Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

De är fan skönt att vakna tidigt ändå.

Har börjat gå upp såhär dags senaste tiden. vet ej varför men skönt äre! man får jättemkt dag 😉

Idag kl 12 ska jag klippa mig! 😲

Postat

Jag har kommit till insikten att alla andra är lägre stående varelser som jag, med mitt geni, kan ödmjukt se ner på med övertygelsen att ingen någonsin kommer att sparka så mycket arsle som jag.

Och alla som inte håller med mig är kommunister.

Postat

Jävla kommunist! Men jag förlåter dig med denna relevanta Kalle och Hobbe-stripp.

Vilket jävla ord förresten, stripp...Har nån här läst Berts serietidning? När rubriken sade "Bert strippar", så gjorde Bert just det... ☺️

Postat

Ha! Vet inte om någon minns, men jag berättade att jag hade en arbetskollega på jobbet som hade mailat min chef bakom min rygg och sagt att jag hade "samarbetsproblem". Vet ni vad som hände med henne? Hon fick sparken! 😛

Ahh...du ljuva skadeglädje... 😛

Postat
Ha! Vet inte om någon minns, men jag berättade att jag hade en arbetskollega på jobbet som hade mailat min chef bakom min rygg och sagt att jag hade "samarbetsproblem". Vet ni vad som hände med henne? Hon fick sparken! 😛

Ahh...du ljuva skadeglädje... 😛

hahaha

Fan va kul!

Varföre? 🙁

Postat

Hon blev aldrig erbjuden någon tills vidare-anställning efter provanställningen. Bitch. 😛

Vet ni vad det lustiga är? Hon vill käka lunch med mig på fredag! Lixom...varför? 😛

Postat

Du, alla andra här är grymma! 😛 Om än något tråkiga...men jag trivs bra med dom! Jag drar nördiga skämt med en av programmerarna. 😛

Postat
Hon blev aldrig erbjuden någon tills vidare-anställning efter provanställningen. Bitch. 🙁

Vet ni vad det lustiga är? Hon vill käka lunch med mig på fredag! Lixom...varför? 😛

Men fattaru inte? Hon är ju kär i dig. 😛😛

Postat
Visst, bara tjugo år äldre än mig. 😛

Tänkbara lunchscenarios:

1. "Jag har en sak att berätta.. när jag var 20 adopterade jag bort mitt barn..." etc.

2. "Jag har hört att det var DU som spred en massa snack om mig, så jag tog med mig ryska maffian. förbered dig mentalt för en utvidgad kroppsöppning"

3. "Duuuu... hur gammal är du egentligen? Jahaaa, ja jag är 25. Jo jag lovar! Här, jag köpte 37 groggar åt dig" etc.

Postat

Googla "freeloops" och hitta massa trumloopar, basloopar och andra roliga loopar så drar du in dom i programmet sedan och ha det skoj!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.