Overkill Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 Jag har intervjuat en snubbe som har 200 000 visningar på myspace. 😉 Inte supermycket, men ganska...
Linus Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 men för helvete ge mig ett gratis program som konverterar .avi till .mp4 UTAN att bara göra 60% av filen och UTAN att ta upp hela skärmen med reklam 🙂 MPEG Streamclip Handbrake
Overkill Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 men för helvete ge mig ett gratis program som konverterar .avi till .mp4 UTAN att bara göra 60% av filen och UTAN att ta upp hela skärmen med reklam 🙂 MPEG Streamclip Handbrake Jag har hittat ett bra nu. 😉 Videora heter det. Tar evigheter att konvertera men det är det väl värt. 🙂
Micke H Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 När jag praktiserade på företaget Picsearch, så försökte vi få alla att använda "picsearcha", men det funkade tyvärr inte så bra... 😉
Pazo Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 Pazo, din klädstil är så extremt mycket pimp. 😐 I be pimpin' with mah hoooeeesss 😮
Pazo Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 Jag sitter och kollar på lite övningskemiuppgifter... och kollar studieplanen för de jag ska plugga nu med början snart... trodde jag aldrig om mig själv.. 😐
Pazo Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 haha, ska du läsa kemi, pazo? Lite... Ska ju gå Miljö & Vattenteknik å då ingår ju en del biologi, fysik, kemi, matte. Alla naturvetargrejer iaf.
Fidden Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 haha, ska du läsa kemi, pazo? Lite... Ska ju gå Miljö & Vattenteknik å då ingår ju en del biologi, fysik, kemi, matte. Alla naturvetargrejer iaf. åtusan. coolt
ViktorDenStore Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 Nej det är söndag. Kan väl va fest för de? 😉 Sant Jag tänkte mest konversera lite med mig själv... men du räddade mig ur det. Jag kom på att jag inte har skrivit i den allmänna snacktråden på evigheter - så nu var det dags!
ViktorDenStore Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 Kool jacka du hade köpt. Jag har själv kikat på den men den gången stod jag utan pengar och sedan hittade jag en annan jacka som var mer i min stil - men den är skitsnygg. =)
Pazo Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 Kool jacka du hade köpt. Jag har själv kikat på den men den gången stod jag utan pengar och sedan hittade jag en annan jacka som var mer i min stil - men den är skitsnygg. =) Ja visst ären! Extra soft att hitta den på fetingrea också
Pazo Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 Nämen.. Kolla vad jag får köpa nu när jag vann auktionen Här är den! ASFET!
ViktorDenStore Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 Jag är lite sugen på denna skönhet till hösten.
ViktorDenStore Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 Nämen.. Kolla vad jag får köpa nu när jag vann auktionen Här är den! ASFET! Aoouh! PIMP var ordet! ASFET var också ordet! 😄 Snygg som fan!
Recommended Posts