Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

vad kul när ens "vänner" inte hör av sig när de ska grilla och ha skoj, men däremot när de behöver hundvakt.

Postat

Fyfaaaaaaaaaan! Jag ska flytta ut! Jag ska bli inneboende hos en tjej i Salem! ÄNTLIGEN ska jag flytta ut ur detta rövhål! Fyfaaaaaan vad glad jag är! ☺️😛 :P 😄

Postat

Jag ska till Stockholm nästa vecka (tror det är då iaf). Tips på bra skivaffärer? Gärna med LP-skivor och sånt med :rolleyes: Och affärer med merchandise? Inte bara typ Tokio Hotel merch då utan helst lite större utbud...

Postat

Bästa playlisten jag gjorde nu då!

Band of Horses - Cease to Begin

Bright Eyes - Fevers & Mirrors

The Can't See - Coma Comma No More

Death Cab for Cutie - Narrow Stairs

Fleet Foxes - Fleet Foxes

Grand Archives - Grand Archives

The Raconteurs - Broken Boy Soldier

Postat

skrev visst liiiiite fel innan...

KAOSS PAD 2 ska jag få snart :rolleyes:

BILD!!

KaossPad_kp2_small.jpg

🥰 :wub: 🙂

Och denna jackan kom med posten igår! Men då jag inte var hemma fick jag inte se den förrn idag! Skiiiitsnygg ären! 🙂

132462008033011294375330_L.jpg

Postat

Hallå!

Nu fanns de nya kepsar på Caliroots för 150 bara! Måste ha en då!

Men vilken?

Har en lila med coolt mönster. En som är svart men har så mkt guldmönster på den att hela kepsen nästan blir guld.

Och sen en lila med stadsmönster i massa färger 🙁

Postat

Det är lite tur att Grand Archives ställde in sin spelning på Way Out West för annars hade jag blivit lite sur på mig att jag inte upptäckte dom tidigare. Fleet Foxes ska ju dit plus massa andra bra band ju. Är ju faktiskt en bra lineup.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.