Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Välkommen tillbaka, Dingbats! Jag har köpt Grand Archives-plattan! 😉 Helt sjukt bra skiva ju. Fleet Foxes och Tiny Vipers har jag med köpt och I'm in looove 🙁

Idag köpte jag två The Shins-LPs på Bengans med. 😄

😎

Nu behöver du bara bränna dina Foo Fighters-skivor och radera alla Red Hot Chili Peppers så är vi på samma våglängd! 🙂

Nämen seriöst, Tiny Vipers är ju den ultimata skivan att ligga och lyssna på i sängen klockan två på natten. Det blir inte bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen tillbaka, Dingbats! Jag har köpt Grand Archives-plattan! 😄 Helt sjukt bra skiva ju. Fleet Foxes och Tiny Vipers har jag med köpt och I'm in looove 🙂

Idag köpte jag två The Shins-LPs på Bengans med. 🙂

🙂

Nu behöver du bara bränna dina Foo Fighters-skivor och radera alla Red Hot Chili Peppers så är vi på samma våglängd! 🙂

Nämen seriöst, Tiny Vipers är ju den ultimata skivan att ligga och lyssna på i sängen klockan två på natten. Det blir inte bättre!

Japp! Tiny Vipers-skivan jag köpte (jag vet inte ens vad den heter för det står ingenting på skivan 😛) har jag bara lyssnat på en gång. Köpte den här i Stockholm så jag har inte lagt in den på min iPod än. Och förövrigt lyssnar jag aldrig på FF eller RHCP längre. Men hög upp ligger dom på min last.fm eftersom jag lyssnade rätt mycket på dom när jag väl gjorde det och det går inte ta bort 😛 Jag har slutat att scrobbla de låtar jag spelar på iPoden med så mycket av det jag lyssnar på nu syns inte där. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp! Tiny Vipers-skivan jag köpte (jag vet inte ens vad den heter för det står ingenting på skivan 😛 ) har jag bara lyssnat på en gång.

Hands Across the Void? Är Campfire Resemblance, On This Side och Swastika på den? Såvitt jag vet är det hennes enda skiva...

OT: I've got it going on med en argentisk tjej på msn! Nämen liksom, jag brukar aldrig få kontakt med nån varken IRL eller på internet så enligt min standard är vi nästan gifta nu efter cirka en halvtimme.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu känns det som vårt äktenskap har gått in i en liten svacka.

Säg att hon är ett "cabesa de caca" så blir det nog bättre. Eller "una hija de puta".

Tack för tipsen, men jag fick igång en flod av text genom att fråga hur det är att leva i Argentina. Fast jag vet inte om jag gillar det här seriösa snacket. Kanske ska dra till med de där för att liva upp stämningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...