Micke H Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 Har du en Schecter? Vad är det för en? Vad tycker du om den?
Neosus Postat 1 augusti 2008 Trådstartare Postat 1 augusti 2008 Har en Schecter Tempest Custom! Gillar den skarpt! Påminner mycket om LP i ljudet
Micke H Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 Nice. Vad kostade den? Har bara läst bra recensioner av Schecters guror. ☺️
Neosus Postat 1 augusti 2008 Trådstartare Postat 1 augusti 2008 Köpte min begad för 4500:- Tror den kostar runt 8000 ny.
Fidden Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 vad kul när ens "vänner" inte hör av sig när de ska grilla och ha skoj, men däremot när de behöver hundvakt.
Neosus Postat 1 augusti 2008 Trådstartare Postat 1 augusti 2008 ...och där förklarar han hur bra Schecter är ☺️
Neosus Postat 1 augusti 2008 Trådstartare Postat 1 augusti 2008 ...och sådär fort går en Schecter. Tror att dom kan gå lite fortare oxå om man matar på riktigt. ☺️
Micke H Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 Fyfaaaaaaaaaan! Jag ska flytta ut! Jag ska bli inneboende hos en tjej i Salem! ÄNTLIGEN ska jag flytta ut ur detta rövhål! Fyfaaaaaan vad glad jag är! ☺️😛 :P 😄
Micke H Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 Tack! Fyfan vad jag ska supa ikväll! ☺️ Sedan är det inflytt redan nästa vecka, kanske redan på onsdagen. 😛
Overkill Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 Jag ska till Stockholm nästa vecka (tror det är då iaf). Tips på bra skivaffärer? Gärna med LP-skivor och sånt med Och affärer med merchandise? Inte bara typ Tokio Hotel merch då utan helst lite större utbud...
Overkill Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 Bästa playlisten jag gjorde nu då! Band of Horses - Cease to Begin Bright Eyes - Fevers & Mirrors The Can't See - Coma Comma No More Death Cab for Cutie - Narrow Stairs Fleet Foxes - Fleet Foxes Grand Archives - Grand Archives The Raconteurs - Broken Boy Soldier
Overkill Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 Min före detta granne och bästa väns storebror dog visst förra veckan i en olycka.
Micke H Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 Jag ska till Stockholm nästa vecka (tror det är då iaf). Tips på bra skivaffärer? Gärna med LP-skivor och sånt med Och affärer med merchandise? Inte bara typ Tokio Hotel merch då utan helst lite större utbud... http://www.cdrunda.se/index.php?option=com...6&Itemid=50
Pazo Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 skrev visst liiiiite fel innan... KAOSS PAD 2 ska jag få snart BILD!! 🥰 :wub: 🙂 Och denna jackan kom med posten igår! Men då jag inte var hemma fick jag inte se den förrn idag! Skiiiitsnygg ären! 🙂
Pazo Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 Hallå! Nu fanns de nya kepsar på Caliroots för 150 bara! Måste ha en då! Men vilken? Har en lila med coolt mönster. En som är svart men har så mkt guldmönster på den att hela kepsen nästan blir guld. Och sen en lila med stadsmönster i massa färger 🙁
Micke H Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 Ja, faktiskt. 🙂 För det innebär att jag kan lämna detta stinkhål bakom mig. 😉
Pazo Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 (redigerat) Alltså fyyyfaaan! ÄR SJUUKT sugen på att ha dessa! Fan va man kan äga med andra paret! Redigerat 2 augusti 2008 av Pazo
Overkill Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 Det är lite tur att Grand Archives ställde in sin spelning på Way Out West för annars hade jag blivit lite sur på mig att jag inte upptäckte dom tidigare. Fleet Foxes ska ju dit plus massa andra bra band ju. Är ju faktiskt en bra lineup.
Recommended Posts