Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Verkligen! Plus att jag desperat behövde komma bort från mina föräldrar...

En annan sak jag fick reda på idag - förutom bruden så slutade även den bästa programmeraren här! Han kommer inte tillbaka från semestern! Känns som jag hela tiden får reda på sådana där saker i efterhand...ska snacka med chefen om det.

Helt plötsligt blev jag huvudprogrammeraren här. 🙂 Helt ny och grön...hur fan ska det gå??? Vi är bara två programmerare här nu, och den andra killen är lika grön som jag! Den enda mer erfarna killen är pappaledig just nu! 😄

"förutom bruden"...? Vad har jag missat?

Att en skicklig arbetskamrat slutar kan ju vara tråkigt men samtidigt givande - men om en fin brud slutar kan ju hela ens vardag vara förstörd! 😎

"Bruden" refererar till en bitch som mailade chefen bakom min rygg och sade att jag hade "samarbetsproblem". Fast vem jobbar fortfarande här, och vem är borta? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

If 'nothing' means non existence then we should not even know it doesn't exist. So by giving "nothing" a name doesn't it possess an attribute now, thus becoming something? But if this is true, and nothing is something then "nothing" does not exist. So nothing is nothing.

By defining "nothing" we both bring it into existence and damn that existence. Is this a paradox?

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkligen! Plus att jag desperat behövde komma bort från mina föräldrar...

En annan sak jag fick reda på idag - förutom bruden så slutade även den bästa programmeraren här! Han kommer inte tillbaka från semestern! Känns som jag hela tiden får reda på sådana där saker i efterhand...ska snacka med chefen om det.

Helt plötsligt blev jag huvudprogrammeraren här. 😄 Helt ny och grön...hur fan ska det gå??? Vi är bara två programmerare här nu, och den andra killen är lika grön som jag! Den enda mer erfarna killen är pappaledig just nu! 😄

"förutom bruden"...? Vad har jag missat?

Att en skicklig arbetskamrat slutar kan ju vara tråkigt men samtidigt givande - men om en fin brud slutar kan ju hela ens vardag vara förstörd! 😮

"Bruden" refererar till en bitch som mailade chefen bakom min rygg och sade att jag hade "samarbetsproblem". Fast vem jobbar fortfarande här, och vem är borta? 😛

Jaha... jo den lilla historian läste jag. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha!

Nu ringde en kille från bandet "Monde youx" mig! Han undrade ifall jag ville vara med i ett band han å en polare har. De gör tydligen elektronisk musik men de kans inte prodda den bra så de är där jag kommer in. Live kör de med leksaksinstrument och har på sig Starwars masker! 😑

Fan va jag börjar få flyt i musiken! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...