Overkill Postat 21 juli 2008 Postat 21 juli 2008 hotellet vi bodde på i florida är nog ganksa nytt för det finns inte med på google earth 😉
Linus Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Flood control is enabled on this board, please wait 20 seconds before replying or posting a new topic
Neosus Postat 22 juli 2008 Trådstartare Postat 22 juli 2008 Kaffe utan bitar är som kaffe utan nitar YEAH ...va?
Pazo Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Skryt lagom då! Martin Brothers / Clipse - Stoopit / Wamp Wamp (Red Foxx Chopped n FX Edit)
Fidden Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Och Fidden, jag kan också jonglera med tre bollar. 🙂 Skulle vilja lära mig fyra men jag fattar det verkligen inte... Filmerna jag sett på det, verkar ju bara vara att man joglerar med två bollar i en hand, fast man gör det med båda händerna samtidigt. Händerna har 2 egna bollar var alltså. Krävs förmodligen en heeeel del övning, men känns inte helt omöjligt.
Overkill Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Fast man måste ju kasta bollarna till den andra handen? Jonglera två bollar i en hand är ju inga problem så i så fall är det väl rätt lätt men man måste ju få bollarna till den andra handen med...
Micke H Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Jag kan jonglera med en hand. 😄 Fast inte med några bollar... 🙂
Pazo Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Köpte fetaste Adidasjackan!! 😉🙂 http://caliroots.com/system/search/product_vert.asp?id=13416 Tänkte betala den själv men då sa mamma att jag kunde få den i födelsedagspresent 😄 Fett nice! 😄
Fidden Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 (redigerat) Fast man måste ju kasta bollarna till den andra handen? Jonglera två bollar i en hand är ju inga problem så i så fall är det väl rätt lätt men man måste ju få bollarna till den andra handen med... inte nödvändigtvis. Det finns ett cross-pattern man kan göra, men som jag fattat det är det typ ett 5-bollarsmönster med en paus. normalt gör man såhär: eller ja, han gör ju några sjuka trix i slutet, men sånt kan man ju bara drömma om att lyckas med 😆 Redigerat 22 juli 2008 av Fidden
Overkill Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Fast man måste ju kasta bollarna till den andra handen? Jonglera två bollar i en hand är ju inga problem så i så fall är det väl rätt lätt men man måste ju få bollarna till den andra handen med... inte nödvändigtvis. Det finns ett cross-pattern man kan göra, men som jag fattat det är det typ ett 5-bollarsmönster med en paus. normalt gör man såhär: eller ja, han gör ju några sjuka trix i slutet, men sånt kan man ju bara drömma om att lyckas med 😄 Det är några punkter i URL:en. Kan du kopiera hela istället? 😆
Fidden Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Fast man måste ju kasta bollarna till den andra handen? Jonglera två bollar i en hand är ju inga problem så i så fall är det väl rätt lätt men man måste ju få bollarna till den andra handen med... inte nödvändigtvis. Det finns ett cross-pattern man kan göra, men som jag fattat det är det typ ett 5-bollarsmönster med en paus. normalt gör man såhär: eller ja, han gör ju några sjuka trix i slutet, men sånt kan man ju bara drömma om att lyckas med 🙂 Det är några punkter i URL:en. Kan du kopiera hela istället? 😆 den är för tusan klickbar 😄
Overkill Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Jaha. 🙂 Kollar på forumet med IE eftersom det inte funkar i nya Opera så jag ville inte klicka utan kopierade istället. 😛
Neosus Postat 22 juli 2008 Trådstartare Postat 22 juli 2008 🙂 Opera är skit. Rock är...roligare. 😛 gunatt
Fidden Postat 23 juli 2008 Postat 23 juli 2008 (redigerat) *jäsp* edit: haha, blev en omedveten passning till overkill Redigerat 23 juli 2008 av Fidden
Overkill Postat 23 juli 2008 Postat 23 juli 2008 nu beställde jag säsong 1 av heroes 😆 kostade 198 kronor på cdon.
Micke H Postat 23 juli 2008 Postat 23 juli 2008 Jahapp, blir väl till att bli ruskigt full ikväll då...
Pazo Postat 23 juli 2008 Postat 23 juli 2008 Jag skulle nog kunna bli full å festa å allt ikväll om jag ville. Jobbar astidigt imorgon iof....
Recommended Posts