Pazo Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Så var man tillbaks efter fem veckor på landet! Har det hänt nåt viktigt? 🙂 Skönt! Va haru gjort där? 😄 Nää inge viktigt 😉
Dingbats Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Typ softat. Jag har övat trumpet, klarar Smoke on the Water hyfsat. 😉 Näe typ ingenting.
Pazo Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 (redigerat) okej okeeej! Bara softa är fett skönt! 😉 Badat något? 😄 Redigerat 10 augusti 2008 av Pazo
Micke H Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Hallå alla glada! Mycket att tänka på när man flyttar... 😉 Nästa inköp är mikrovågsugn och överkast och soffkuddar till sängen. (Billigare än bäddsoffa...)
Dingbats Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Oj, du håller på och flyttar! Bor du där redan?
Pazo Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Vad har du gjort då Pazo? Jag har jobbat badat å slappat. Gjort en del musik me 🙁
Overkill Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Välkommen tillbaka, Dingbats! Jag har köpt Grand Archives-plattan! 😎 Helt sjukt bra skiva ju. Fleet Foxes och Tiny Vipers har jag med köpt och I'm in looove 🙁 Idag köpte jag två The Shins-LPs på Bengans med. 😉
Dingbats Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Välkommen tillbaka, Dingbats! Jag har köpt Grand Archives-plattan! 😉 Helt sjukt bra skiva ju. Fleet Foxes och Tiny Vipers har jag med köpt och I'm in looove 🙁 Idag köpte jag två The Shins-LPs på Bengans med. 😄 😎 Nu behöver du bara bränna dina Foo Fighters-skivor och radera alla Red Hot Chili Peppers så är vi på samma våglängd! 🙂 Nämen seriöst, Tiny Vipers är ju den ultimata skivan att ligga och lyssna på i sängen klockan två på natten. Det blir inte bättre!
ViktorDenStore Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Goddagens! Har du börjat hänga här nu? Kul! Javisst sörrö! Jag hängde här en hel del (typ 24-7) för nåt år sedan - om jag inte minns fel. Men det känns najsigt att vara tillbaka i värmen! 🙁
Overkill Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Välkommen tillbaka, Dingbats! Jag har köpt Grand Archives-plattan! 😄 Helt sjukt bra skiva ju. Fleet Foxes och Tiny Vipers har jag med köpt och I'm in looove 🙂 Idag köpte jag två The Shins-LPs på Bengans med. 🙂 🙂 Nu behöver du bara bränna dina Foo Fighters-skivor och radera alla Red Hot Chili Peppers så är vi på samma våglängd! 🙂 Nämen seriöst, Tiny Vipers är ju den ultimata skivan att ligga och lyssna på i sängen klockan två på natten. Det blir inte bättre! Japp! Tiny Vipers-skivan jag köpte (jag vet inte ens vad den heter för det står ingenting på skivan 😛) har jag bara lyssnat på en gång. Köpte den här i Stockholm så jag har inte lagt in den på min iPod än. Och förövrigt lyssnar jag aldrig på FF eller RHCP längre. Men hög upp ligger dom på min last.fm eftersom jag lyssnade rätt mycket på dom när jag väl gjorde det och det går inte ta bort 😛 Jag har slutat att scrobbla de låtar jag spelar på iPoden med så mycket av det jag lyssnar på nu syns inte där. 🙂
Overkill Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Vart köper man sånadär plastfodral till vinylskivor förresten?
Pazo Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Vart köper man sånadär plastfodral till vinylskivor förresten? i vinylaffären säger jag ju! Eller på internettet
Pazo Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Ja de var goda tider när viktor ängde här 24/7... Då vare action! 😛
Dingbats Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Japp! Tiny Vipers-skivan jag köpte (jag vet inte ens vad den heter för det står ingenting på skivan 😛 ) har jag bara lyssnat på en gång. Hands Across the Void? Är Campfire Resemblance, On This Side och Swastika på den? Såvitt jag vet är det hennes enda skiva... OT: I've got it going on med en argentisk tjej på msn! Nämen liksom, jag brukar aldrig få kontakt med nån varken IRL eller på internet så enligt min standard är vi nästan gifta nu efter cirka en halvtimme.
Overkill Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Hands Across The Void vare ja 🙂 Och grattis! 😛
Overkill Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Ja de var goda tider när viktor ängde här 24/7... Då vare action! 😛 Förhoppningsvis blir det väl lite liv här till hösten när skolorna börjar och sånt och folök inte är ute och far 🙂
Dingbats Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Just nu känns det som vårt äktenskap har gått in i en liten svacka.
Overkill Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Just nu känns det som vårt äktenskap har gått in i en liten svacka. Säg att hon är ett "cabesa de caca" så blir det nog bättre. Eller "una hija de puta".
Dingbats Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Just nu känns det som vårt äktenskap har gått in i en liten svacka. Säg att hon är ett "cabesa de caca" så blir det nog bättre. Eller "una hija de puta". Tack för tipsen, men jag fick igång en flod av text genom att fråga hur det är att leva i Argentina. Fast jag vet inte om jag gillar det här seriösa snacket. Kanske ska dra till med de där för att liva upp stämningen.
Overkill Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 En som ska börja i min klass nu till hösten har vart ett år i Argentina och pluggat. Tror det var där iaf.
Overkill Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 hon gick ettan och tvåan och sedan när hon skulle gått i trean åkte hon till argentina ett år och nu ska hon börja trean istället
Dingbats Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Jaha. Vänta, nu måste jag vädra skiten ut mitt rum och titta bort från skärmen ett tag så jag inte får huvudvärk.
Recommended Posts