 4-5000 på en gitarr nu, och 6000 på ett par mickar... Vilken gitarr/mickar? Gitarr vet jag inte än. En akustisk. Mickarna är dessa: Peluso CEMC-6. Låter svinbra. Vad ska du köpa för gitarr?
Micke H Postat 11 augusti 2008 Postat 11 augusti 2008 http://www.thomann.de/se/schecter_006_hellraiser_bch.htm Schecter har fått jäkligt bra kritik. Det är väldigt bra hårdvara för att vara en gitarr i den prisklassen. Annars brukar du få ge långt över 10.000 för att hitta det i en annan gitarr. 😏 Jag överger Floyd Rose-stall med andra ord. Ska bli skönt att slippa det ett tag...
Micke H Postat 11 augusti 2008 Postat 11 augusti 2008 Japp, det är väl hårdrock jag spelar till 80%, så en hårdrocksgura är väl det jag vill ha. 😏 Men jag hatar dom här BC Rich-gitarrerna, som är spetsiga, svarta, och fulla med dödsskallar. Astöntigt. 😐
Dingbats Postat 11 augusti 2008 Postat 11 augusti 2008 Haha ja, fy fan. En lillabrorsa till en gammal kompis till mig ritade en dödskalle på en bit papper och skrev "SKULL" under och tejpade fast det på sin gitarr. Det är också töntigt.
Neosus Postat 11 augusti 2008 Trådstartare Postat 11 augusti 2008 http://www.thomann.de/se/schecter_006_hellraiser_bch.htm Schecter har fått jäkligt bra kritik. Det är väldigt bra hårdvara för att vara en gitarr i den prisklassen. Annars brukar du få ge långt över 10.000 för att hitta det i en annan gitarr. 😏 Jag överger Floyd Rose-stall med andra ord. Ska bli skönt att slippa det ett tag... Jag har testat en såndär men en svart och med andra mickar. Skön att spela på. Kroppen är liiiite mindre än vanliga men tyngre... än vanligt.
Neosus Postat 11 augusti 2008 Trådstartare Postat 11 augusti 2008 http://www.thomann.de/se/schecter_006_hellraiser_bch.htm Schecter har fått jäkligt bra kritik. Det är väldigt bra hårdvara för att vara en gitarr i den prisklassen. Annars brukar du få ge långt över 10.000 för att hitta det i en annan gitarr. 😐 Jag överger Floyd Rose-stall med andra ord. Ska bli skönt att slippa det ett tag... Jag har testat en såndär men en svart och med andra mickar. Skön att spela på. Kroppen är liiiite mindre än vanliga men tyngre... än vanligt. ..men den känns gediget. Fina grejer. Bra grundton. Bra sustain och bra jävlaranammagitarr. Det blir 5 plektrum av 5 möjliga. ...eller nått. 😏
Dingbats Postat 11 augusti 2008 Postat 11 augusti 2008 DAAANCE UPON THE PLAAAAAAAAAAAIIIINNNNSS!!!!!!!!!!
Overkill Postat 11 augusti 2008 Postat 11 augusti 2008 the shins cover på the postal service är grym 😄
Neosus Postat 11 augusti 2008 Trådstartare Postat 11 augusti 2008 Hej Grahn! LÄget? 😄 Jooorå de bra har precis kastat i mig lite fika 😛
Micke H Postat 12 augusti 2008 Postat 12 augusti 2008 http://www.thomann.de/se/schecter_006_hellraiser_bch.htm Schecter har fått jäkligt bra kritik. Det är väldigt bra hårdvara för att vara en gitarr i den prisklassen. Annars brukar du få ge långt över 10.000 för att hitta det i en annan gitarr. 😄 Jag överger Floyd Rose-stall med andra ord. Ska bli skönt att slippa det ett tag... Jag har testat en såndär men en svart och med andra mickar. Skön att spela på. Kroppen är liiiite mindre än vanliga men tyngre... än vanligt. ..men den känns gediget. Fina grejer. Bra grundton. Bra sustain och bra jävlaranammagitarr. Det blir 5 plektrum av 5 möjliga. ...eller nått. 😲 Tackar för recensionen! 😑🙂
Overkill Postat 12 augusti 2008 Postat 12 augusti 2008 Viktor fyller ju år idag och så rymmer han till Estland. Ska snart iväg och repa. 🙂
Overkill Postat 12 augusti 2008 Postat 12 augusti 2008 Vem fan vill se en dokumentär med kvinnor som svetts mycket?
Micke H Postat 12 augusti 2008 Postat 12 augusti 2008 Är dom snygga? I så fall jag! Grattis Viktor förresten! I efterhand, eftersom du (förhoppningsvis) ser detta när du kommer tillbaka! 🙂
Micke H Postat 12 augusti 2008 Postat 12 augusti 2008 Sett denna tråd? Vet inte riktigt vad jag ska säga... 🙂
Neosus Postat 12 augusti 2008 Trådstartare Postat 12 augusti 2008 Dött idag? Kanske denna livar upp? 😉 Du står på fel sida... 😏
Recommended Posts