Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat
men för helvete ge mig ett gratis program som konverterar .avi till .mp4 UTAN att bara göra 60% av filen och UTAN att ta upp hela skärmen med reklam 🙂

MPEG Streamclip

Handbrake

Postat

Pazo, din klädstil är så extremt mycket pimp. 🙂

Postat
men för helvete ge mig ett gratis program som konverterar .avi till .mp4 UTAN att bara göra 60% av filen och UTAN att ta upp hela skärmen med reklam 🙂

MPEG Streamclip

Handbrake

Jag har hittat ett bra nu. 😉 Videora heter det. Tar evigheter att konvertera men det är det väl värt. 🙂

Postat

När jag praktiserade på företaget Picsearch, så försökte vi få alla att använda "picsearcha", men det funkade tyvärr inte så bra... 😉

Postat
haha, ska du läsa kemi, pazo?

Lite...

Ska ju gå Miljö & Vattenteknik å då ingår ju en del biologi, fysik, kemi, matte. Alla naturvetargrejer iaf.

åtusan. coolt :rolleyes:

Postat
Nej det är söndag.

Kan väl va fest för de? 😉

Sant :rolleyes: Jag tänkte mest konversera lite med mig själv... men du räddade mig ur det.

Jag kom på att jag inte har skrivit i den allmänna snacktråden på evigheter - så nu var det dags!

Postat
Kool jacka du hade köpt. Jag har själv kikat på den men den gången stod jag utan pengar och sedan hittade jag en annan jacka som var mer i min stil - men den är skitsnygg. =)

Ja visst ären!

Extra soft att hitta den på fetingrea också :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.