Fidden Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Har ni provat att spela snooker? Det är skitsvårt, bordet är ju stort som en fotbollsplan typ.
tommiejohansson Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Dom tuffaste, dom starkaste, dom hårdaste & dom vackraste... all in one, Timrå IK <3
Fidden Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Hur kan de tuffaste, hårdaste och starkaste ligga 13 poäng efter serieledarna?
tommiejohansson Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Hur kan de tuffaste, hårdaste och starkaste ligga 13 poäng efter serieledarna? För att dom kan ha andra egenskaper som lyckats bättre... + turen och dom har även före detta Timrå IK tränaren Lill-Kenta Johansson, guden i timrås hockeyreligion under 4 års tid.
Overkill Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Ja. Jag gillar bara alpin skidåkning, Premier League-fotboll och NHL-hockey. Landslagsmatcher i hockey och fotboll funkar väl med. Jag var värsta sportnörden när jag var liten men nu... nä.
Overkill Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Ja. Jag gillar bara alpin skidåkning, Premier League-fotboll och NHL-hockey. Landslagsmatcher i hockey och fotboll funkar väl med. Jag var värsta sportnörden när jag var liten men nu... nä.
Overkill Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Dubbelpost. Trodde inte det var möjligt här. 😄
Pazo Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Hejsan.Hur mår ni? Jag är hemma hos min syrra för vi ska laga mat å äta å sånt. hihi huhu Vad har ni för er en kväll som denna då? Hej hej Ricardo. Jo, jag mår bra, har nästan blivit av med min nackspärr. Hade tänkt försöka maila lite folk om ett exjobb idag, men det har inte blivit av, har mest kollat på sport istället. Okej, ja det var ju synd att det inte blivit av. Men imorgon kan du ju alltid göra det Vad kollar du på för sport då? Blev en massa slalom och SuperG och handboll och sånt. Nu är det nog ingen mer sport... eller JO, det är ju för katten final i the masters! (snooker). Den sänds på nätet, så jag ska nog hoppa dit nu 😄 Hur går det med maten? Vad blir det förnåt? Ja nu var det ju igår men då blev det hemlagad pizza. Mest bara min syster som lagade men ändå. Det blev riktigt gott. 😎 Vad händer idag då?
Pazo Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Idag var det första riktiga dagen på Musikvetenskap! Väldigt mycket klassisk musik verkar det bli men det får man väl tåla. Gjorde nyss ett litet test i musikteori också som gick extremskit
Fidden Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Extremskit är för övrigt en bra beskrivning på dagen tycker jag.
Pazo Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Extremskit är för övrigt en bra beskrivning på dagen tycker jag. Jasså? Har de hänt d¨åliga saker eller är den bara trist?
Pazo Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Ja du skrev ju inget sebastian. därav antog jag att du valde att inte skriva...
Fidden Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 (redigerat) äsch, jag är aptrött, orkar inte ta tag i det jag måste ta tag i, och allt glider ur händerna liksom. edut: och så började det regna nyss Redigerat 21 januari 2008 av Fidden
Fidden Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Ska vi kalla varandra för våra riktiga namn idag, Sebastian och Ricardo?
Recommended Posts