Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Micke! Har du fler tips på bra skivaffärer med nya skivor, dvs inte begagnat och lite mer uppdaterat utbud? 🙂

Tja, det finns Sound Pollution i Gamla Stan. Men den är mer hårdrocksinriktad.

Utöver det har jag inte så mycket tips. Den bästa av dom alla vid nån bigata till Drottninggatan stängde för ett tag sedan... 🙂 Så jävla billiga och bra utbud hade dom...

Men Skivbörsen, som finns i länken jag skickade, har ju faktiskt en del nytt.

Jag vill minnas att Bengans ligger vid Drottninggatan, ganska långt ner mot Rosenbad. Stämmer det och är den bra (lär ju gå förbi där så in kommer jag väl gå iaf)?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Bengans är ju iofs ganska nice, den hade jag glömt. Opeth hade sin signering där. Dom har mycket nytt, och brukar ha hela bord med skivor för 70-99 kr styck. Hittade bland annat Jesus Christ Superstar i ett gammalt tjock fodral (ni vet dom där för dubbelskivor som var nästan gigantiska!) Kanske inte så stort utbud dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

- The only times you say what I'm thinking, it's without any of the sarcasm and therefore the exact opposite of what I mean.

- Maybe it's because the only times I'm NOT thinking what it is you aren't saying is when YOU'RE thinking but I'M talking.

Kan någon försöka förklara det roliga för mig här? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och en polare snackade lite skit med en tjejpolare som just flyttat ut. Vi sade att vi skulle ha en stor jävla inflyttningsfest, och kalla det utflyttningsfest eftersom hon skulle bli utslängd direkt efteråt. 😛

Och då säger hon "Jag bryr mig inte, jag går ändå och lägger mig i min stora säng, och ni får göra vad ni vill!"

Vi insåg vad hon faktiskt sade innan hon själv gjorde det... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och en polare snackade lite skit med en tjejpolare som just flyttat ut. Vi sade att vi skulle ha en stor jävla inflyttningsfest, och kalla det utflyttningsfest eftersom hon skulle bli utslängd direkt efteråt. 😮

Och då säger hon "Jag bryr mig inte, jag går ändå och lägger mig i min stora säng, och ni får göra vad ni vill!"

Vi insåg vad hon faktiskt sade innan hon själv gjorde det... 🙂

haha, ungefär som när jag sov över hos en tjejkompis. det var ganska trångt i hennes 90cm-säng, så när vi lade oss sa hon att "det är bara att bonka på om jag brer ut mig för mycket".

Link to comment
Dela på andra sajter

AAAARGH!

Ska analysera mina data nu, har genotypat 180 reumatiker på tre olika gener som man misstänker kan ha samband med sjukdomen, men måste jämföra resultatet med alkoholkonsumtionen... och så ser frågorna i formuläret som de fyllt i ut som typ "hallå eller" och går inte använda... och nästan ingen har fyllt i något heller.

Känns som att det var en ganska stark överdrift när de påstod att de hade alkoholdata på alla patienter...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...