Micke H Postat 8 juli 2008 Postat 8 juli 2008 Du är knäpp. 🙂 För övrigt var det någon vid tunnelbanestationen som frågade mig om vägen till ett studentområde, som råkar ligga precis där jag bor. Smidig som man är, så erbjöd jag mig att visa vägen. 😆 Dock var jag inte tillräckligt smidig för att få igång en konversation...nåja, hon verkade tacksam i alla fall. 😆 Söt var hon också. 😛
Overkill Postat 9 juli 2008 Postat 9 juli 2008 Jag hoppas inte att ni skriver sa mycket for dte kommer att bli jobbigt att lasa ikapp.
Pazo Postat 9 juli 2008 Postat 9 juli 2008 KOm igen! Skriv massor då! Så han itne kann göra det sen! 😉
Micke H Postat 9 juli 2008 Postat 9 juli 2008 En kund till oss har blivit hackad! Genom en så kallad SQL Injection (tror jag det heter). Har suttit hela förmiddagen och gjort småhack och tillfälliga lösningar tills Gotlandica kan återställa servern...
Pazo Postat 9 juli 2008 Postat 9 juli 2008 Fett skön dag! Började med att jag jonathan å nicke drog till Linköping! där vare ju strålande solsken hela dagen! Gick runt på musikaffärer å hängde å sånt. Träffade sara också 🙂 satt å åt pizza å sånt. Sen dra hem te aneby, repa en liten stund sen hänga hos viktor å bara ha det skönt med folköl! yeah!
Fidden Postat 10 juli 2008 Postat 10 juli 2008 synd att ni inte blev sjuka eller bröt benet eller så. då hade jag kunnat komma och säga hej i sjukhuset jag håller till i 🙂
Neosus Postat 10 juli 2008 Trådstartare Postat 10 juli 2008 synd att ni inte blev sjuka eller bröt benet eller så. då hade jag kunnat komma och säga hej i sjukhuset jag håller till i Är du på sjukhuset?
Micke H Postat 10 juli 2008 Postat 10 juli 2008 How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could Chuck Norris?
Fidden Postat 10 juli 2008 Postat 10 juli 2008 synd att ni inte blev sjuka eller bröt benet eller så. då hade jag kunnat komma och säga hej i sjukhuset jag håller till i Är du på sjukhuset? exjobbar på ett lab där.
Neosus Postat 10 juli 2008 Trådstartare Postat 10 juli 2008 synd att ni inte blev sjuka eller bröt benet eller så. då hade jag kunnat komma och säga hej i sjukhuset jag håller till i 🙂 Är du på sjukhuset? exjobbar på ett lab där. Aha! ...exjobbar? Är det när man jobbar efter sin tid? Nu blev det krångligt
Fidden Postat 11 juli 2008 Postat 11 juli 2008 jag åker dit varje dag för att få tillbaks mitt ex. det är ett hårt jobb.
Recommended Posts