Pazo Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 De är fan skönt att vakna tidigt ändå. Har börjat gå upp såhär dags senaste tiden. vet ej varför men skönt äre! man får jättemkt dag 😉 Idag kl 12 ska jag klippa mig! 😲
Micke H Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 I can't help but think that the conversation would have ended differently had my pants stayed on...
Micke H Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Jag har kommit till insikten att alla andra är lägre stående varelser som jag, med mitt geni, kan ödmjukt se ner på med övertygelsen att ingen någonsin kommer att sparka så mycket arsle som jag. Och alla som inte håller med mig är kommunister.
Micke H Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Jävla kommunist! Men jag förlåter dig med denna relevanta Kalle och Hobbe-stripp. Vilket jävla ord förresten, stripp...Har nån här läst Berts serietidning? När rubriken sade "Bert strippar", så gjorde Bert just det... ☺️
Micke H Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Ha! Vet inte om någon minns, men jag berättade att jag hade en arbetskollega på jobbet som hade mailat min chef bakom min rygg och sagt att jag hade "samarbetsproblem". Vet ni vad som hände med henne? Hon fick sparken! 😛 Ahh...du ljuva skadeglädje... 😛
Pazo Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Ha! Vet inte om någon minns, men jag berättade att jag hade en arbetskollega på jobbet som hade mailat min chef bakom min rygg och sagt att jag hade "samarbetsproblem". Vet ni vad som hände med henne? Hon fick sparken! 😛 Ahh...du ljuva skadeglädje... 😛 hahaha Fan va kul! Varföre? 🙁
Neosus Postat 6 augusti 2008 Trådstartare Postat 6 augusti 2008 Jepp. Elaka människor ska sparkas hårt i stjärten.
Micke H Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Hon blev aldrig erbjuden någon tills vidare-anställning efter provanställningen. Bitch. 😛 Vet ni vad det lustiga är? Hon vill käka lunch med mig på fredag! Lixom...varför? 😛
Pazo Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 😛 Till skillnad mot dig så kommer jag bra överrens med folket jag arbetar med! Speciellt de unga. Petter å Sofie! Vi har skoj vi! 😛
Micke H Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Du, alla andra här är grymma! 😛 Om än något tråkiga...men jag trivs bra med dom! Jag drar nördiga skämt med en av programmerarna. 😛
Neosus Postat 6 augusti 2008 Trådstartare Postat 6 augusti 2008 Hon blev aldrig erbjuden någon tills vidare-anställning efter provanställningen. Bitch. 🙁 Vet ni vad det lustiga är? Hon vill käka lunch med mig på fredag! Lixom...varför? 😛 Men fattaru inte? Hon är ju kär i dig. 😛😛
Fidden Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Visst, bara tjugo år äldre än mig. 😛 Tänkbara lunchscenarios: 1. "Jag har en sak att berätta.. när jag var 20 adopterade jag bort mitt barn..." etc. 2. "Jag har hört att det var DU som spred en massa snack om mig, så jag tog med mig ryska maffian. förbered dig mentalt för en utvidgad kroppsöppning" 3. "Duuuu... hur gammal är du egentligen? Jahaaa, ja jag är 25. Jo jag lovar! Här, jag köpte 37 groggar åt dig" etc.
Micke H Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 På scenario1 säger jag bara: hon måste ha varit runt 14 när hon fick barn i så fall. 😛
ChristofferJ Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 😄 hej hur lägget där ute jag u n drar hur man får bra lopar när man gör musick
Neosus Postat 6 augusti 2008 Trådstartare Postat 6 augusti 2008 Googla "freeloops" och hitta massa trumloopar, basloopar och andra roliga loopar så drar du in dom i programmet sedan och ha det skoj!
ViktorDenStore Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Vafan!!? Har ingen skrivit nånting här överhuvudtaget sedan kl 17:41 igår? 😄 Här ska man ju spamma!!!
Recommended Posts