BigStef Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Nu ska jag iväg och repa, det ska bli skoj! Ett sånt "dra igenom hela repertoaren" rep. 40 blueslåtar here i come 🙂
Micke H Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Wow, det var vilt. Här inbillar man sig att det kommer bli lugnare för att man är hemma hos någon, istället slutar det med att jag vaknar upp i samma säng som två andra. 😊
Fidden Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Det där kan ju vara hur bra eller hur dåligt som helst... beroende på könsfördelning och läggning, samt vad man hittat på.
Fidden Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Jag var ute och sprang i förmiddags 🙂 Mina fötter plaskar pga vattenblåsorna. 😊
Overkill Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Wow, det var vilt. Här inbillar man sig att det kommer bli lugnare för att man är hemma hos någon, istället slutar det med att jag vaknar upp i samma säng som två andra. 😊 🙂
Micke H Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Kan bara säga att ingenting i den sitatuationen var helt lugnt med mig...
Fidden Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 (redigerat) 🙂 edit: 😊 Redigerat 20 januari 2008 av Fidden
Micke H Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Hej, kan bara tala om att det var i alla fall en brud i den sängen! Även om jag inte minns vad jag gjorde med henne...
Pazo Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Nu är det två dar i rad som jag vaknar 15.30 🥰 Och imorgon ska jag gå upp vid 7. bläää!
Fidden Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 En "devils threesome", för att använda scrubs-lingo.
Pazo Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 En "devils threesome", för att använda scrubs-lingo. HÖHÖ!
Dingbats Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Jag satte inte på datorn förns efter fem idag... rekord 🤪
Pazo Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Hejsan. Hur mår ni? Jag är hemma hos min syrra för vi ska laga mat å äta å sånt. hihi huhu Vad har ni för er en kväll som denna då?
Fidden Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Hejsan.Hur mår ni? Jag är hemma hos min syrra för vi ska laga mat å äta å sånt. hihi huhu Vad har ni för er en kväll som denna då? Hej hej Ricardo. Jo, jag mår bra, har nästan blivit av med min nackspärr. Hade tänkt försöka maila lite folk om ett exjobb idag, men det har inte blivit av, har mest kollat på sport istället.
Pazo Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Hejsan.Hur mår ni? Jag är hemma hos min syrra för vi ska laga mat å äta å sånt. hihi huhu Vad har ni för er en kväll som denna då? Hej hej Ricardo. Jo, jag mår bra, har nästan blivit av med min nackspärr. Hade tänkt försöka maila lite folk om ett exjobb idag, men det har inte blivit av, har mest kollat på sport istället. Okej, ja det var ju synd att det inte blivit av. Men imorgon kan du ju alltid göra det 😏 Vad kollar du på för sport då?
Micke H Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Kan ni sluta må bra och vara så jävla trevliga??
Fidden Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Hejsan.Hur mår ni? Jag är hemma hos min syrra för vi ska laga mat å äta å sånt. hihi huhu Vad har ni för er en kväll som denna då? Hej hej Ricardo. Jo, jag mår bra, har nästan blivit av med min nackspärr. Hade tänkt försöka maila lite folk om ett exjobb idag, men det har inte blivit av, har mest kollat på sport istället. Okej, ja det var ju synd att det inte blivit av. Men imorgon kan du ju alltid göra det 😏 Vad kollar du på för sport då? Blev en massa slalom och SuperG och handboll och sånt. Nu är det nog ingen mer sport... eller JO, det är ju för katten final i the masters! (snooker). Den sänds på nätet, så jag ska nog hoppa dit nu 🙁 Hur går det med maten? Vad blir det förnåt?
Overkill Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Kan ni sluta må bra och vara så jävla trevliga??Nej?
Recommended Posts