ViktorDenStore Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Jag är hungrig och trött. Jag ska nog äta och sova...
ViktorDenStore Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Sådär. Nu kan jag med gott samvete lämna den här tråden för nu har jag spammat min kvot för de senaste timmarna. Synd bara att det inte fanns någon att ordbajsa tillsammans med.
Pazo Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Undra om jag får något med posten idag... Tror inte det 😕
Micke H Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Pazo: det gick skitbra! Eftersom det bara är ett rum, så är det inte så mycket att flytta, och därigenom gick det ganska snabbt! Är nästan redan klar! Känns skitbra! 😕
ViktorDenStore Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Morrn morrn! 😕 Skönt att allt gick bra med flytten, Micke! Det är ganska skönt att flytta för då får man verkligen chansen att städa ut saker/kläder man inte behöver osv. Praktiskt!
Micke H Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 (redigerat) Verkligen! Plus att jag desperat behövde komma bort från mina föräldrar... En annan sak jag fick reda på idag - förutom bruden så slutade även den bästa programmeraren här! Han kommer inte tillbaka från semestern! Känns som jag hela tiden får reda på sådana där saker i efterhand...ska snacka med chefen om det. Helt plötsligt blev jag huvudprogrammeraren här. 😕 Helt ny och grön...hur fan ska det gå??? Vi är bara två programmerare här nu, och den andra killen är lika grön som jag! Den enda mer erfarna killen är pappaledig just nu! 😛 Redigerat 7 augusti 2008 av Micke H
Micke H Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Är det bara jag, eller blev tråden mer aktiv sen Viktor flyttade tillbaka? 😕
ViktorDenStore Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Verkligen! Plus att jag desperat behövde komma bort från mina föräldrar... En annan sak jag fick reda på idag - förutom bruden så slutade även den bästa programmeraren här! Han kommer inte tillbaka från semestern! Känns som jag hela tiden får reda på sådana där saker i efterhand...ska snacka med chefen om det. Helt plötsligt blev jag huvudprogrammeraren här. 😕 Helt ny och grön...hur fan ska det gå??? Vi är bara två programmerare här nu, och den andra killen är lika grön som jag! Den enda mer erfarna killen är pappaledig just nu! 😛 "förutom bruden"...? Vad har jag missat? Att en skicklig arbetskamrat slutar kan ju vara tråkigt men samtidigt givande - men om en fin brud slutar kan ju hela ens vardag vara förstörd! 😮
ViktorDenStore Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Dagens filosofi 1. Frukost är verkligen dags bästa mål. Möjligen att nattmackorna vid 23-tiden har en chans att konkurera lite med frukosten men annars tycker jag den är överlägsen - trots att man varierar den minst av alla måltider. Konstigt!
ViktorDenStore Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Har hittat ett fint trumset - hade helst köpt ett DW förvisso men Yamaha gör ju rätt hyffsade set också. (Vendolinlänk)
Pazo Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Har hittat ett fint trumset - hade helst köpt ett DW förvisso men Yamaha gör ju rätt hyffsade set också. (Vendolinlänk) De var skitfint ju!
Pazo Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Orka köpa DW dessutom. Man kan få sjukt mkt mer för samma pengar 😕
ViktorDenStore Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Orka köpa DW dessutom. Man kan få sjukt mkt mer för samma pengar 😛 Är det så? Jag gillar klangen i DW... och som du antyder... märket i sig 😕
Pazo Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Orka köpa DW dessutom. Man kan få sjukt mkt mer för samma pengar 😛 Är det så? Jag gillar klangen i DW... och som du antyder... märket i sig 😕 mäh. klang å klang. Alla stora märken har ju samma stommar 😮
ViktorDenStore Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Okej... om du säger det så. Jag är bara trummis, du vet 😕
ViktorDenStore Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Jobbigt att säljaren bor i Skåne bara... =/
ViktorDenStore Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Hur ser planerna ut för idag då, grabbar? 😕
Fidden Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Hur ser planerna ut för idag då, grabbar? 🙂 Planen var att sätta igång en maskin och köra lite gen-analys på den, men den strular (som allt annat denna veckan). Dessutom verkar nånting i baksidan av låret ha kraschat. Kan knappt gå. Så jag sa precis till folket här att jag tar helg nu.
ViktorDenStore Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Jobbigt med låret men skönt med helg! =) Optimisten har talat 🙂
Recommended Posts