Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

*suck* Ytterliggare en skittrevlig kväll som ändå lämnar mig jävligt otillfredsställd...undrar hur länge jag kommer palla det här...

🙁

Meh. Utgå ifrån att hon är din kompis och låt det bli nåt annat om det blir det.

Återigen med disclaimern att jag aldrig lyckats.

Link to comment
Dela på andra sajter

*suck* Ytterliggare en skittrevlig kväll som ändå lämnar mig jävligt otillfredsställd...undrar hur länge jag kommer palla det här...

🙁

Meh. Utgå ifrån att hon är din kompis och låt det bli nåt annat om det blir det.

Återigen med disclaimern att jag aldrig lyckats.

Tro mig, det är det jag vill och försöker. Det är som jag säger, jag har skittrevligt med henne och tycker om att umgås med henne skitmycket. Men det känns aldrig tillräckligt...

Vafan, så här svårt har det inte vart tidigare. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

1I begynnelsen skapade Gud himmel och jord.

2Och jorden var öde och tom, och mörker var över djupet, och Guds Ande svävade över vattnet.

3Och Gud sade: »Varde ljus»; och det vart ljus.

4Och Gud såg att ljuset var gott; och Gud skilde ljuset från mörkret.

5Och Gud kallade ljuset dag, och mörkret kallade han natt. Och det vart afton, och det vart morgon, den första dagen.

6Och Gud sade: »Varde mitt i vattnet ett fäste som skiljer vatten från vatten.»

7Och Gud gjorde fästet, och skilde vattnet under fästet från vattnet ovan fästet; och det skedde så.

8Och Gud kallade fästet himmel. Och det vart afton, och det vart morgon, den andra dagen.

9Och Gud sade: »Samle sig det vatten som är under himmelen till en särskild plats, så att det torra bliver synligt.» Och det skedde så.

10Och Gud kallade det torra jord, och vattensamlingen kallade han hav. Och Gud såg att det var gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

*suck*

Känns nästan lite jobbigt att svara i telefon när det finns absolut ingenting jag kan hjälpa folk med. Och ändå är jag den som har ansvaret för det här på kontoret. Allt jag säger är "Jag vet inte" eller "Maila [personen i fråga]". Och då är ändå dessa jävla telefonsamtal typ de enda uppgifter jag har här.

Fast jag får betalt för det, så varför klagar jag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...