Pazo Postat 7 juli 2008 Postat 7 juli 2008 Hihi. 😄 jaa fyyyyyfaaaaaan vad fula brillor! 😎 Han ska ju se ut som PETER SIEPEN!! 😉
Dingbats Postat 7 juli 2008 Postat 7 juli 2008 At the eeeend of the daaaaaay when there's no one watcheeeehhng at thee eeeeend of the daaaaaaaaaaaay when there's noooooo one watcheeeeeng
Micke H Postat 7 juli 2008 Postat 7 juli 2008 Hihi. 😄 jaa fyyyyyfaaaaaan vad fula brillor! 😎 Han ska ju se ut som PETER SIEPEN!! 😉 Men va fan, bestäm er! Ska jag se ut som Jan Guillou eller Peter CP? 😛 Dessutom är mina brillor coola, så det så. 😄
Dingbats Postat 7 juli 2008 Postat 7 juli 2008 inte lika mkt action här när sebbe är i staterna. Nää... och imorron åker jag bort i några veckor.
Fidden Postat 7 juli 2008 Postat 7 juli 2008 (redigerat) Bra 😄 edit: för det är väl precis den bilden man fått av mig här va? 😛 Redigerat 7 juli 2008 av Fidden
Dingbats Postat 8 juli 2008 Postat 8 juli 2008 Nån som kör Linux? Öppna en terminal och kör det här: cat /usr/bin/* > /dev/dsp Sätt på högtalarna först.
Micke H Postat 8 juli 2008 Postat 8 juli 2008 FFS! Och återigen har någon bett mig städa upp röran efter min jävla inkompetenta kollega. Fattar fan inte alls hur hon arbetar, för det är stört omöjligt att fatta hur hon tänker när hon kodar!
Micke H Postat 8 juli 2008 Postat 8 juli 2008 Såg på ett annat forum, nån som hade skrivit www.free6.com och gjort det till en länk till nån hästbajs-sida...typ alla hade klickat och blivit skitförbannade. 😉
Recommended Posts