Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Grahn har flyttat ner, Pazo!

Nu blir det roligt att gräva i forumet...

"Fucking jävla kuuk Åmååål!!!"

Vart ligger Åmål förresten, är det uppe vid dig Grahn?

Näe det ligger där nere nånstans. Tror jag.

Konstigt snackar dom iaf 🙂

🙂

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

En kedjerökande finne på mitt jobb är mamma till en gammal trummis i Soilwork, nån som känner till dem? De verkar vara stora. Metal är tråkigt.

Skulle väl snarare säga att mycket av det du och Overkill lyssnar på är dynamiklöst och tråkigt. Men det är väl en fråga om tycke och smak. 😉

Soilwork ska jag se på Rockweekend i alla fall. Har hört nån låt, gillade dom inte så mycket. Jag som just snackade om dynamiklöst, dom är väl knappast kända för att göra något annat än bara tugga-tugga och gallskrika...så nej, dom gillar jag inte. 🙂

Men jag får nog säga att jag föredrar musik med mycket skiftande och mycket dynamik...oavsett genre. Det ska gärna säga mig något också, vara uttrycksfullt. Svårt att se något uttrycksfullt med ett band som pumpar på låga B-strängen (på en sjusträngad...) och skriker om Satan och blod... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle väl snarare säga att mycket av det du och Overkill lyssnar på är dynamiklöst och tråkigt. Men det är väl en fråga om tycke och smak. 😉

Du, försök inte säga att han och jag lyssnar på samma musik! Han lyssnar ju på Death Cab och sån smörja, jag lyssnar på grejer med KLASS.

Link to comment
Dela på andra sajter

I eftermiddags bad en av labtanterna mig att ta hand om ett par provrör som skulle bli klara någon timma efter hon gått hem. Jag skulle bara slå in dem i aluminiumfolie och lägga i kylen. Easy cake.

När jag stod där och gjorde det, märkte jag plötsligen att foliepaketet fick formen av en anka. Ja, ni läste rätt, en anka!

jäklar vad överraskad hon kommer bli imorgonbitti när hon öppnar kylen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...