Micke H Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 "Kaffe utan grädde, är som kärlek utan kyssar! Och kärlek utan kyssar, är väl ingen kärlek, säg?"
Dingbats Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 Ska koka kaffe! Vill ni ha? Nej det är bra tack! Lite Fanta vore gott, fast först måste jag gå och skita!
Dingbats Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 Nu har jag en trumpet! 😉 Fan vad svårt det är att spela med sordin i!
Neosus Postat 3 juli 2008 Trådstartare Postat 3 juli 2008 Tjeeena Lajnus! Grahn har flyttat ner, Pazo!
Linus Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 (redigerat) Grahn har flyttat ner, Pazo! Nu blir det roligt att gräva i forumet... "Fucking jävla kuuk Åmååål!!!" Vart ligger Åmål förresten, är det uppe vid dig Grahn? Näe det ligger där nere nånstans. Tror jag. Konstigt snackar dom iaf 🙂 🙂 Redigerat 3 juli 2008 av Linus
Dingbats Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 En kedjerökande finne på mitt jobb är mamma till en gammal trummis i Soilwork, nån som känner till dem? De verkar vara stora. Metal är tråkigt.
Micke H Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 En kedjerökande finne på mitt jobb är mamma till en gammal trummis i Soilwork, nån som känner till dem? De verkar vara stora. Metal är tråkigt. Skulle väl snarare säga att mycket av det du och Overkill lyssnar på är dynamiklöst och tråkigt. Men det är väl en fråga om tycke och smak. 😉 Soilwork ska jag se på Rockweekend i alla fall. Har hört nån låt, gillade dom inte så mycket. Jag som just snackade om dynamiklöst, dom är väl knappast kända för att göra något annat än bara tugga-tugga och gallskrika...så nej, dom gillar jag inte. 🙂 Men jag får nog säga att jag föredrar musik med mycket skiftande och mycket dynamik...oavsett genre. Det ska gärna säga mig något också, vara uttrycksfullt. Svårt att se något uttrycksfullt med ett band som pumpar på låga B-strängen (på en sjusträngad...) och skriker om Satan och blod... 🙂
Dingbats Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 Skulle väl snarare säga att mycket av det du och Overkill lyssnar på är dynamiklöst och tråkigt. Men det är väl en fråga om tycke och smak. 😉 Du, försök inte säga att han och jag lyssnar på samma musik! Han lyssnar ju på Death Cab och sån smörja, jag lyssnar på grejer med KLASS.
Micke H Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 Go fuck your fuck, you fucking fucker! You fucking fuck!
Dingbats Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 How much duck should a wood whuck fuck if a shood chuck would tjacka fucK???
Fidden Postat 3 juli 2008 Postat 3 juli 2008 I eftermiddags bad en av labtanterna mig att ta hand om ett par provrör som skulle bli klara någon timma efter hon gått hem. Jag skulle bara slå in dem i aluminiumfolie och lägga i kylen. Easy cake. När jag stod där och gjorde det, märkte jag plötsligen att foliepaketet fick formen av en anka. Ja, ni läste rätt, en anka! jäklar vad överraskad hon kommer bli imorgonbitti när hon öppnar kylen.
Recommended Posts