Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Du är knäpp. 🙂

För övrigt var det någon vid tunnelbanestationen som frågade mig om vägen till ett studentområde, som råkar ligga precis där jag bor. Smidig som man är, så erbjöd jag mig att visa vägen. 😆

Dock var jag inte tillräckligt smidig för att få igång en konversation...nåja, hon verkade tacksam i alla fall. 😆 Söt var hon också. 😛

Postat

En kund till oss har blivit hackad! Genom en så kallad SQL Injection (tror jag det heter). Har suttit hela förmiddagen och gjort småhack och tillfälliga lösningar tills Gotlandica kan återställa servern...

Postat

Fett skön dag!

Började med att jag jonathan å nicke drog till Linköping! där vare ju strålande solsken hela dagen! Gick runt på musikaffärer å hängde å sånt. Träffade sara också 🙂 satt å åt pizza å sånt.

Sen dra hem te aneby, repa en liten stund sen hänga hos viktor å bara ha det skönt med folköl! yeah!

Postat

synd att ni inte blev sjuka eller bröt benet eller så. då hade jag kunnat komma och säga hej i sjukhuset jag håller till i 🙂

Postat
synd att ni inte blev sjuka eller bröt benet eller så. då hade jag kunnat komma och säga hej i sjukhuset jag håller till i :rolleyes:

Är du på sjukhuset?

Postat
synd att ni inte blev sjuka eller bröt benet eller så. då hade jag kunnat komma och säga hej i sjukhuset jag håller till i :rolleyes:

Är du på sjukhuset?

exjobbar på ett lab där.

Postat
synd att ni inte blev sjuka eller bröt benet eller så. då hade jag kunnat komma och säga hej i sjukhuset jag håller till i 🙂

Är du på sjukhuset?

exjobbar på ett lab där.

Aha!

...exjobbar? Är det när man jobbar efter sin tid?

Nu blev det krångligt :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.