Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Jag har kommit till insikten att alla andra är lägre stående varelser som jag, med mitt geni, kan ödmjukt se ner på med övertygelsen att ingen någonsin kommer att sparka så mycket arsle som jag.

Och alla som inte håller med mig är kommunister.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha! Vet inte om någon minns, men jag berättade att jag hade en arbetskollega på jobbet som hade mailat min chef bakom min rygg och sagt att jag hade "samarbetsproblem". Vet ni vad som hände med henne? Hon fick sparken! 😛

Ahh...du ljuva skadeglädje... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha! Vet inte om någon minns, men jag berättade att jag hade en arbetskollega på jobbet som hade mailat min chef bakom min rygg och sagt att jag hade "samarbetsproblem". Vet ni vad som hände med henne? Hon fick sparken! 😛

Ahh...du ljuva skadeglädje... 😛

hahaha

Fan va kul!

Varföre? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon blev aldrig erbjuden någon tills vidare-anställning efter provanställningen. Bitch. 🙁

Vet ni vad det lustiga är? Hon vill käka lunch med mig på fredag! Lixom...varför? 😛

Men fattaru inte? Hon är ju kär i dig. 😛😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst, bara tjugo år äldre än mig. 😛

Tänkbara lunchscenarios:

1. "Jag har en sak att berätta.. när jag var 20 adopterade jag bort mitt barn..." etc.

2. "Jag har hört att det var DU som spred en massa snack om mig, så jag tog med mig ryska maffian. förbered dig mentalt för en utvidgad kroppsöppning"

3. "Duuuu... hur gammal är du egentligen? Jahaaa, ja jag är 25. Jo jag lovar! Här, jag köpte 37 groggar åt dig" etc.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...