Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Life is funny.

You start out with limitless potential, but time is always shaving away the possibilities.

Every choice you make is the choice not to do a thousand other things.

What's important, when all is said and done, is that you made a difference.

Your choices and everything undone, have to MEAN something. Otherwise, what was the point?

I'm lucky that way. My path was already there.

I had only to walk it.

I often thought that if NO ONE knew of the good I had done with my life, it didn't matter.

That it was done is all that counts in the end.

But then I died.

And I hadn't gotten to do any of it yet.

Link to comment
Dela på andra sajter

har 9 ägg som går ut idag... jag tänkte inte hänga med ut, men på vägen lär de passera sina bäst-föredatum.

vad gör man med 9 ägg?

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Hittar inte mina glasögon.. ☺️

Tror jag hade dem igår när jag såg på Morden i midsummer.. sen dess är de spårlöst borta. Skumberg..

Edit: Konstig mening.. Glasögonens fel..

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

hittar du glasögonen? Hur mycket ser du utan dem? borde vara svårt att hitta om man inte ser så bra..

Själv har jag nästan lärt mig jonglera med 3 käglor nu, det blir 4-8 kast innan det går åt skogen och jag träffas av ett kägelskaft på nyckelben, finger eller i ögat. Jätteskönt. Då får man återgå till bollarna ett tag tills smärtan lagt sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kom just tillbaka från en visning av ett rum. Såg jävligt nice ut. På fredag får jag veta om jag kan flytta in där eller inte. Låg på bottenvåningen med uteplats. Ljus och fin var den. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

har 9 ligg som går ut idag... jag tänkte inte hänga med ut, men på vägen lär de passera sina bäst-föredatum.

vad gör man med 9 ligg?

Dela med dig..? 🙂

haha, ja fy de har alla fyllt 28, då går det inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

hittar du glasögonen? Hur mycket ser du utan dem? borde vara svårt att hitta om man inte ser så bra..

Jepp! Jag hittade dem.. hade lagt dem i/på tvättkorgen av någon jävla anledning..

Tjae, jag ser rätt bra utan dem, men får ont i huvudet/ögonen av att läsa utan dem..

Förresten! I slutet av 80-talet fick jag en VHS-kassett av min brorsa i julklapp; "The Evil Acid Baron Show", eftersom vi båda var väldigt mkt inne på acid och house vid den tidpunkten.. (tycker fortfarande att det är rejält gött).. Håller på att spelar in audiot från den VHS'en nu .. låter riktigt bra faktiskt! 🙂

http://www.discogs.com/viewimages?release=297465

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har vart på visning av ett rum...imorrn får jag veta om jag kan flytta in där...och fy FAAAAAAN vad jag vill det...och så måste jag vänta...

Tror du jag kan sova ikväll eller! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...