Dingbats Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 Nämen VAFAN! Jag som var helt säker på att det var 35 per sida!
Dingbats Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 Dagens dingbat.Unicorn Power, eller hur var det? 😆 😮😛 Dagens Linus:
Linus Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 hon tyckte mer det liknade en svan...... Du berättade väl att svanar viks av gladpack? Är det folie, då är det en anka.
Fidden Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 hon tyckte mer det liknade en svan...... Du berättade väl att svanar viks av gladpack? Är det folie, då är det en anka. självklart berättade jag det, men man kan ju inte begära att folk ska veta allt. Nu har hon lärt sig något nytt.
Neosus Postat 4 juli 2008 Trådstartare Postat 4 juli 2008 JAG ÄR HÄR! nämen TJENARE!! 😛 ...mongoo.gif 😮
Micke H Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 Märkligt hur mycket roligare tråden blev när Linus gjorde entré! 😄 ...ja, jag är full. Vad vill du???
Neosus Postat 4 juli 2008 Trådstartare Postat 4 juli 2008 Linus, räddaren i nöden! ...försvinn inte nu!!!!! *hytter med näven* 😄
Dingbats Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 ...ja, jag är full. Vad vill du??? ...är det inte liiiite patetiskt att sitta ensam på ett rum och dricka Jägermeister och skriva i en seg tråd på ett forum en fredagkväll..? Och runka till bajsporr, vilket jag utgår från att du gör. 😄
Linus Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 ...ja, jag är full. Vad vill du??? ...är det inte liiiite patetiskt att sitta ensam på ett rum och dricka Jägermeister och skriva i en seg tråd på ett forum en fredagkväll..? Och runka till bajsporr, vilket jag utgår från att du gör. 😄
Micke H Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 ...ja, jag är full. Vad vill du??? ...är det inte liiiite patetiskt att sitta ensam på ett rum och dricka Jägermeister och skriva i en seg tråd på ett forum en fredagkväll..? För din information, jag skrev det där när bruden jag berättade om tidigare gjorde sig iordning för biobesöket. Och nej, jag hade inte druckit Jägermeister. Bara lite tjeckisk öl. Och ja, det gick bra, vi hade kul. Och nej, det ledde inte till någonting...idag i alla fall. Verkar som om jag fortfarande är kvar i vänzonen...
Dingbats Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 A just ja, du hade en brud på gång. ... Jag tänkte ge nå tips eller nåt men jag kom på att mina erfarenheter är noll, så jag ska bara vara tyst.
Micke H Postat 4 juli 2008 Postat 4 juli 2008 A just ja, du hade en brud på gång. ... Jag tänkte ge nå tips eller nåt men jag kom på att mina erfarenheter är noll, så jag ska bara vara tyst. Närå, ditt tips var bra. Även om det inte funkade. Men jag tror inte att någonting hade kunnat få det att gå i den riktning jag velat. Känns som jag borde vara tacksam för att vi ändå är så goda vänner som vi är...ändå är jag det inte. Godnatt och tack för mig!
Fidden Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 vet hur det känns, micke. idag har jag förresten börjat dagen med att plocka en deciliter blåbär (och några smultron) som jag lade i frukostgröten. Asgott!
Dingbats Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 Idag måste jag in till stan och göra grejer och så hem igen och jag tycker inte om att skynda mig.
Micke H Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 Så, dags för grillfest igen. 😲 Och samma ovan nämnda brud ska med. 🙁
Pazo Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 Det är varmt. Viktor svarar inte på tele så det har inte blivit beachvolley än ☺️ Jonathan är på bröllopp så me han kan man inte göra något. 😆 Tråååkiiii
Recommended Posts