Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

hon tyckte mer det liknade en svan......

Du berättade väl att svanar viks av gladpack?

Är det folie, då är det en anka.

Link to comment
Dela på andra sajter

hon tyckte mer det liknade en svan......

Du berättade väl att svanar viks av gladpack?

Är det folie, då är det en anka.

självklart berättade jag det, men man kan ju inte begära att folk ska veta allt. Nu har hon lärt sig något nytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

...ja, jag är full. Vad vill du???

...är det inte liiiite patetiskt att sitta ensam på ett rum och dricka Jägermeister och skriva i en seg tråd på ett forum en fredagkväll..?

Och runka till bajsporr, vilket jag utgår från att du gör.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

...ja, jag är full. Vad vill du???

...är det inte liiiite patetiskt att sitta ensam på ett rum och dricka Jägermeister och skriva i en seg tråd på ett forum en fredagkväll..?

Och runka till bajsporr, vilket jag utgår från att du gör.

😄

pootoolswa8.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

...ja, jag är full. Vad vill du???

...är det inte liiiite patetiskt att sitta ensam på ett rum och dricka Jägermeister och skriva i en seg tråd på ett forum en fredagkväll..?

För din information, jag skrev det där när bruden jag berättade om tidigare gjorde sig iordning för biobesöket. :rolleyes: Och nej, jag hade inte druckit Jägermeister. Bara lite tjeckisk öl.

Och ja, det gick bra, vi hade kul. Och nej, det ledde inte till någonting...idag i alla fall. Verkar som om jag fortfarande är kvar i vänzonen...

Link to comment
Dela på andra sajter

A just ja, du hade en brud på gång. ...

Jag tänkte ge nå tips eller nåt men jag kom på att mina erfarenheter är noll, så jag ska bara vara tyst.

Närå, ditt tips var bra. Även om det inte funkade. :rolleyes: Men jag tror inte att någonting hade kunnat få det att gå i den riktning jag velat.

Känns som jag borde vara tacksam för att vi ändå är så goda vänner som vi är...ändå är jag det inte.

Godnatt och tack för mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...