Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Och Fidden, jag kan också jonglera med tre bollar. 🙂 Skulle vilja lära mig fyra men jag fattar det verkligen inte...

Filmerna jag sett på det, verkar ju bara vara att man joglerar med två bollar i en hand, fast man gör det med båda händerna samtidigt. Händerna har 2 egna bollar var alltså. Krävs förmodligen en heeeel del övning, men känns inte helt omöjligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast man måste ju kasta bollarna till den andra handen? Jonglera två bollar i en hand är ju inga problem så i så fall är det väl rätt lätt men man måste ju få bollarna till den andra handen med...

inte nödvändigtvis. Det finns ett cross-pattern man kan göra, men som jag fattat det är det typ ett 5-bollarsmönster med en paus. normalt gör man såhär:

eller ja, han gör ju några sjuka trix i slutet, men sånt kan man ju bara drömma om att lyckas med 😆

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Fast man måste ju kasta bollarna till den andra handen? Jonglera två bollar i en hand är ju inga problem så i så fall är det väl rätt lätt men man måste ju få bollarna till den andra handen med...

inte nödvändigtvis. Det finns ett cross-pattern man kan göra, men som jag fattat det är det typ ett 5-bollarsmönster med en paus. normalt gör man såhär:

eller ja, han gör ju några sjuka trix i slutet, men sånt kan man ju bara drömma om att lyckas med 😄

Det är några punkter i URL:en. Kan du kopiera hela istället? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast man måste ju kasta bollarna till den andra handen? Jonglera två bollar i en hand är ju inga problem så i så fall är det väl rätt lätt men man måste ju få bollarna till den andra handen med...

inte nödvändigtvis. Det finns ett cross-pattern man kan göra, men som jag fattat det är det typ ett 5-bollarsmönster med en paus. normalt gör man såhär:

eller ja, han gör ju några sjuka trix i slutet, men sånt kan man ju bara drömma om att lyckas med 🙂

Det är några punkter i URL:en. Kan du kopiera hela istället? 😆

den är för tusan klickbar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...