Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Pazo: det gick skitbra! Eftersom det bara är ett rum, så är det inte så mycket att flytta, och därigenom gick det ganska snabbt! Är nästan redan klar! Känns skitbra! 😕

Postat (redigerat)

Verkligen! Plus att jag desperat behövde komma bort från mina föräldrar...

En annan sak jag fick reda på idag - förutom bruden så slutade även den bästa programmeraren här! Han kommer inte tillbaka från semestern! Känns som jag hela tiden får reda på sådana där saker i efterhand...ska snacka med chefen om det.

Helt plötsligt blev jag huvudprogrammeraren här. 😕 Helt ny och grön...hur fan ska det gå??? Vi är bara två programmerare här nu, och den andra killen är lika grön som jag! Den enda mer erfarna killen är pappaledig just nu! 😛

Redigerat av Micke H
Postat
Verkligen! Plus att jag desperat behövde komma bort från mina föräldrar...

En annan sak jag fick reda på idag - förutom bruden så slutade även den bästa programmeraren här! Han kommer inte tillbaka från semestern! Känns som jag hela tiden får reda på sådana där saker i efterhand...ska snacka med chefen om det.

Helt plötsligt blev jag huvudprogrammeraren här. 😕 Helt ny och grön...hur fan ska det gå??? Vi är bara två programmerare här nu, och den andra killen är lika grön som jag! Den enda mer erfarna killen är pappaledig just nu! 😛

"förutom bruden"...? Vad har jag missat?

Att en skicklig arbetskamrat slutar kan ju vara tråkigt men samtidigt givande - men om en fin brud slutar kan ju hela ens vardag vara förstörd! 😮

Postat

Dagens filosofi 1.

Frukost är verkligen dags bästa mål. Möjligen att nattmackorna vid 23-tiden har en chans att konkurera lite med frukosten men annars tycker jag den är överlägsen - trots att man varierar den minst av alla måltider. Konstigt!

Postat
Orka köpa DW dessutom. Man kan få sjukt mkt mer för samma pengar 😛

Är det så? Jag gillar klangen i DW... och som du antyder... märket i sig 😕

mäh. klang å klang. Alla stora märken har ju samma stommar 😮

Postat
Hur ser planerna ut för idag då, grabbar? 🙂

Planen var att sätta igång en maskin och köra lite gen-analys på den, men den strular (som allt annat denna veckan).

Dessutom verkar nånting i baksidan av låret ha kraschat. Kan knappt gå.

Så jag sa precis till folket här att jag tar helg nu.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.